Chapter 18

214 27 11
                                    


» Raz odídem a budem žiť normálny život. «


Civela som na obrazovku svojho mobilu, kde svietil Calumov najnovší tweet

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Civela som na obrazovku svojho mobilu, kde svietil Calumov najnovší tweet. Nebol tam ani polhodinu a fanúšikovia už šaleli, tak isto ako média a novinári. Začali vychádzať prvé články, ktoré špekulovali o tom, čo sa stalo Calumovi, že také niečo napísal.


S Lukom a s Michaelom sme sedeli na obede, zatiaľ, čo Ashton bol niekde s Bryanou a Calum ostal na izbe. Bolo 29. novembra a my sme boli v Dallase, keďže sa tu o dva dni začínalo vianočné Jingle Ball Tour, ktorého sa mali zúčastniť i 5 Seconds of Summer ako vystupujúci akt.


„Čo to má znamenať?" spýtal sa Luke, zmätene hľadiac na obrazovku svojho mobilu. „Čo sa mu stalo?"


Michael pokrčil plecami a zamračil sa. „Keď sme ho pred hodinou volali na obed, vyzeral v pohode," povedal a meravo hľadel pred seba.


„Mali by sme ísť za ním," povedala som rýchlo. Ak som mala byť úprimná, bála som sa oňho. Nikto nemohol len tak napísať niečo také na sociálnu sieť a byť v poriadku.


Luke s Michaelom sa zatvárili pochybovačne a ja som sa na nich spýtavo zahľadela. „Čo? Vy za ním nejdete? Čo keď sa Cal necíti dobre? Mali by ste tam teraz preňho byť," povedala som trocha ostrejšie, ako som plánovala. Vzdychla som a pokrútila som hlavou. „Prepáčte, len sa oňho bojím," priznala som a oni prikývli.


„Možno by bolo lepšie, keby sme ho teraz nechali samého, možno dokonca chce byť sám," navrhol Michael neisto.


„Možno by si mohla ísť za ním iba ty, Liv," dodal Luke s prosebným pohľadom.


„Ja neviem..." začala som, zrazu som si tým už nebola až taká istá. Čo keď sa Calum necítil dobre a potreboval byť teraz sám? Každý sme predsa mali dni, keď sme boli na dne a nikto nám nemohol pomôcť – proste sa to stávalo.


„Liv, som si istý, že by bolo dobré, keby si šla za ním ty," zatlačil Luke.


„Prečo ja?" spýtala som sa neisto.


„Lebo sa nám zdá, že sa ti Calum troška otvoril. Dôveruje ti, to je jasné, a možno ti bude chcieť povedať, čo sa mu stalo a prečo to tweetol," povedal Michael a ja som zrazu počula v jeho hlase obavy a smútok. Možno to chceli zahrať tak, že im na tom až tak nezáležalo, ale predo mnou sa nemuseli pretvarovať. Videla som, ako sa o Caluma báli a to ma mrzelo.

the great interview // calum hoodTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang