Kaçırılma

22 4 1
                                    

Gözlerim açılmakta zorlanirken beynim yerinden çıkmak istercersine savaş veriyordu ne oluyordu neresiydi burası hiç anlam veremiyordum birisi beni niye kaçırmak istesin ki hangi kafayla beni kaciriyosun yani nesin sen kimsin sen gözlerimi tamamen açmayı başardığımda yatağın üstündeydim tam karşımda siyah bi dolap vardı yanındada siyah bi ayna hatta bi dakika duvarın renkleri bile siyahtı tamam fazla neşeli bi insan değilim ama bu kadar siyah gerçekten bunalımdan bunalıma sokabilir insanı bu odadaki hersey siyah en ufak ayrıntı bile siyah nerdeyim ben ya niye burdayım gerçekten korkmaya başladım artık. Ayağa kalmayi denedigimde inanılmaz bi ağrı bütün vücudumu şiddetli bi şekilde ele geçirdi ve ağzımdan istemsiz bi şekilde inleme yayıldı odanın içinde yani en azından ben öyle sanmıştım 10 saniye sonra içeriye biri paldir küldür girdi yok yok inanmıyorum olamaz bu olamazsın olmamalısin ben kötü bi kabusun içinde olmalıyım yoksa karşımdaki Kaan olamazdı ilk defa aşık olduğum adam şu an karşımda olamazdı lütfen Kaan bana seni kacirmadim de suçsuzum ben de yalvaririm beni seni sevdiğim için pişman etme.
-Masal iyimisin bişeymi oldu niye bağırdın öyle
-Cehennemin dibine kadar yolun var Kaan
-Ben sana bişe yapmadım Masal önce bunu bi anla burda olmamız bütün bu olanları yaşamamız senin isteğindi bütün bu olucaklari biliyodun biliyoduk sadece zamanını bilmiyoduk ama şimdi zamanı geldi şimdi herseyi hatırlama zamanı Özür dilerim Masal ama bunu yapmak zorundayım.
-Ne diyosun ya ne yapicaksin ne sacmaliyosun ben niye kendi kendimin kacirilmasini isticem defolu git başımdan
-Sen şimdi burda uslu uslu dur söz veriyorum yarın her şey daha güzel olucak

MASALLAR KRALİÇESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin