Bugün kesinlikle konuşucakttım.Evin kapısını kitliyip yürümeye başladım. Yine onu okula giderken gördüm ve arkasından seslendim.
''Bartuu'' şaşkın bi şekilde arkasını dönüp bana baktı.Elleri ceplerinde bekliyodu.Hızla koşup yanına geldim.Kocaman gülümseyerek meraba dedim.
''tanışıyo muyuz?'' , hayır canım ben seni tanıyorum sadece.
''şey hayır ama aynı okuldayız beraber gidelim mi?''
''tek gitmeyi tercih ederim saol'' diyip yürümeye devam etti.Ama bende yanından yürüyodum.Arada bi bana bakıp sabır dilercesine yukarı bakıyodu.
''Şey bi şey sorabilir miyim?'' baktım cevap vermiyo bnde sordum.
''Enes le neden sürekli kavga ediyosunuz?'' bunu dediğim an birden durdu.
''sürekli??'', AHA allah kahretmesin kızım sen sadece bi kavga gördün diğerlerini nerden bildiğimi sormazsa iyidir.
''yani öyle bi kavga ettiniz ki ben daha öncede etmişsinidir diye dşündüm''.Hah sıçtım sıvadım resmen.Bana şüpeli şüpeli baktı ama pek takmadı.
''önemsiz'' diyip kestirip attı.Bu sırada okula gelmiştik.Yanıma baktığımda çoktan içeri girdiğini gördüm.Koşarak yanına geldim fark etmeden sınıfına kadar gelmişim. Bana gidicek misin der gibi bakınca görüşürüz diyip sınıfıma gittim .Zaten aynı kattaydık.
Tenefüste kantinde onu tek otururken görünce yanına gidip oturdum.Ne cesaretse bende ki de. Daha dün heyecandan bayılmıştım.Bana dik dik bakmaya başladı.Sonra sanki bi yerden tanımış gibi gözlerini kısıp beni izledi.
''Acaba seni bi yerden mi hatırlıyorum?'' diye sessizce söylendi.
''Yok canım nerden tanıyıcaksın''. hayır şimdi hatırlamamalıydı.
''adın neydi?''
''Bilge''
''yok hatırlamıyomuşum.Zaten önemsiz şeyleri hatırlamam.Bu arada benim adımı nerden biliyosun sen?'' sanki bilmeyen mi var.
''Enes den öğrendim'' iyice yalancı oldum ya. Oda yemeğini yemeye devam etti.Zil çalınca hızlıca kalkıp gitti.Arkasından görüşürüz diye seslendim ama o hiç arkasını dönmeden sadece elini kaldırıp gitti.ARTİS , EGOİST, ve YAKIŞIKLI, offff.
Okul çıkışı kapıda onu bekledim ama bi türlü çıkmadı.O sırada Sevim aradı bende okula gelmesini söyledim zaten yakınlarda olduğu için 5dakka içinde geldi.
''Kızım neyi bekliyosun herkes gitmiş.''
''Bartuyu, Bartu hala çıkmadı'' dedim üzgün bi şekilde.
''ya belki çıkmıştırda sen görmemişsindir.''
''hayır ya baktım herkese bi o çıkmadı .Ya bişey olduysa hadi gel bi bakalım içeriye'' dedim tam içeri giriyoduk Sevimin telefonu çaldı.Annesiyle konuşup gitmesi gerektiğini söyledi.O gidince bende içeri girip okula baktım .Kimse yoktu okulda acaba gitti de ben mi görmedim.Ona yakın olmak istiyorum artık.
Hızlıca sınıfına doğru yürüdüm.Sınıfın önüne gelince yavaşladım.Kapı hafif aralıktı.İçeri şöyle bi baktım kapının orda biriyle göz göze gelince birden çığlık attım. İçeriden hizmetli çıkınca iyice sinirlendim.
''yav kızım niye öyle sinsi sinsi geliyosun aklımı aldın yav''
''şey özür dilerim kolay gelsin.'' geri geri gidip sınıfa baktım .Ah salak kafam alt kata gelmişim.Onun sınıfı üst katdı.Hemen üste çıkıp sınıfa geldim Bu sefer emindim bura olduğuna içeri baktımda onu camdan ışarı bakarken gördüm.Yavaşca yanına doğru geldim. Elinde bi fotoğraf vardı öyle dalmışki benim geldiğimi bile fark etmedi.Ağlıyo muydu o????
ARKADAŞLAR BÖLÜMLERİ KISA YAZIYORUM SIKILMAYIN DİYE İLERİKİ BÖLÜMLERİ UZUN YAZABİLİRİM. UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR ÖPÜLDÜNÜZ:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takip
ChickLitHiç birini takip ettiniz mi? yada platonik aşk? Ona nasıl açılıcam yada ola nasıl konuşuucağım hakkında hiç bir fikre sahip değilim. Ama yaptığımın doğru olmadığını bile bile 11 senedir onu takip ediyorum.Çok utanç verici.