Tablita Ouija

12 0 1
                                    

Drrrrrr . Drrrrrrr - suna ceasul de dimineața
-iari e luni ? Spuse Bella uitându-se la colegele ei din camera de la orfelinat .
Bella locuia la un orfelinat de 4 ani , de cand parintii ei muriseră intr -un accident de mașina . Ea își amintea perfect momentul . Era si ea in mașina . Parintii ei se certasera . Tatal ei conduce si era mereu foarte temperamental . A pus piciorul pe acceleratie , iar mama ei a tipat sa oprească . In acel moment au intrat intr-un copac si parintii au murit pe loc , iar Bella a scapat cu cateva oase rupte , insa cu trauma de a iti vedea parintii murind . Acea o cicatrice la mana , care era Chiar singura amintire reala din ziua aceea .
-da , sa ne grăbim . Iarăși nu prindem apa calda pt dus .
Orfelinatul in care stătea nu era prea modern . Tot ce își dorea de la viața dupa marea pierdere era sa se mute intr-un loc frumos , cu mare si mult soare unde sa picteze si sa își faca propriul magazin de arta . Insa la 17 ani nu prea putea sa faca multe . In orfelinat nu era apa calda mereu , erau doar cateva toalete si foarte multi copii, copii ca ea , in grija nimănui . Asistentele sociale nu o prea agreau , de cand ea le-a spus ca decat sa mănânce borșul pe care il pregătiseră , mai bine mânca pământ . Nu o agreau nici ca notele ei nu erau prea mari . Pierderea parinților a facut-o ca singurul lucru care ii place era sa picteze . Acesta era un talent moștenit din familie . Mâncarea putina si cu gust oribil nu o bucura sau o făcea sătulă , numai mâncase o masa adevarata de la ziua unei colege din orfelinat . Atunci se comanda pizza . Nu ii plăcea pizza in mod deosebit , dar avea gust mai bun decat borșul pe care il primea zilnic . La școala copii se temeau de ea . De cand ii muriseră parintii ea voia sa se sinucidă . A încercat sa faca acest lucru in baie , dar Ana(cea mai buna prietena a ei ) a încercat sa o oprească . Bella nu a realizat dar a înjunghiat-o pe Ana . Parintii Anei au venit la școala si au chemat poliția , iar Bellei i-a fost scăzut nota la purtare (putin ii pasa ei lumea nu o intelegea oricum) . Acum se potolise cu aceste gânduri . Se îmbracă doar in negru , ca un semn de comemorare a doliului pt parintii ei . Rareori zambea si stătea cu acești copii care făceau parte din grupul Goth . Ceilalti elevi ii numeau sataniști si le era frica de ei . La grupul Goth se vorbea despre ura , Tristețe, melancolie , ca si cum toate ar fii fost vii. Ca si cum ar fii alt om care iti face rau . Ei le numeau demoni si le dădeau si nume . Mai nou au facut si o tăbliță de spiritism . Nu era chiar autentica , dar ei sperau sa funcționeze . Nu le era frica , ei erau genul de copii care știau ca numai au ce pierde asa ca dupa un rand de cocaina fiecare , si-au pus degetele pe paharul de cristal de pe plăcuta si au intrebat daca cineva este acolo .
Lumânările aprinse s-au stins , iar in sala de sport a scolii(ei acolo făceau spiritism ) s-a facut frig , foarte frig . Paharul a inceput sa se miște si a dat literele DA. Copiii au cerut numele entității , dar nu au primit raspuns . Dintr-odata mingile de fotbal si volei au inceput sa sara prin toata sala , spre amuzamentul copiilor . Era un fel de ratele si vânătorii in care vânătorii erau fantome . Jocul era interesant , Bella se ferea de fiecare minge si la fel făceau si prietenii ei . Ușile de la sala se deschid si apare doamna Beatrice , directoarea . Ceilalti profesori ii ziceau Trixie . Intr-un moment de slăbiciune Bella i-a zis directoarei ca Trixie e nume de prostituata . Aceasta a vrut sa o exmatriculeze, dar s-a răzgândit . Văzând -o pe Bella acolo jucându-se cu prietenii ei . Aceasta a inceput sa tipe si sa ii certe . Fara ca vreun elev sa arunce ceva , o minge a sărit fix in fata directoare spârgându-i ochelarii . Aceasta a intrebat cine a facut asta si ca ii exmatriculeza pe toti daca nu recunoaște . Nu era plauzibil sa spună adevarul , sa spună ca o fantoma a aruncat mingea. Asa ca Milos , fondatorul grupului (un baiat care era si el orfan , ca Bella . Dar el avusese norocul sa mai aiba o ruda la care sa stea . Stătea cu bunica lui ) a spus ca el a aruncat-o . De ca cocaina de mai devreme începuse sa ii curgă sânge din nas . Aceasta începea sa își piardă efectul . Dupa cearta bine meritata si mustrarea in fata profesorilor , copiii au decis sa mearga normal la restul orelor la școala . Este sentimentul ala ca lumea iti vorbeste , dar tu te gandesti la problemele care te frământa si nu asculti nimic . Asa este si Bella . Observa tot ce se intampla si nu înțelege cum ceilalti pot fii captati de un lucru atat de stupid ca matematica . Ai spune ca cei ca ea sunt niste ciudati , dar ei chiar ii plăcea grupul ei de prieteni . O făcea sa se Simtă ca cineva chiar o înțelege . Sau asa păreau macar . Se adunau adesea si se puneau intr-un cerc si își spuneau supărările . Se înțelegeau , nu se judecau si se apărau unii pe alții . Asta inseamna prietenie . Ceilalti copii de la școala ii făceau ciudati si le era frica de ei . Dar diferenta era ca ei aveau chiar un grup de prieteni foarte unit si se puteau baza unii pe alții mereu. Ai zice ca nu aveau bani , dar mereu cineva avea iarba sau cutiuța cu pastile , sau chiar simple zorele albastre (lsa ) . Era fata asta :Tina , care mereu făcea rost . Nu se stie de unde , dar nici nu conta ... Atata timp cat toti se simțeau bine . Tina era cea mai mica . Avea 13 ani . Si locui intr-un cartier foarte rau famat . Mai avea 7 frați despre care vorbea foarte rar . Se știa ca parintii ei o lovesc ocazional si ca fostul ei prieten era ceva dealer de iarba si a intrat in închisoare . In rest nici nu întrebau . Tot ce făcea ea in rest era strict problema ei . In grup mai erau si Gina , Anghel si Marius . Gina era genul ala de fata perfecta . Cu fata perfect proporționată , corpul acela slab de manechin , dar cel mai evident era tatuajul de pe umărul sau . Era reprezentarea unui craniu care avea coarne . Anghel era un baiat frumos , dar periculos si foarte violent . Devenea temperamental la fiecare remarca despre Greșelile pe care le-a facut el sau le-au facut membrii familiei lui . El provine dintr-o familie de neonaziști , iar oamenii ii angajau ilegal pe parintii si frății lui sa asasineze diferite Ținte . Aveau arme si el umbla mereu cu un pistol la el . Știa sa tragă si sa împuște , dar ceilalti știau ca el nu i-ar ataca niciodata . Cat despre Marius , el era băiatul de care toata lumea spunea ca nu avea ce cauta in acel grup . Marius provenea dintr-o familie de oameni foarte bogați . Tatal sau era un important om de afaceri si deținea mai mult de jumătate din clădirile din oras , iar mama lui era neurochirurg . El nu avea un motiv clar sa participe la întrunirile grupurilor Goth , el era doar atras de misterul si activitățile grupului . Celorlalti nu le păsa , important era ca se înțelegeau bine si din cand in cand , in momentele in care atrăgeau atentia poliției , tatal lui Marius își folosea relațiile si prietenii pt a ii scapa de probleme . Oricum , erau un grup unit .
   Astfel, ei s-au întâlnit dupa școala si au fumat iarba (ca de obicei ) si apreciau felul in care aveau fiecare in timp ce spuneau la ce se gandesc . Incepeau sa se joace iarăși cu tăbliță , dar le tot alunecau mainile si ochii lor mici si rosii nu puteau focaliza literele bine , dar nu încetau . Pipăiau tăbliță peste tot si știau ca e calea prin care pot afla secretele universului . Dupa întrunirea lor au stabilit sa ii lase Bellei tăblita , pt ca ea locuia in orfelinat si poate voiau si alte persoane sa o folosească . Insa Bella știa ca nu are in cine se încrede acolo . Știa ca era printre străini si oameni care ii analizau fiecare greseala si o criticau dur . In cele din urma a mers in grădina orfelinatului stand la umbra unui copac . Si acolo a scos tăblița si a inceput sa întrebe daca este cineva acolo . Paharul s-a mișcat si a arătat spre B E L L A T U E S T I . Bella a rămas suprindă ca entitatea ii știa numele . EU SUNT , MAMA TA . Bella începuse sa comunice cu mama ei . PERICOL PRIETENII TAI, spuse tăblița .  FERESTE-TE . Bella nu a inteles la ce se referă , dar au vorbit in continuare . Mama ei i-a spus ca a fost prinsă pe pământ pt ca nu si-a îndeplinit scopul vieții . Si anume sa aiba grija de fata ei si se bucura foarte mult ca a reușit sa ia legatura cu ea. Dintr-odata s-a facut întuneric afara si paharul nu s-a mai mișcat , ca semn ca Bella trebuia sa se oprească din facut spiritism . Restul zilei a decurs normal . A stat la orfelinat si a citit din demonologia pe care o luase de la biblioteca . Se înspăimânta cu fiecare cuvânt , dar parca ii plăcea misterul si teama in care se avânta . A invatat despre sute de demoni . Știa cum sa ii atragă si cum sa ii faca sa dispară . Pe la miezul nopții s-a strecurat afara din orfelinat pt a se întâlnii cu prietenii ei . Ea a adus si tăbliță de spiritism si de data asta au vorbit cu tatal Bellei , care le spunea sa invete mai mult si sa fumeze mai putina iarba . Dar copiii s-au amuzat si Bellei i s-a părut minunat ca putea sa vorbeasca cu familia ei . Devenise din ce in ce mai apropiată de prietenii ei si vorbea prin tăbliță in fiecare zi cu parintii ei . Aceștia ii dădeau sfaturi , dar o si informau in legatura cu hobby-urile ei cum sa devină mai buna si cum sa își îndeplinească visurile . Prin acea tăbliță mai contactat si alte spirite . Unele erau bune si le spuneau răspunsurile de la teste inainte , ii învățau diferite lucruri , dar altele erau rele :Baal , Zuzu si multi alții sunt spiritele rele care au luat legatura cu ei spunandu-le sa omoare toti oamenii pe care ii prind in cale . Unii chiar le propuneau sa faca un contract in care sa își vândă sufletul sub recompensa unei dorințe . Pe Bella p tenta aceasta dorința .

Nu-ti fie frica de întuneric . Where stories live. Discover now