Haluk:sen..şey..! Beni kandırmaya kalkışıyorsun..ayrıca benim bir tane eşim var oda sensin.. Ben artık bekle bekliyemiyorum..
Güneş: neyi bekleyemiyorsun?
Haluk: dur şöyle böylede olur mu.. Olur olur. Benimle evlenirmisin..?
Güneş: neee..!
Haluk: kulağım gitti.. Evet benimle evlenirmisin..? Bak evetten başka şık yok..artık bekleyemiyorum.. Sen artık benim müstakbel karımsın ve geldiğimde yüzüğü takacam parmağına..
Güneş: dur..! Bi dakika sen evlenme teklifi mi ettin..?
Haluk: ben yüzük diyorum sen evlenme teklifi diyorsun..
Güneş: şapşal daha evet demedim ki..
Haluk: demeyecekmisin..?
Güneş: bilmiyorum..
Haluk: nasıl bilmiyorsun neyi bilmiyorsun.. Güneş ben geldiğimde fazla uzatmadan direk nikahı kıyacam ben..olmuyor uzaktan..
Güneş:haluk sen sarhoşsun ne dediğini bilmiyorsun..
Haluk: tamam sarhoşum ancak ben zaten geldiğimde orda teklif edecektim. Senden fazla uzak kalmak istemiyorum..
Güneş: haluk gerçekten bilmiyorum daha kızlar var ben nasıl açıklayacağım onuda bilmiyorum..
Haluk: sen beni seviyormusun..?
Güneş: seviyorum..
Haluk: tamam işte bitti.. Güneş ben şu an seni yanımda o kadar çok isterdimki daha fazla senden uzak kalmak istemiyorum..ya benim şu an sana sarılmış olmam gerekiyor du..
Güneş: anlıyorum haluk ancak çok çabuk hareket ediyoruz.. Ve haluk korkuyorum..
Haluk: neyden korkuyorsun..
Güneş: haluk kendime söylemekten bile korktuğum şeyler..
Haluk: ya sen kızları söylüyorsan; inan onlar senin kızların olduğu gibi benim kızlarım ne olursa olsun nasıl karşılarsalar inan hiç problem değil çünkü ben seni seviyorum ve onlarda anlayacak bunu zamanla..
Güneş: senden çekincem yok şapşal yanlız kızlar seni hiç hoş karşılamayacaklar o kessin..
Haluk: dediğim gibi onlar alışacaklar birden olacak ama böyle daha iyi. Ama senin korkuların ne?
Güneş: ben senin olmaktan karın olmaktan korkuyorum çünkü ilk evliliğim baya kötü geçti.. Tekrar bu sefer kendi elimle o hatayı yapmaktan korkuyorum..
Haluk: hım.. Bak senin korkuları anlamaya çalışıyorum.. Ben seni seviyor ve çok istiyorum bunu biliyorsun ama sen korkuyorsan hım.. Bak hayatta insanlar herkez hata yapar hata yapmadan doğruları bulamaz tamam mı.? Daha önce evliliğinde ne yaşadın bilmiyorum tek bildiğim pişmanlık var..sen şimdi korkuyorsun ya tamam bak şimdi biz evlenince aramızda hiç birşey olmayacak tamam mı..seni istiyorum ancak yanımda olman sana sarılmam bile yetinirim.. Böyle uzaktan olmasın yeter.. Sen hazır hissedene kadar birşey olmayacak sadece geceleri kocaman bir öpücük isterim ve sana sarılarak uyumak..
Güneş: ya sen nasıl böyle muhteşem birisin ya..
Haluk: muhteşemmi ben sadece çok aşık biriyim bu arada evlenince sadece benim sarhoş olmama izin verme yeter..
Güneş: sarhoş olman niye böyle çok tatlısın ama şimdi yanında olmak koltukta halini görmek vardı..
Haluk: ben sarhoş olsam seni daha çok isterim.. Bu yüzden müstakbel karım içirmek yok.. Yanımda olsan mı hıhı beni koltuktan yatağımıza götürürdün.. Sonrası malum..
Güneş: anlaşıldı haluk sen bu aralar iç keyfine bak çünkü evlenince içemeyeceksin..
Haluk:evlenince mi.. Bir dakika sen daha evet dedin yo sen evet demedinki..
Güneş: diyeyim mi..
(Haluk gülerek)
Haluk: zaten başka şık yok..Güneş: o zaman söylemiyorum..
Haluk: güneş.. Beni çıldırtma..
Güneş: Evvvveeet..
Haluk: ne..
Güneş: evet.. Seninle evlenmeyi kabul ediyorum şapşal..
Haluk: ya şimdi birden oldu..evet yani sen şu andan beri benim müstakbel eşim ve karımsın hıım e çok güzel olunca dahada güzel olacak.. İşte ben buna içerim derdim zaten çok içtim.. Bu arada bu böyle evlilik teklifi yaptım ama geldiğimde daha güzeli olacak sadece dayanamadım söyledim yoksa süpriz olacaktı..
Güneş:böyle daha güzel oldu sarhoş sarhoş.. Bu arada haluk yarın bunları hatırlayacaksın değilmi..?
Haluk: evlilik teklifi ettiğimi ve senin kabul ettiğini nasıl unutayım hım..
Güneş: iyi ozaman sesin çok yorgun geliyor hayatım artık uyusan iyi olacak..
Haluk: hı hı ben seni çok seviyorum..
Güneş: bende seni hayatım..
Haluk: şimdi kapatacammı.?
Güneş: hı hı..
Haluk: kapatmasak..
Güneş: aşkım hade yat uyu..
Haluk: tamam..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneş ve Çocukları
RomanceKADIN VE ADAM'ı Anlatan bir hikaye. Kadın ve Adam'ın Hikayesi, okumanıza değer bir hikaye . Okuyunca göreceksiniz. (DEĞERLİ OKUYUCULARIM BU HİKAYEYİ YAZARKEN TAMAMEN EN İYİSİNİ YAZMAYA ÖZELLİKLE ÖZEN GÖSTERDIM ÇÜNKÜ SIZLER EN İYİSİNİ HAK EDİYORSUN...