Wizzory

316 10 2
                                    

Jako každý večer jsem se nudila, tak jsem si najela na YT a začala jsem si pouštět video, které nahrál Wizzory. Byla jsem sama doma a chtěla jsem se malinko začít bát, tak jsem si pustila pár jeho videí... Udělala popcorn, kafe (nechtěla jsem jít spát) a lehla si do postele. Bylo něco kolem půlnoci a já si řekla, proč mu nenapsat?! Zkusila jsem štěstí a napsala mu. Hned mi odepsal. Byla jsem v šoku! Rozbušilo se mi srdce. Honem jsem mu napsala, jak se má... Začali jsme si psát a pak jsem mu omylem zavolala přes messenger... Než jsem to stihla vypnout, tak on to přijal! Sedla jsem si na postel rozsvítila světlo a čekala, než mu najede webka.... Najela mu, ale byla tam tma, nešlo nic vidět. Tak jsem se zeptala: "Halo, jsi tam?,, Nedostalo se mi odpovědi. Slyšela jsem jen dech. Bylo to deprimující, chtěla jsem to vypnout, ale v tom on vyskočil před kameru! Vylekala jsem se! On se smál, ale já byl ve strachu. Řekl mi: "Promiň princezno, nechtěl jsem tě tolik vyděsit.,, Řekla jsem mu, že je to v pohodě. :) Volali jsme si asi 4 hodiny v kuse. Měli jsme si pořád o čem povídat. Máme tolik společných věcí! Zamilovala jsem se do něj! Bylo to bláznivý! Pořád mi říkal princezno, miláčku... Holky, vy víte, že je to tak hezké, když Vás tak nazve kluk, kterého milujete. Nešla jsem spát a on kvůli mě taky ne. Bylo to od něj fakt hrozně milé! Psali jsme si pořád! Seděla jsem neustále u mobilu a psala jsem si s ním! A dokonce jsme od sebe nebydleli daleko. Večer dávali v kině V zajetí démonů 2 ... Chtěla jsem tam jít s kámoškama, ale on mi napsal dřív! Řekla jsem mu, že s ním půjdu ráda, tak jsme se domluvili, že pro mě příjde. .. Bylo 21:00, když  jsem uslyšela zvonek. Stál tam ON! Měl klobouk na jeho krásných blond vlnitých delších vlasech. Stál před dveřmi s kyticí růží v ruce. Oči se mi zalily slzami. Skočila jsem mu kolem krku. Rozloučila jsem se s rodiči a vyšli jsme. Šli jsme vedle sebe, když mě on chytil za ruku. Došli jsme do kina. Koupil lístky a šli jsme si sednout. Přiznávám, že u horrorů mám docela strach, ale miluji je! Když byla ta nejděsivější pasáž, chytil mne za ruku. Otočila jsem na něj hlavu a on mě políbil!BOŽE! Nemohla jsem potom ani popadnout dech. Bylo to tak hezké! Pustil mi ruku a položil mi svou ruku na mé stehno, začal mě hladit po stehně. Zajel mi rukou pod sukni a pak zase zpátky. Začali jsme se líbat. Ruku jsem si položila na jeho stehno. Když film skončil, šli jsme se projít přes les. Byl to jeho nápad, já souhlasila. Byli jsme v té nejhlubší části lesa... Řekl mi jen, že si odskočí na WC, tak jsem se posadila na pařez. Čekala jsem 10 minut a on nikde. Řekla jsem si, že se mu asi nechtělo zrovna na malou (zavtípkovala jsem si sama pro sebe)... Z ničeho nic mi někdo zezadu chytil ústa a začal mne táhnout dozadu! Zkoušela jsem křičet, ale nešlo to! Hodil se mnou o zem a začal mne osahávat, když jsem začala konečně ječet, tak ten dotyčný se rozesmál. Ten smích mi přišel povědomý.... Když jsem mu konečně viděla do obličeje zjistila jsem, že je to Robert... Ahh, Bože! Šel se mnou domů. Vzala jsem ho k sobě do pokoje, udělali jsme si čaj a sedli na postel. Lehli jsme si spolu do postele a pustili film. Po chvíli jsme se vykašlali na film, protože jsme byli zabraní do sebe. Líbali jsme se a osahávali. No, pak došlo k TOMU. Bylo to krásný! Ráno se mi přiznal, že to se mnou bylo poprvé. Já mu řekla to samé, další noc jsem usínala v jeho objetí a kdo ví... možná se stalo ještě něco víc! :D Taky jsem mu vyžehlila vlasy, moc šťastnej z toho nebyl, ale slušelo mu to. Byl úplně rozkošnej! <3 :) 




THE END :D 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 06, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

WizzoryKde žijí příběhy. Začni objevovat