- De ha valami rosszat csinál? Például megerőszakol?
- Nem teheti.
- Értem.
A napom további része az át költőzéssel telt. Két ágyat raktunk be majd a szekrényeket. A végére Clark is megérkezett. Majd ő is bepakolt mindent. Fura lesz nagyon fura lesz egy fiúval egy szobába aludni. Már 9 óra lehetett mire készen lettünk így rögtön fürödni mentem. Tele engedtem a kádat jó meleg vízzel és vagy 1 óráig fürödtem. Kifele jövet neki ütköztem Clarknak. Lenézett rám és ment tovább. Na, jó ennek meg mi a baja? Elindultam újdonsült szobám felé és leültem az ágyra. Amikor elkezdtem unatkozni akkor úgy döntöttem nézek egy filmet a laptopomon. Elkezdtem keresgélni végül a Julassic park 2-nél döntöttem. Egy 5 perce mehetett a film mikor valaki berontott a szobába.
- Istenem ez a ház olyan, mint egy labirintus.
- Miért?
- Mindegy.
Elkezdtem bámulni. Majd amikor kinyitotta a szekrényét leesett az állam egy pólója és egy nadrágja volt.
- Khm. Nem akartam leskelődni, de elég kevés ruhád van. Tudod mit?
- Na?
- Holnap elmegyünk neked venni valamilyen ruhát jó?
- Nem kell!
- Oké akkor ez eldöntve.
Végig néztem a filmet, majd lefeküdtem aludni. Vagyis csak próbáltam, de nem ment egy folytában Clarkon kattogott az agyam! A szívem hevesen vert. Édes istene ez most komoly? Én bele szerettem? Nem is ismerem. Ez így nem jó.Másnap.(Szombat)
Amikor felkeltem elkezdett könnyezni a szemem. Gyorsan felöltöztem és kelltettem Clarkot is. Aki csak morgott egyet.
Elegem lett és leöntöttem egy pohár vízzel. Erre kipattant az ágyból és nekem esett. A torkomat fogta, majd amikor rájött, hogy én vagyok elengedett.
- Mi a franc volt ez?- kérdezte.
Én annyira megijedtem, hogy megint átváltoztam. Farkas voltam. Megint! Odajött hozzám, de én csak morogtam rá. Elegem lett belőle. Felugrottam az ágyamra és össze gömbőjödve inkább vissza aludtam. 3 órával később keltem fel. Már a rendes alakomban. Valaki megint ölelt. Hátrafordultam és a "gazdám" feküdt mellettem. Meleg kezei jó érzést kelltettek bennem. Ismeritek azt a "pillangók a gyomorban" érzést? Na, én is ezt éreztem. Azt hiszem tényleg belé szerettem. De ő nem így érez. Tudom. Vagyis inkább érzem. Lelöktem magamról a kezét, majd az ágyról is.
- Mi a franc bajod van velem?-kérdezte.
- Öltözz! Megyünk!-mondtam majd indultam lefele anyához.
Eszembe jutott, hogy talán nem fogom ezt érezni iránta, ha alig állok vele szóba. Anyát a nappaliban találtam.
- Anya kéne egy kis pénz. -mondtam.
- Erre a hónapra megkaptad a zsebpénzed, legyen elég.
- De nem nekem kell. Hanem Clarknak. Képzeld csak egy pólója és egy nadrágja van.
- Értem. Tessék itt a hitelkártya, hogy ellenőrizzem mennyit költöttetek.
- Szeretlek anya.
- Jó utat.
- Oké. Elmentünk.
Húztam ki a már indulásra kész fiút a kocsihoz. Beültünk majd el is indultunk a Plázába.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Gazdával Az Életem \Befejezett/
Любовные романыEz a legelső könyvem, ami nem a legjobb, de igyekszem lassan javítani. 😊 "Amikor a ofő kiment azt mondta Clark-nak "mutatkozz be". Majd el is tűnt és helyette a matek tanár lépett be rajta. Majd Clark is elkezdete a mondandóját. -Sziasztok! Clark M...