/ALEKSANDRA/
Ubrzo me iz sna budi kucanje na vratima. Uzimam mobitel da bi vidjela koliko je sati i nisam mogla vjerovati. Bilo je 23:00. Ja nikad neidem leći prije ponoć. Ubrzo sam se prisjetila svega i nadala sam se da Herry nije na vratima. Ali vjerovatno se on zabavlja sa svojom curom. Odmah sam se na tu pomisao naljutila. Otišla sam do vrata i bez obzira na svoj izgled otvorila vrata. I na svu sreću pred njima je stajala Marija.
"Što je tebi? Izgledaš kao da si pala s Marsa."
"Ma, bolje nepitaj. Nego što si me trebala."
"Nećeš me ni pozvati u sobu."
"Ma naravno evo uđi.
Oprosti na ponašanju ali jednostavno loš dan."
"Ma sve oke."
"Htjela sam ti samo dati papir gdje se nalaze neka pravila."
"Hvala,ali mislim da mi neće trebati."
"Kako to misliš?"
"Reći ću ti, ali moraš mi obećati da nikome nećeš reći."
"Obećajem."
"Pa jednostavno nisam ja za sve ovo. Ne uklapam se ja baš ovdje. Mislim drago mi je što sam te upoznala i sve to,ali jednostavno nije ovo za mene. Sve je nekako previše."
"Što bi to trebalo značiti. "
"Sutra ujutro više neću biti ovdje vratit ću se doma."
"Tek tako. Zašto to radiš? Svima se sviđaš. Zašto odlaziš? Molim te nemoj to raditi. Prirasla si mi srcu i sad ćeš jednostavno otići."
Na njene riječi sam zaplakala.
"Stvarno oprosti mi. Ali jednostavno moram. Jedno ću ti obećati. A to je da ću se brzo vratititi. Da sve sredim sa svojima. I moraš znati da si i ti meni prirasla srcu." Sve sam to rekla u suzama.
I ona je zaplakala. I obe smo se zagrlile.
Još smo neko vrijeme pričale i šalili se. A zatim je ona otišla u svoju sobu na spavanje a ja također. Čak sam saznala da je ubrzo nakon mene i Herry otišao sa svojom kučkom i svi već znaju što su radili.Nisam se ni trebala pakirati posto nisam ni nosila ništa sa sobom.Dok sam pokušavala zaspati razmišljala sam o tome. Kako nekim ljudima malo treba da se zavole. Nisam mislila doslovno zavole već kao prijatelji. Nadam se da kad se vratim da ću i dalje imati Mariju barem3m pokraj sebe. Da će biti uz mene bez obzira na sve. Herry je za mene završena priča. Nadam se da će mu Anastazija biti bolja od mene. I da će se lijepo zabavljati bez mene. Znala sam da se neko takav ne može zaljubiti u mene. Jer tko sam ja. Nitko i ništa. ja nisam popularna nisam u njegovom rangu. Ali bez obzira na sve više neću dopistiti Herry da dopre do mog srca. Za njega moje srce neće ponovno otključati vrata.
Evo novog nastavka nadam se da vam se sviđa. I što mislite da li će stvarno tako ostati. Hoće li Aleksandra stvarno i dalje nastaviti sa zaključanim srcem prema Herryu ili će mu ipak dopustitit da ponovno dopre do njega? Votajte i komentirajte.♥♡♥♡
YOU ARE READING
Ljubav I Magija
FanfictionPAUZIRANA!! Aleks je obična tinejđerica koja će sa svojih 18 godina shvatit da je ona poseba da nije ista kao i druge. U upoznavanju sebe pomoći će joj osoba kojoj se najmanje nadala. Hoće li od prijateljstva doći do nečega većeg i ako uspije njihov...