46-İşinize Yarayacak Ürünler Ve Fiyatları

208 3 0
                                    

Gün sonunda kimi zaman öyle yorgun oluruz ki makyajımızı temizlemeden uyumak isteriz. Oysa gün sonunda cildi temizlemek, makyaj kalıntısı, kir ve yağdan arındırmak gerek. Nasıl mı?

Cilt hücreleri geceleri uykumuzda yenilenir. Cildin gün sonunda temizlenmediği durumda cilde zararlı etkileri kaçınılmazdır. Cilt matlaşır, canlılığını kaybeder, gözeneklerde kir, yağ ve makyaj birikerek gözenekleri tıkar, sonuçta siyah nokta ve sivilce gibi cilt problemleri görülmeye başlar.

Clean & Clear kir,yağ,makyaj ve hatta suya dayanıklı rimeli temizleyen makyaj temizleme mendillerini sizin için geliştirdi. Alkol ve sabun içermeyen yumuşak formüllü Clean &Clear Makyaj Temizleme Mendili hassas göz çevresinde bile kullanıma uygun.

Yorgunken, yolculukta ve her şartta cildinin temizlik rutinini gerçekleştirmek, cildi kolayca ve pratik bir şekilde temizlemek için bir Clean & Clear makyaj temizleme mendili yeterli!

Fiyatı:10.25TL

Dudaklarda bu sezon yine doğal renkler moda.

Vanilya tadı ve kremsi yapısı ile dudaklarına bakım yapan Lip Tone, SPF 15 özelliği ile dört mevsim boyunca dudaklarını güneşin zararlı etkilerinden korumaya yardımcı oluyor. Hafif rengi ile dudaklarının doğal pembeliğini de ortaya çıkaran Lip Tone Hollywood yıldızlarının da vazgeçilmezi !

Fiyatı: 7 TL

Şimdi eğri oturup doğru konuşalım; her bayan çekici ve güzel görünmek ister, ne yapalım doğamızda var:)

Eh malum, bir bayanı en cezbedici gösteren renklerin başında da kırmızı gelir. Dudaklarını ateş kırmızısı bir rujla hayal et mesela ya da kıpkırmızı tırnaklarla...
Hayallerini gerçeğe dönüştürmek için Flormar satılan mağazalara uğraman yeterli. Üzerine eksta parlatıcı sürmene gerek bırakmayan sürümü kolay rujları, sedefli farları ve rengarenk oje seçenekleri ile güzelliğine güzellik katmak senin elinde.

Hangi renk ya da model olursa olsun dolgun, sağlıkla ışıldayan ve göz kamaştıran saçlar güzelliğin en önemli göstergesi...

Amerika'nın en ünlü saç bakım markası Finesse, Gratis'te seni bekliyor.

Yanlış beslenme, hormon seviyesindeki değişiklikler, tarama, perma, boya, fön, güneş ışığı, kirli hava ve klorlu su gibi etkenler, saçları yıpratarak güzelliklerinin solmasına neden oluyor.
Finesse Saç Bakım Ürünleri, ipek ve soya proteini ile zenginleştirilen özel formülü ve kuru, hasar görmüş saçlar için yaratılan nemlendirici yapısı ile saçlarınıza doğal bir güzellik sunuyor. Boyalı saçlar dahil, tüm saç tiplerine kusursuz temizlik kazandıran Finesse Şampuan ve içeriğindeki özler ile saçlarınız için koruyucu bir kalkan yaratan Finesse Saç Kremi ise mükemmel saçlar yaratıyor.

Fiyatı, 8.50 TL

Güneş, cildimize olduğu kadar saçlarımıza da zarar veriyor! O zaman biz de koruma kalkanlarımızı hazırlar, onu sevinçle karşılarız!

BCBonacure Sun seti, içerdiği antioksidan E vitamini, hurma yağı, amino-cell teknolojisinin birleşimiyle saçlarını onarıyor. UV ışınları ve çevresel faktörlere karşı çifte koruma sağlayan bu bakım seti, güneşin, denizin, klorlu suyun ve rüzgârın saçlarına verdiği zararları ortadan kaldırıyor, canlılık ve parlaklık veriyor. Üstelik, özel seyahat boyu çantası da hediye!

Biz kızların güzelliklerinin en önemli tamamlayıcısı saçlarıdır, değil mi?

Öyleyse yaz aylarında matlaşmış, yıpranmış ve kolay kırılan saçlarını, ananas ve avokado özleri ile zenginleştirilmiş Fonex saç kremi ile güzelleştirebilirsin.

Kızlar İçin TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin