Yeni bolumu sabaha birakacaktim ama dayanamadim ben yazayim siz ne zaman okursaniz artik kismet :)
Lisedeki son gunlerimizdi universite sinavlarina girdik tercih yapacagiz ayni yeri yazmistik ama icimden hic beraber bir okul daha bitirmek gelmiyordu aramizdaki sogukluk everest kadar olmustu cunku, ne o bana tahammul edebiliyor nede ben ona katlanabiliyordum evet cok seviyorduk belki ama biz birlikteyken birbirimize zarar veriyorduk yaz tatili girdiginde hic bulusmamistik aramizin duzelmesinin aksine telefonda saatlerce birbirimizi yiyorduk tercihleri yaptik hersey belli oldu ben kazanamadim o kazanmisti universiteyide kazaninca artik bambaska bir insan olmustu taniyamiyordum artik bu Serkan benim asik oldugum Serkan mi simdi....
Okullar acildi Serkan tabi istanbul da okumaya gitti coktan. Vedalastinizmi diye soracak olursaniz telefonda bile brn gidiyorum hoscakal demedi sebebi neydi bilmiyorum sebepsizce hergun agliyor hayati kendime zindan ediyordum kimin icin ? Beni onemsemeyen bir adam icin mi ? Evet iste o adam icin bugun oldu hala gozyasi dokuyorum..
Ayrildik
Ayrilmisiz sebebi acik ortada ama benden ayrildigini tek bilmeyen benmisim bana cok guzel laylaylom orda baska kizlara laylaylommus bunu idrak edebilmem cok zaman aldi kabullenemedim cok zaman yalvardim bile onu unutmak hic aklimin ucundan gecmezdi didisirdik evet ama duzeliyordu en azindan ben oyle sanmisim.
Ayrikdikdan sonra 6-7 ay kadar zorladim acaba belki hani duzelirmi diye ama nafile bir yalani vardi kucuk cocugun bile inanmayacagi bir yalan onu tutturmus onu savunuyordu.. Dogum gunumde herkes unutur o unutmaz saniyordum cok da umutluydum saat gectikce inancim kiriliyordu hatirlamamisti iste neye hevesleniyordum ki ah bu salak kafam cidden..
Oda ne bir mesaj geldi ondan
"Sadece dinle"
Yazan bir mesaj ve altinda ahmet kaya unutamam seni sarkisi...
Evet bu benden ayrilan artik beni sevmeyen adamin benim gonlumu almak icin gonderdigi ilk sarkiydi ama artik biz degildik ve yaptiklarinin yenilir yutulur yani yoktu...
Dogum gunumden sonra surekli konusuyorduk iki ay boyunca hep konustuk aramiz duzeliyordu yakinlastigimizi zannediyordum taa ki o kizla el ele fotograflar paylasana kadar.
Yasadigim hezeyani anlatmam cok imkansiz o an olmek istedim tek bir mesaj dahi atip yuzune vurmak dzhi istemedim sadece yatagima oturdum ve hickiriklara. Boguldum nasil bu kadar karaktersiz birisine donusebildi ustelik bana senden baskasi olmayacak biz bittik ama benim adim bir baskasiyla baslamayacak dedikten iki gun sonra bunu bana nasil yapti?Tek zayif yanimdi tek zaafimdi ama benim degildi artik. Kendimi oldurmek istedim ama beceremedim intihar etmeye kalktim engel oldular kendimi toparlayamadim halisulasyonlar goruyor sacma sapan seylere aglayip ayni anda kahkaha atiyor kendi kendime konusuyordum tedavi olmam gerekliydi Ama kimseye belli etmiyordum cok saglikli gibi davraniyordum.. Hergun el ele fotograflarina bakiyor bana verdigi sozleri hatirliyor sabaha kadar agliyordum degmedigini bile bile..
Sema'nin cilesi burda bitti mi ? Hayir daha yeni basliyor
1 YİL SONRA
Ayrilali bir yil olmustu benim acim birazda olsa hafiflemis gulumsemeye baslamistim hayatim normala donuyordu yavas yavas kendime is bulmus bir sekilde bir duzen tutturmus devam ediyordum gun gun iyilesiyordum Serkan'dan mesaj gelene kadar..
Hala ne yuzle bana mesaj atiyordu sevgilisi vardi ustelik bu cocuk cidden...
Karaktersizligin vucut bulmus haliydi mesajinda ;
"Sanki ruhum cikti canimdan sen benden gittin gideli"
Yaziyordu. Hem karaktersiz hem kustah ben mi gittim senden ? Tahmin ettigim gibi icmis yoksa bana niye mesaj atsin ki ayik kafayla ben niye aklina geleyim..
Cevabim siddetli oldu cevabim karsiliginda verdigi cevaplar cok sacmaydi seni unutamiyorum
Ee sevgilin var
Evet ama yerini kimse dolduramiyor
Git bana ayik kafayla gel deyip mesajlarina cevap vermedim.
Buda bana attigi atacagi son mesajdi zaten hersey son bulmustu.