Lacrimile imi curg fara încetare
pe obraji amintindu-mi de aceea
zi:
"-Haide Rose ,grabește-te....pot apărea in orice moment!Decid într-un final să nu îi răspund și să mă concentrez pe bagajele mele si zgomotul pe care-l făceau din cauza faptului că la trăgeam după mine în josul scărilor exact când din dreptul ușii mari de lemn se aud niște bătăi cu obiecte masive ce păreau că in orice clipă sunt hotărâte să spargă usa urmate de niste voci fioroase de bărbați
-Profesoaroo stim totul,stim că ne-ai mințit in tot acest timp iar că fiica nebunului e în viață. Daca ne-o voi da acum îti jurăm că te vom lăsa in viata si ba chiar mai mult:să traiesti cu noi in sat spune unul dintre acei barbati total necunoscuți mie.
Frica imi pulsa prin vene iar mainile imi tremurau incontrolabil astfel scăpând valizele iar lacrimile incepand sa-mi alunece pe ușor pe obrajii fără să le pot controla.
O vad pe matusa cum mai pune niste obiecte din lemn incercand sa faca imposibila intrarea lor aici. Insa amandoua stiam ca e in zadar, intr-un moment de panică matușica ma ia de mana uitând de bagaje si incepand sa fugim prin spate astfel iesind in padure: iar din padure direct pe autostrada.-Matușică!! lucrurile noastre.. spun eu cu un glas stins si ragusit din cauza plânsului meu inecat.
-Lasa-le Rose o sa ne cumparam
altele din oras,acum grabește-te, imi spune ea incepand sa
măreasca pasul cu mine de
mânã.Iesind din padure ajungem pe
autostrada cand deodata auzim
un zgomot puternic:era casa
noastra.. Ce tocmai explodase intr-o mare
minge de foc urmând ca stâlpiei ei să cadă din cauza flăcărilor imense ce prindeau amplore pe fiecare secundă si astfel transformându-se într-un monstru:un monstru ce mi-a mâncat căminul cu toate amintirile ce-mi rămaseseră din copilăria mea...In momentul acela plin de
slabiciune cad in genunchi incepand sa plang si sa-l blestem pe afurisitul de Marcus Styles. El e. El e vinovat de tot. Daca nu ar fi spus nimanui de existenta mea probabil acum as fi fost inca acolo cu matusica studiind si manca fursecuri. Dar nu. Trebuia el sa strice totul. Mereu si-a dorit-o pe mama mea Elizabeth in tinerete, insa inima mamei fusese deja furata de tatal meu Alexander:un om foarte destept ce a hotarat sa devina om de stiinta :zis si facut
Insa in perioada in care Marcus Styles aflase ca mama mea era deja insarcinata cu mine a inceput sa dea drumul zvonului prin localitate cum ca tata era un savant nebun ce răpea fetele sărace si le expunea experimentelor sale urmand ca apoi sa le violeze si sa le omoare.
O poveste ce imediat a intrat in capul localnicilor ei incepand sa-l urasca pe tata si alungandu-l din sat... Insa in cele din urma si mama si el au murit in urma unui accident dupa nasterea mea eu supravietuind datorita matusici mele Eveline sora mai mare a mamei.
Totul mergea bine pana cand azi localnicii au fost mâniati din nou de Marcus, ei venind si fiind gata sa ma omoare..dar acum? Ce au omorat? Doar amintirile mele care ramasesera cu parintii mei
Dar gata cu asta:
Ma voi schimba si ii voi arata eu lui Marcus Styles cine e Rose Adams fata savantului nebun, asta e un nou drum pe care voi porni fara regrete si fara sa-mi pese de urmări"Asaa spusesem pe atunci. Pana sa aflu cine este gata aici sa ma faca sa mor cu tot cu sperantele mele de razbunare.Si anume Harry Styles.
Fiul lui Marcus Styles se mutase exact in aceeasi scoala cu mn.
Prima data cand l-am vazut am inceput sa regret faptul ca am venit in prima zi de scoala.Apoi momentele mele de slăbiciune au apărut di nou vazandu-l si parcavtot ce se intamplase era inca acolo...
M-am dus dupa scoala si am inceput sa plang amintirile patrunzand din nou in capul meu si demoralizându-mă complet. Cu o dorință arzătoare ma ridic in picioare rearanzandu-mi fusta si machiajul .Iau o privire demonica si răutăcioasa intrand in clasa,atentia tutor revenind pe mine si incepand sa ma priveasca; baietii cu o privire infometata iar la coltul gurii apărand un cate un rânjet sesucător altii incepand sa fluiere dupa mine. Insa fetele ma sagetau din priviri parcă vrând să mă topească de pe raza pămantului.Iar atunci l-am vazut..era in fundul clasei sarutandu-se inflacarat cu o blonda calare pe el aproape mancandul .La propriu!
La vederea mea el isi da jos "achizitia veche" si vine in dreptul meu urmat de inca cativa baietii fiind dupa bănuiala mea tot populari, bad-boys si baieti de bani-gata.
Se opreste in fata mea inaltimea lui sfiidandu-ma si parand mica chiar si cu botinele negre pe care le purtam.
Era im adevaratul sens al cuvantului un zeu.. Un Adonis al fetelor si femeilor
Buclele ciocolatii ii jucau pe fata fiind "aranjate" ca si cum ar fi iesit de la o partida buna de sex.
Păna si privirea lui parca te invita la un:"Hai sa o facem de la 1 la 69"Ochii ca smaraldul ma priveau intens si curios in acelasi timp parca devorandu-ma din priviri.
Era imbracat intr-o pereche de blugi stramti negri. Si inca ma gandesc cum de un baiat arata dumnezeieste in asemene blugii.
Un tricou negru care facea sa iasa in evidenta desene din tus negru de pe bratele lui bine conturate . Iar la baza gatului avand un lant auriu .
Se opreste in fata mea studiindu-ma din cap pana in picioare si spunandu-mi pe o voce ragusita dar uimitor de sexy:-Ohh ia uite ce avem noi aici:un nou explorator de paturi! spune el plin de sine cu un zâmbet șiret
-Mda dupa cum vezi chiar daca esti mai inalt decat mine cu cativa cm asta nu inseamna ca sunt un explorator de covoare. Ii raspund cu o urma de rautatea in voce afisându-mi o pozitie mai relaxată
-Puștoaico, nu am zis explorator de covoare ci explorator de paturi fiindca in curand il vei explora pe al meu .Imi raspunde el afisand la sfarsit un ranjet pervers-Vaii cat de multă incredere poti sa ai in tine. Dar spune-mi cu cine am de-a face la acest domeniu?ii spun de parcă nu l-as cunoaște deja.
-Huh.. Sunt Harry Styles si ține minte numele asta fiindca de maine incolo il vei striga in fiecare noapte sub mine :ranjeste drăcește el la mine.Mai apoi adaugand:iar numele tau e??
-Rose.. Rose Adams !ii raspund punandu-mi la incercare aroganța si tupeul ce pare că mi se potriveau perfect.
....Ea:Crede-ma nu vrei sa ma cunosti.
In acesti ochii de inger pe care ii afisez se dezlănţuie iadul.El:Nu-mi pasa. Tot ce imi doresc e sa ajung in el...sa ajung in tine!
Ea:Ai grijă ce-ti doresti ca s-ar putea sa si primesti..
...
Ea-Sunt ca un trandafir.. Insa nu sunt unul fin.. Ci unul cu spin..
El:Stiam ca esti un trandafir cu spin.. Iar cã intr-o zi o sã mã întepii atat de fin..
CITEȘTI
Hell From Her Eyes
Teen FictionRose Adams-fata unui om de stiinta foarte excentric numit si savant nebun de cãtre localnici. El moare chiar dupã nasterea fetitei sale impreuna cu sotia lui in camera sa de experimente unde Elizabeth a adus-o pe lume pe Rose. Se pare ca un mecanism...