Jilly ❤

531 43 9
                                    

,,Potter!" skríkne tak hlasno, až z koruny neďalekého dubu vyletí vyplašená vtáčia rodina. Ráznymi krokmi si to mieri cez trávnik k skupine chlapcov na brehu jazera.
,,Áno, Evansová?" zaškerí sa vysoký mladý muž, ktorého vlasy zjavne nikdy nevideli hrebeň.
,,Čo majú znamenať tie hnojové bomby v klubovni?!" opýta sa ostro, keď dorazí rovno pred vysokú postavu Jamesa Pottera.
,,Aké hnojové bomby, Evansová? My o žiadnych nevieme, však chlapci?" pýta si podporu od kamarátov.
,,My a hnojové bomby? V živote som nemal v ruke hnojovú bombu... Čo to pletieš, Evansová?" zaškerí sa chlapec po Jamesovej pravici. Lily ho prebodne pohľadom zelených očí, ktoré sú v tejto chvíli zúžené do úzkych štrbín.
,,Tentoraz si nevinný, len čo je pravda, Black. Viem, že si bol až doteraz po škole. Ale Potter vie veľmi dobre, o čom hovorím, však?!" znova sa otočí k Jamesovej príťažlivej tvári a pokúša sa pri tom zahnať príjemný pocit, ktorý sa jej zmocní vždy, keď sa do nej zabudnú jeho orieškové oči.
,,Naozaj nemám ani tušenia, o čom to hovoríš," prenesie, no jeho oči hovoria niečo iné. Hľadí na ňu vysmievavo, akoby čakal, čo by mu ona mohla urobiť.
Lily sa zhlboka nadýchne a pozrie sa na chlapov, ktorí doteraz nepovedali ani slovo. Petra odignoruje, keďže vie, že on je v skupine chlapcov len do počtu a v skutočnosti s nimi nemá nič spoločné. Namiesto toho venuje prosebný pohľad Remusovi. Ten na okamih zmeravie, no potom previnilo uhne pohľadom. Prečo sa aspoň raz nedokáže postaviť na jej stranu! Má predsa rovnaké povinnosti ako ona! V prípade jeho najlepších priateľov však Remus akosi zabúda, že je školským prefektom.
,,Fajn!" rozhodí Lily rukami. ,,Ale toto je naposledy, čo ti to prešlo, Potter!" Nahnevane pohodí ohnivými vlasmi a zamieri späť k hradu. Je neuveriteľné, ako ju dokáže James Potter vždy nahnevať. Zakaždým, keď vyvedie nejakú hlúposť a Lily to chce riešiť, odíde nahnevaná a zúfalá z toho, že Potter znova unikol jej trestu.
,,Hej, Evansová! Počkaj!" ozve sa za ňou nečakane jeho hlas a ona prekvapene zastane, rovno uprostred tajnej chodby za gobelínom. Duševne sa pripraví na ďalší pohľad naňho a otočí sa.
,,Čo chceš, Potter?" opýta sa, no po bojovnosti nie je ani stopa. Už sa s ním nevládze stále hádať. Najmä keď vie, že už k nemu dlho necíti nenávisť, ako predstiera.
,,Prepáč. Máš pravdu, tie bomby sú moja vina."
,,No nehovor," poznamená sarkasticky. No nemôže si pomôcť, jeho priznanie sa ju prekvapilo. O ospravedlnení ani nehovoriac.
,,Myslím to vážne... Prepáč," nervózne si zájde rukou do vlasov. Tentokrát nerobí to gesto, ktoré mu má zaručiť strapatejší účes a viac obdivovateliek. Lily si uvedomí, že James, nenapraviteľný záškolák a úžasný metlobalista, ten najsebavedomejší človek akého pozná, je teraz nervózny.
,,Načo si to robil? Myslela som, že už si dávno vyrástol z týchto detských hlúpostí," pokrúti Lily hlavou.
,,Je to jediný spôsob, ako upútať tvoju pozornosť," uškrnie sa James a ona v ňom znova môže vidieť toho arogantného chalana. Chvíľka úprimného Jamesa je zrejme preč... A v Lily sa začne zbierať hnev. Hnev na to, že sa s ňou stále zahráva, snaží sa ju zviesť, len aby si ju mohol zapísať medzi svoje koristi.
,,Ty s tým neprestaneš?!" opýta sa ho, snažiac sa krotiť, aby nezačala kričať.
,,S čím ako?" opýta sa jej, na tvári znova ten arogantný úsmev.
,,S týmto! So všetkým! Prečo nejdeš baliť niekoho iného?! Potrebuješ si dokázať to, aký si dokonalý?! K nohám ti padne každá! Prečo teda nejdeš za inou, prečo práve ja?! Lebo ťa odmietam?! Prečo?!" Zlosť, ktorá sa snažila dostať na povrch tak dlho, to teraz konečne dokáže. Lily od hnevu takmer nevidí a naviac sa jej v očiach zbierajú slzy, ktoré zúrivo utrie chrbtom ruky.
,,Lily, nie ja..." Lily sa zarazí uprostred pohybu, ktorý mu mal spôsobiť červenú značku na líci.
,,Ty si mi povedal Lily?" opýta sa neveriacky. Potter ju ešte nikdy nenazval krstným menom. Vždy preňho bola Evansová...
,,Áno... Lily, ja sa s tebou nezahrávam. Milujem ťa... Nikdy som nemiloval nikoho iného, čo to nevidíš?"
,,Nehraj! Sa! So! Mnou!" kričí Lily a každé slovo zdôrazní úderom do jeho hrude. James jej ruky pred posledným úderom chytí a dá jej ich nad hlavu. Popri tom ju pritlačí ku kamennej stene a zadíva sa jej rovno do očí. Do zelených očí, ktoré už tak dlho miluje. Prečo ho nenávidí? Od samého začiatku sa vyhýba akémukoľvek kontaktu s ním...
Lily sa zatiaľ pokúša z jeho zovretia vykrútiť, no ruky spútané nad hlavou jej to znemožňujú.
,,Tak ma už pusť!" zakričí znova, už úplne zúfalá. Zadíva sa do orieškových očí, ktoré ju, nevedno kedy, tak okúzlili. V tých očiach vidí boj. No boj s čím? Rozmýšľa hádam nad tým, že jej dá konečne pokoj? Napokon padne rozhodnutie.
,,Nezahrávam sa s tebou. Milujem ťa," povie James hlasom plným emócií.
,,Neverím ti!" povie Lily, so slzami na pol ceste dolu po lícach. ,,Nemiluješ ma! Ty si James Potter, ty nemiluješ nikoho! Povie ti to každé dievča na tejto škole, s ktorým si sa vláčil! Len počkáš, kým sa do teba dotyčná zamiluje a odídeš!" James ostane ako obarený a pustí Lily. Tá sa od neho okamžite odtiahne čo najďalej, pripravená uniknúť do bezpečia.
,,Mýliš sa," ozve sa jej za chrbtom. ,,Teba som miloval vždy. Odmietala si ma, pokúšal som sa milovať inú, no nešlo to. Lapila si ma už dávno, Lily..." Z jeho hlasu zaznieva také zúfalstvo, až to Lily nedá a otočí sa. Hnev, beznádej a láska k vysokému stíhačovi ňou zmieta zo všetkých síl, až to nevydrží. Dvoma krokmi je pri ňom a prilepí svoje pery na jeho. Jamesove ruky ju okamžite oblapia okolo pása. Otočí sa s ňou a pritisne ju znova na stenu. Tentoraz ju nedrží rukami, ale záplavou citov a bozkami. Keď sa po nekonečne dlhom čase odtiahnu, ostáva už len jedna vec, ktorú je potrebné urobiť.
,,Milujem ťa...James" šepne Lily a vtisne mu bozk z čistej lásky.
Ešte dlho potom ostanú na chodbe stať v spoločnom objatí.

Lily sa usmeje a pohladí si (zatiaľ) ploché brucho. Dnes je ten deň, kedy tú radostnú novinu oznámi svojmu manželovi. Čochvíľa by sa mal vrátiť domov...
,,Ahoj, láska," ozve sa za ňou a ona sa usmeje.
,,Ahoj... Nepočula som ťa prichádzať," otočí sa k nemu a nechá ho, aby ju pobozkal.
,,Ako bolo s Tichošľapom?" Prezývky svojho manžela a jeho priateľov si osvojila veľmi rýchlo. Zdalo sa jej úžasné, že sa dokázali stať animágmi Dumbledorovi rovno pod nosom.
,,Poznáš Tichošľapa... Veľa zábavy a rozprávania. Na konci ma už z neho bolela hlava," uškrnie sa, no je jasné, že svojho priateľa zbožňuje. ,,Príde na večeru, nevadí?"
,,V pohode... A čo Námesačník?"
,,Ten príde tiež... Len Červochvost moje pozvanie opäť odmietol. Rád by som vedel, čo také má stále na práci."
,,Možno si našiel priateľku," zamyslí sa Lily a pokrčí plecami. James sa zatvári nechápavo. Akoby mu predstava Petra s nejakou ženou nešla do hlavy.
,,Pochybujem... Takže nevadí, keď prídu tí dvaja?"
,,Nie... Aspoň to môžme osláviť vo veľkom," usmeje sa Lily záhadne. James zmeravie uprostred vyzliekania plášťa a venuje svojej manželke spýtavý pohľad.
,,Čo budeme oslavovať?" opýta sa pomaly a prehodí plášť cez kreslo.
,,Som tehotná," povie Lily a do očí sa jej nahrnú slzy radosti.
,,Ja... Budem otcom?" Takýto úsmev na jeho tvári Lily nevidela už dlho. Naposledy na ich svadbe. Lily prikývne, na čo James radostne skríkne. Zdvihne Lily do vzduchu a zatočí sa s ňou. Keď ju zloží, utrie si líca mokré od sĺz radosti.
,,No tak, Potter," osloví ho Lily káravo. ,,Hádam si nám nevymäkol," uškrnie sa.
,,To nie, Potterová. Iba som šťastný, že ťa mám," napodobní jej úškrn a znova ju vtiahne do svojej náruče. Lily sa tam, na jeho hrudi cíti stále rovnako, ako keď to urobil prvýkrát, v deň vyznania ich lásky.

Kapitola pre matuskacibulkova88 :-)
Dúfam, že sa páči ;-)

She wrote it. I ship it.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora