❤Rozdział 20❤

1.9K 120 13
                                    

*Kate*

-Paulina długo jeszcze ?! Spóźnimy się w końcu !-Zaczęłam krzyczeć bo królewna siedzi w tym kiblu juz jakieś 20 minut, dokładnie za jakieś 7 minut zaczyna się próba.

-No za chwile wyjdę, czekaj !-Słyszę odpowiedz.

-Masz minute.-Mówię wkurzona.

-O to tak jak w tym programie co robią te zadania w minute ? DOBRA ODLICZAJ!-Krzyczy.

-Minuta.... 59 sekund.. 58 sekund... Dobraz to bez sensu wyłaz !

-Czekaj.. mam jeszcze 50 sekund.-Mówi spokojnie.

-Raczej radziłbym ci wyjść.. bo jak nie wyjdzie w ciągu tych 5 sekund to chyba jak wrócimy twoja matka cie nie pozna.-Mowę i nagle słyszę otwieranie się drzwi. Wyszła.

-Bawisz się w Alex ?-Pyta.

-Przynajmniej zadziałało.-Wzruszam ramionami.

                                                                                                     *

-Zaraz przed te twoje głupie szykowanie się spóźnimy -Krzyczę.

-Nie marudz mamy minute i 30 sekund !

-Od kiedy ty taka punktualna jestes ?!-Pytam.

-Od zawsze matole.-Krzyczy.

-Dobra cicho !-Mówię.

Wbiegamy do sali i wzrok każdego nagle na nas, wiecie jakoś tak niezręcznie się zrobiło...

-Już myślałyśmy, że zginęłyscie w akcji.-Odzywa się Sonny.

-Żyjemy.-Mówię.

-Dobra dzieciaki próbę zaczynamy jak jesteśmy w komplecie !-Słyszę krzyk pani.

-Okay, chodźmy może bo ja jeszcze musze założy tą cholerną sukienkę, która i tak jest śliczna.-Mówi Alex.

-Twoja logika.-Odzywa się Chloe.

-Oj tam.-Mówi I ruszamy za scenę.

                                                                                                                *

*Alex*

-Daj zapnę ci. -Słyszę głos Wiktori.

-Dzięki.-Odzywam się.

-Nie masz za co,a teraz szykuj się i idź pokaż na tej próbie im na co Cię stać.-Mówi.

-Spróbuję..-Mówię.

-Alex !-Słyszę swoje imię.-Alex, gdzie jesteś.-Odwracam się i widzę Charliego, zaraz co on tu robi ?

-Chalrie ?-Pytam.

-O Alex tu jesteś.-Mówi I się uśmiecha.

-Co ty tu robisz ?-Zadaje pytanie.

-Szukam cie.-Mówi.

-A tak serio ?-Pytam.

-Chodzi o Leondre..



***********

Jak się podoba ? Przepraszam za jakiekolwiek błędy bądź źle postawione przecinki, jestem zmęczona i mam prawo się pomylić, mimo to napisałam dla was rozdział mam nadzieje, że jesteście zadowolenie hee 💞💞

Kocham was 💞 

WIKAXOOX 👽 

You are my princess L.D 1&2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz