Capitolul 1

3.1K 151 9
                                    

Multumesc BlueAngel100010 pentru coperta, e super tare. ❤

In prezent

Stateam langa geam si priveam pe afara...ploua.

Ploaia imi aduce aminte de tata, mai demult cand ploua eu si Matt mergeam la tata si dormeam împreună cu el si cu mama.

Am fost scoasă din bula mea de ganduri de un ciocanit in usa. Era mama.

Mama:Rose, haide sa mananci, am facut paste. (Spune zambind stiind ca imi plac pastele)

Imi place de mama, inca mai are curajul sa zambeasca dupa tot ce sa intamplat. Eu nu am mai zambit de la aflarea vesti cu moartea tatei.

Eu:Acum vin.

Am coborat jos in bucatarie unde se aflau Matt si mama la masa asteptandu-ma pe mine.

Dupa ceva timp in care mancam, mama spune...

Mama:Am o veste buna.

Matt:Ce veste mama?

Mama:Zayn si trupa vin in vizita. (Spune mama fericita)

Matt este si el fericit ca isi va revedea fratele. Dar mie imi scapa o lacrima. Mie dor de Zayn, noi nu am mai vorbit sau ne-am vazut de foarte mult timp.

Matt:Rose esti bine?

Eu:Ma simt putin rau, o sa merg in camera mea.

Mama:Bine scumpo, daca ai nevoie de ceva ma chemi.

Eu:Bine.

Am mers in camera mea si m-am asezat in pat si am inceput sa ma gândesc la toata viata mea de rahat.

Totusi sunt curioasă, oare trupa stie ca are o sora sau doar la televizor la fiecare interviu spune ca in familia lui mai e doar fratele si mama lui.

Dar nu cred ca le-a spus.

De jos se aude galagie, cred ca au ajuns. Dar nu am degand sa cobor.

Mama:Rose....vino jos. (Pe bune mama, cineva acolo sus isi bate joc de mine)

Cobor jos unde pe canapea erau patru baieti iar Zayn il îmbrățișa pe Matt.

Cretul:Matt, e frumoasa iubita ta. (Spune si toti se intorc spre mine)

Zayn:Rose...

Matt:Nu e iubita mea, e sora mea.

Baieti:Aveti o sora. (Spun mirati)

Mda...cum credeam, nu le-a spus.

Zayn vine spre mine si vrea sa ma îmbrățișeze dar ma dau in spate.

Eu:Cum te-ai prefacut un an ca nu exist, prefate si de acum înainte, pentru ca pentru mine esti un străin.

...

Si....gata si capitolul 1.
P.S. La media e Rose
Sper sa va placa.
Va urma...

Little Sister Zayn MalikUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum