27-kapitola

1.6K 66 3
                                    

Byla sobota a já nevěděla co budu dělat. Nechtělo se mi jen tak sedět doma a nic nedělat. Vzala jsem tedy mobil a napsala Justinovi sms.

“máš dneska něco v plánu?“

“Ne proč?“

“Jestli bys nešel ven nebo tak. Nemám co dělat“

Dlouho nikdo neodepisuje a tak si tedy jdu sednout do obýváku a koukám na telku. Někdo zazvoní a já jdu otevřít. Otevřu dveře a vidím vysmátého Justina. V tu chvíli si uvědomím ,že mám na sobě jen  krátké tilko a spodní prádlo. Pouštím ho tedy dál a jdu se nahoru do pokoje převlíknout. Po chvíli už jsem oblečená a povídám si s Justinem v obýváku. Povídáme si o koncertech, o fanoušcích a tak. Potom mi nabídne jestli bych s ním nezkoukla jeho nový film Believe 3D.Souhlasím a tak jdem teda k němu domů se na to kouknout.

Po asi 2 hodinách film skončil a já se chystala už jít domů když v tu mě Justin zastavil.

“Kam jdeš?“ zeptal se zvědavě.

“Domů?“

“Myslel jsem ,že zůstaneš, že by to bylo jak u tvojí tety“

“ok“ řekla jsem a zase jsem si sedla na gauč. Justin odběhl do kuchyně a já vyfotila závěrečné titulky z filmu a hodila to na instagram s popisem „Believe 3D“. Justin přišel z kuchyně s obrovskou mísou popcornu a dvěmi skleničkami na víno. Pustil v televizi nějaký film a zdálo se mi ,že byl romantický. Koukaly jsme na něj a jen tak popíjely víno. Byl to krásný film. Justin seděl vedle mě a najednou dal ruku přes moje ramena a pomalu se dotknul mého ramena. Nějak jsem to neřešila až když potom jsem mu usnula skoro v náručí. Probudila jsem se ráno když jsem ležela na jeho hrudi a on stále spal. Vzala jsem tedy mobil a vyfotila ho jak spí. Byl strašně roztomilý když spal. Po chvíli se vzbudil a já mu ukázala ty fotky jak spí. Jen se na mě ušklíbnul a pak se usmál. Pomalu jsem se z něho zvedala a šla do kuchyně. Nalila jsem si nějaký džus a za chvíli jsem cítila jeho ruce na mých bocích. Objal mě ze zadu , tohle miluju. Když mě kluk obejme zezadu.

“Copak Bieber?“ zeptala jsem se zvědavě.

“Nic jen sem tě chtěl obejmout“ řekl a já jsem se v tu chvíli otočila a pevně ho obejmula.

“Takhle?“ zeptala jsem se ho až  jsem se vymanila z jeho objetí.

“Ano přesně takhle“ řekl a usmál se.

Úsměv jsem mu vrátila a napila jsem se džusu.  Justin se na mě stále díval. Po chvíli už jsem jela domů kde jsem musela uklidit celý byt. Trvalo mi to skoro celé odpoledne. Jak už jsem měla douklizeno napustila jsem si teplou vanu a lehla si do ní. Byla jsem v ní asi hodinu a pak jsem vylezla. Bylo už asi 11 večer a tak jsem si šla lehnout do postele.

*po jednom nudném týdnu*

 

Uběhnul už týden a já jsem se málem unudila k smrti. Za pár dní jedeme s rodinou na dovolenou a já nemám koupené plavky a nic podobného.. Vezmu si tedy peníze a vyrazím do obchoďáku. Jsem v jednom obchodě se spodním prádlem a koho tam nepotkám.

takže tady je další část:) doufám ,že se vám líbí :)) promintě ,že je tak krtáká-.-:D buď přidám další část zítra nebo v pondělí ok? moc děkuju ♥
MILUJU VAS♥

Justin Bieber? No problem. (Czech Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat