Hastahaneden çıkali üç gün olmuştu. Güneş bulutların arasından yüzünü gösterirken önce elimdeki şişeye daha sonra sağıma baktım. Gülümsedim güzeller güzeli sevgilim oradaydı ve huzurla yatıyordu. "Özledim" desem uyanırmıydı acaba. Uyanmazdı muhtemelen , uykusuna çok düşkündü benim sevgilim , gözümden bir damla yaş süzülürken gülümsedim " İnatçı sevgilim uyu bakalım". Sen uyu ki beni bu halde görme , yavaşça ayaklandım ve mezarı okşadım. İçimde ki öfke bitmek tükenmek bilmiyordu.Yine o sokağa girdim adamları bulmuş ve takip etmiştim. Onlarla yüzleşecek cesareti kendim de bulamıyordum. Daha sonra zorla bir kızı götürmeye çalıştıklarını gördüm ve deja-vu oldum. Yardım etmeliydim ama nasıl. O sırada karşı tarafta ki kaldırımda birini gördüm. Hızla buraya doğru geliyordu ve attığı her adım " tehlike " diye bağırıyordu. Çok değil yirmili yaşlarında siyah saçlı ve sert yüzlü karizmatik bir adamdı. Sigarasından bir duman daha aldı , yavaşça yere atıp ayağıyla ezdi ve direk kızı tutan adamlara baktı.
- Kızı bırakmak için 5 saniyeniz var.
Adamların gözünde ki korku bariz bir şekilde ortadaydı. Buna rağmen içlerinden birisi çok sarhoş olduğu için aptalca bir hareket yaptı ve karşıdan gelen adama saldırdı.
Siyah saçlı adam tek eliyle herifi haşat ederken gayet rahat ve sıkılmış görünüyordu.
- Kızı arabaya atın çabuk gidiyoruz burdan hemen.
Üç sapık kızı arabaya bindiremesin diye önlerine çıktım. Beni görünce önce şaşırdılar sonra gülmeye başladılar.
- Oo bakın kahraman gelmiş. Küçük sevgilin iyileştiyse eğer söyle tekrar ziyaret edebiliriz onu.
Tek yapabildiğim sinirden elimi sıkmak oldu.
- O öldü. Sizin yüzünüzden ve bunun hesabını vericeksiniz.
- Yok ya ne yaparsın yoksa ağlarmısın yine.
Gülümsedim belimde ki silahi çıkarttım ve benimle dalga geçen adama doğrulttum. Herif silahı görünce gülümsemesi soldu.
- Yapamazsın ufaklık senin buna gücün yetmez.
- Haklısın o yapamaz ama ben yaparım.
Duyduğum sesle arkama baktım siyah saçlı adam tam arkamda benim ona baktığımı görünce göz kırptı ve hepsinin sağ koluna birer kez sıktı daha sonra beni ve kizi kolumuzdan tutup sürüklemeye başladı.
- Onları neden öldürmedin ki bunu haketmişlerdi.
- Evet hakettiler ama onları ben değil sen öldürüceksin.
- Ben yapamam az önce sen de gördün.
Adam bana baktı ve gülümsedi. Daha sonra ise bir elini omzuma attı ve beni hem mutlu eden hemde şaşırtan o cümleyi söyledi.
- Seni eğiteceğim. Adını duyanlar korkudan saklanıcak delik arayacaklar.
***********************************
" 3 Ay sonra"
Sabah kurduğum alarmın sesiyle uyandım. Elimi yüzümü yıkayıp kahvalti için mutfağa indim. Özge kahvaltı hazırlıyordu. Arkasından gidip sarıldım.
- Günaydın güzelim döktürmüşsün yine.
- Ne yapalım insanın aç bir kardeşi olunca döktürüyoruz.
Biz böyle Özge ile atışırken yukarıdan Ateş abi bana bağırdı.
- Burak kahvaltıdan önce on tur koş evin etrafında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE
Genç Kurgu-Bu seferki sondu dimi abi ? -İçimden bir ses bu işin daha yeni başladığını söylüyor tilki. Herşey daha yeni başlıyor. İlk aşkını tecavüz sonucu kaybetmiş bir gencin intikam öyküsü,aşk,komedi,aksiyon üçlüsünden oluşan bir dünya. Peki ya siz GECE ye...