Naruto Fanfic Cap. 1

33 0 0
                                    

Stau in camera mea gandindu-ma la lucrurile care au fost,la cat de fericita eram cand parintii mei traiau,la cat de bucuroasa eram,dar toate astea au apus.Au trecut 12 ani de cand parintii mei au fost omorati.Ma scuzati ca nu m-am prezentat dar prinsa in gandurile mele intortochiate nu mi-am dat seama.Eu sunt Sakura Haruno,am 19 ani,parul tuns mediu si roz ca florile de cires primavara,ochii mei sunt ca 2 smaralde.

Imi amintesc si acum ziua in care parintii mei au fost ucisi cu sange rece.

~Flashback~

Era o seara de iunie mama ma dusese in camera sa ma culc pentru ca era o ora tarzie pentru un copil de 7 ani ca mine.Da atunci aveam 7 ani.Eu nu am putut sa dorm asa ca ma uitam pe pereti in speranta ca Mos Ene va veni si pe la mine.Stand si uitandu-ma prin camera,pe pereti mai precis aud un foc de arma.

Cobor repede jos si cand ajung la scarile care duc spre sufragerie ma ascund dupa perete.Scena pe care am vazut-o ma socat pur si simplu.Mama statea si plangea pe trupul tatei care care era intins pe jos si plin de sange.In camera mai erau si 2 tipi inarmati cu pistoale.Tipul care l-a impuscat pe tata a impuscat-o si pe mama.In momentul acela lacrimi au inceput sa cada din ochii mei ca si smaraldele si sa se prelinga pe obrajii mei ca de portelan.Acei barbati au inceput sa se uite prin camera,moment in care eu m-am ascuns sa nu ma vada.Ei se mai uita prin camera si pleaca spre masina lor care era parcata in fata casei.I-am vazut pe geam cum au intrat in masina si au pornit cu viteza pe sosea.M-am intors catre parintii mei care zaceau morti pe podea si am inceput sa plang.M-am gandit sa o sun pe bunica singura persoana care mi-a mai ramas.

Ma duc repede si apuc telefonul formand numarul bunicii.Mainile micute imi tremura pe telefon.

-Alo,rasuna in telefon o voce atat de cunoscuta mie

-Bunico,spun eu incepand sa plang

-Ce s-a intamplat Sakura,de ce plangi?

-Bunico,2 oameni i-a omorat pe mami si tati si eu sunt singura in casa

Bunica cum a auzit a inceput sa planga

-Vin acum Sakura tu stai linistita in casa si nu pleca nicaieri

-Da bunico asa o sa fac

Bunica a venit la scurt timp si m-a luat la ea acasa,dupa ce a sunat politia.

Endflashback

Telefonul ma scoate din amintirile mele dureroase.Ma uit la ecran si vad ca ma suna Itachi.

-Da Itachi ce e?

-Trebuie sa vii urgent la sediu

-De ce?

-Iti explic cand vii,dar sa te grabesti.

-Bine pa

-Pa

Acum sa va explic cine este acest Itachi cu care tocmai am vorbit la telefon.Ei bine el este Itachi Uchiha seful meu si seful F.B.I-ului,iar eu sunt un agent F.B.I.Itachi este un tip inalt cu parul negru ca abanosul si lung prins la jumatatea omoplatilor.Ochii lui sunt negri ca noaptea si te poti pierde usor in ei,orice fata in afara de mine.In liceu eu si Itachi nu ne suportam deloc dar in ultimul an am inceput sa ne imprietenim.Dupa ce am terminat a 12-a Itachi mi-a propus sa intru in F.B.I si eu am acceptat.

Ma ridic lenes din pat si ma duc in fata dulapului.Il deschid si imi iau de acolo o salopeta lunga de blugi si niste pantofi negri cu toc cui.Ca accesorii imi iau un lantisor din argint cu pendant o piatra albastra,niste cercei din argint rotunzi si mari,pe o mana o bratara din pietre de aceasi culoare cu pendantul lantisorului,si pe o mana o bratara de argint cu o steluta.Ma dau cu un parfum cu miros de trandafiri,ma dau cu fard de ploape albastru,cu gloss si rimel.

Imi iau geanta si pornesc spre masina.Masina mea este un Ferrari rosu.Pornesc cu viteza pe sosea.Imi place adrenalina pe care mi-o ofera viteza cu care mergi pe sosea pentru ca ma face sa uit de amintiri,griji,durere,lacrimi,probleme de tot.Ajung la sediu,iar cei 2 paznici care pazesc intrarea ma pus sa le spun parola secreta.Le spun parola pe care nu pot sa vio spun pentru ca e secreta si pornesc spre biroul lui Itachi.

Cand ajung in fata biroului intru fara sa bat,nepasandu-mi daca mai este cineva in afara de Itachi sau este ocupat.

-Deci de ce mai chemat atat de urgent la sediu la ora asta?

-Pentru ca am sa iti dau o misiune importanta 

-Serios si care este aceea?

-Ai rabdare inainte de asta am sa iti arat ceva care s-ar putea sa te intereseze

-Ce vrei sa imi arati?

-Asta spune apasand pe un buton.O usa din perete se deschide.

-Si ce este asta?

-Este......VA URMA

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 09, 2013 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Naruto Fanfic Cap. 1Where stories live. Discover now