Biz el eleysek zor değil hayat

75 1 4
                                    

İki aydır yeni bölüm yazamıyoruz evet. Bunun için hepinizde özür dileriz umarım bizi okumaktan vazgeçmezsiniz. Yazamıyoruz çünkü iki aydır hayat telaşının, stresin içindeyiz. Ve bu stres malesef ki dedemizin vefatıyla başladı. Sonrasında Dolunay'ın okulu bitti işe girme telaşı başladı.Ben ise okulumla ilgili sorunlar yaşadım vs vs...Bugün bunları sizinle paylaşmak istedim. Aşk ve özlem dolu bir şiirdense bunları yazmak istedim.

Hayat zormuş.Büyükçe gösteriyormuş gerçek yüzünü, çivili yollarını. Daha ilk adımımızda vurdu bize tokadı. Her adımımızda da engeller koymaya devaö ediyor.Oturup konuşuyoruz "neden her seferinde böyle? "  Anlam veremiyoruz ama zaten hep başkalarının hatalarının ve tercihlerinin bedelini ödüyoruz. Geçmişteki olayların etkilerini ödüyoruz. İkimizinde kolay bir hayatı olmadı hiç bir zaman. Maddi ve manevi zorluklar bırakmadı peşimizi. Biz her seferinde Rabbi'mize güvenip sabretsekte yine vurdu hayat yine vurdu.Sabır dedik sabır. Rabbi'mize en içten duygularla güvendik. Hz. Yunus gibi çıkacağız bu karanlıktan dedik. Sımsıkı sarıldık her seferinde imanımıza. Tesellimiz oldu peygamberlerimizin hayatları. Umudumuz Allah'tan dedik. Yılmadık yılmıyoruz. Temelinde iman olan bir yuva kurmak için bütün çabamız ve başaracağımızdan adım gibi eminim. Biz yan yana, el ele olduktan sonra herşeyi atlatırız biliyorum. Dolunaya kendimden cok güveniyorum. Onun gücüne, sabrına,umuduna kendimden çok güveniyorum. O benim güçlü çınarım. Ben ise gölgesinde bir ağaç.Ondan alıyorum yaşam enerjimi.O koruyor beni fırtınalara karşı.O olmazsa kırılır dallarım. Ben ise o çınarı köklerinden besliyorum. Her zaman arkasındayım. Ne kadar zor olursa olsun hayat onu bırakmak hepsinden daha zor. Rabbime verdiğim sözü tutmamak daha zor.

Ne olursa olsun şu hayatta
Ne yaşarsak yaşayalım
Ne kadar zor olursa olsun
Aşkımız yüreklerimizi bir tuttukça
Ellerimiz kelepçe misali bağlıysa
Biz her zorluğu aşacağız umudum
Biz hayalini kurduğumuz mutlu yuvaya kavuşacağız...

Seni herşeyden çok seven PAPATYAN 🌼
 
Bu bölüm böyle olsun dedik açıklama misali. Diğer bölümlerde aşka devam  💙

MİLAD(tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin