1- ''Bu sene farklı olacak?'

35 0 0
                                    

Öncelikle MERHABALAAR.

Aklıma gelen ani bir fikirle bu hikayeyi yazmaya başladım. Kurgusu kafamda tam. Komik, sizi eğlendirecek en fazla on bölümlük bir hikaye bu. Ceylin'in doğum günleriyle olan kavgası. Umarım hoşunuza gider. Beğenerek okursunuz. 

Doğum günü olan herkese mutlu yıllar!

_______


''Hey,'' diyorum mutlulukla gülümserken. ''Beni bekle, David.'' diye haykırıyorum adeta.

Arkasını dönüyor ve gözlerini yavaşça yüzümde gezdiriyor. Küçük bir gülümseme hediye ediyor bana. Ah, ne kadar da tatlı! 

Elini kaldırıyor ve saçlarımı okşuyor. ''Benim güzel sevgilim,''diyor fısıldayarak. Gülümsüyorum.

''Ceylin Beckham.'' diyor gururla. ''Ne kadar da yakıştı değil mi soyadım sana?''

''Kesinlikle.'' diyorum

''Ah, Victoria.''

''Ne Victoria'sı?'' diye çemkiriyorum. Tatlı bir çemkirme bu.

Yüzü bok yemiş gibi büzülüyor.

''Sen kimsin be bıyıklı ergen?!''diyor rüyadan uyanır gibi.

''David, hayatım iyi mi-''

''Öğyk kusacağım galiba. Ben gidiyorum.'' diyor.

''Ama hayallerim... David, seninle çocuklarımız olacaktı. Biz dünyanın en mükemmel çifti olacağız.'' diyorum.

Koşarken arkasını dönüp bağırıyor.

''Maybe one day.''

''David!'' diye haykırıyorum. Ancak durmuyor. Çaresizlik içinde ağlamaya başlıyorum.

David, hayatım  bunu neden bize yaptın?

Sonra içimden küfür ediyorum. Benim bıyıklarım yok.

Leonardo'nun gençliği sağdan çıkarak bana yaklaşıyor. Salyalarımı siliyorum.

''Boklu ergen.'' diye haykırıyor.

''Sen kendi göbeğine bak be. Ödülünü bile tüm insanlığın ettiği dualar sayesinde zorla aldın.'' diye cırlıyorum.

Ses tellerimden dolayı kulakları patlayarak yere yığılıyor. Amanın, öldü mü yoksa?

Bir anda amerikan polis üniformasıyla birlikte Nick Bateman beliriyor önümde.

''Kasıtlı adam öldürmeden idam cezası aldın boklu ergen.'' diyor.

Cevap veremiyorum. Adam çok mükemmel.

Yan tarafta uçurum beliriyor bir anda.

''Ölmek için çok gencim.'' diyerek ağlıyorum.

Elini omzuma koyarak üzgün gözlerle bana bakıyor Nick.

''Dünyayı seni gibi boklulardan temizlemeliyiz. Atlamalısın. Üzgünüm, evlat.'' diyor.

Arkadan Kai çıkarak Nick'e koşuyor. Bildiğimiz EXO'daki Kai.

Çarpılmış bir çekilde ona bakıyorum.

''Adam pislik çıktı Nick baba.'' diyor.

''Onu sonra hallederiz. İlk önce şu ergenin icabına bakmalıyız, evlat.'' diyor Nick.

''Cameron yeğenim onu halleder.'' diyor Kai.

''Sen iste yeter ki, dayı.'' diyor Cameron Dallas. Cameron Kai'nin yeğeni mi? Wtf!? Irkları bile uymuyor lan.

17. Yaş GünümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin