chapter #5

17 2 2
                                    

Με φιλάει ασταμάτητα στο στόμα καθώς τα χέρια του πιάνουν δυνατά τους γλουτούς μου πιέζοντας με πανω του. Ανέβασε τα χέρια τυ στο τελείωμα της μπλουζας μου και της ανασηκωσε ελαφρώς για να βάλει τα κρύα χέρια του απο μεσα. Ανατριχιασα σε όλο μου το κορμί. Δεν έπαψε να με φιλάει. "Ανάσα!" του λέω μεσα απ το φιλί μας "Ίσως μετα" μου απαντά και συνεχίζει να με φιλά παθιασμένα. Με σήκωσε και τα πόδια μου τυλίχθηκαν γύρω απο την μέση του. Με πήγε στο σαλόνι , ακούμπησε με τα γόνατα του τον καναπέ και ξάπλωσα το κορμί μου σιγά σιγά πίσω. Κατέβασε σιγά σιγά τα χέρια του και ξεκουμπωσε το τζιν μου χωρίς να πάρει τα ματια απο τα δικά μου. Έσκυψε και με φίλησε στο στόμα, μετα εγλυψε τον λοβό μου και ρουφιξε απαλά το λαιμό μου, αφήνωντας μου σημάδια. Μου έβγαλε την μπλούζα. Και συνέχισε να φιλά μανιωδώς αφήνωντας μου μοβ σημάδια κατα μήκος του λαιμού μου να οποία έφταναν έως το στήθος μου. Μου ξεκουμπωσε γρήγορα το σουτιεν. Τα χείλη του ρουφουν την κορυφη ενω τα με τα δόντια του δαγκώνει απαλά. Με μια γρήγορη κινηση αφαιρεί το σορτς μου. Τα χέρια μου γλυστρουν κατα μήκος των κοιλιακών του και πέφτουν στην ζώνη του. Αμέσως σταματά και με κοιτάει στα ματια. "Το θες;" μου λέει σιγανα. "Δεν θα ήμουν εδώ τώρα." του απανταω "δεν πρεπει να οας στην θεια σου;" λέει ειρωνικά και γελάει. "Πρεπει αλλά και αύριο μέρα είναι!" του λεω και τον τραβάω ξανά κοντά μου, καθώς τα χέρια μου ξεκουμπωνουν το παντελόνι του. "Όχι εδώ!" μου λέει και σηκώνεται όρθιος, "πάνω!" μου λέει και εγώ σηκωνομαι όρθια. Ξαφνικα με αρπάζει στην αγκαλιά του και με σηκώνει. Ανεβήκαμε έτσι τα σκαλιά και πήγαμε στο πανω πάτωμα, στο δωμάτιο μου. Με έβαλε στο κρεβάτι, κατέβασε το παντελόνι του και ανεβηκε απο πανω μου. Αρχισε να φιλάει τον λαιμό μου ξανά και αρχισε να κατεβαίνει. Εγω τον γύρισαν.και ανεβηξα ΑΟ πάνω του. "Σειρα μου." του ψιθυριζω. Σκυβω και το φιλαω στο στόμα και μετα στο λαιμό αφήνοντας του ενα μεγαλο σημάδι στον λαιμο του. Με γρήγορες κινησης άρχισα να κατεβαινω, εφτασα στον αφαλο του και αρχισα να γλυφω απαλά και βασανιστικά. Μπορουσα να καταλάβω αυτο το αίσθημα ηδονη που διαπερναγε τα κορμιά μας. Κατέβηκα και άρχισα να τον χαϊδευω, του κατέβασα το μποξερακι και χωρίς να το σκεφτώ το πήρα στο στόμα μου ενω με το άλλο χερι συνέχισα να χαϊδευω. Ενα βογκιτο βγήκε απο το στόμα του. Σηκωσα το κεφάλι μου και απλωσα το χερι μου χαϊδευοντας τους κοιλιακούς του, ενώ η άκρη της γλώσσας μου επαιζε με την κορυφη του. Του άρεσε, τον είχα τρελάνει. Με τράβηξε γρήγορα πανω και με γύρισε μπρούμητα. Με ανασηκωσε έτσι ώστε να στηριζομαι στα γόνατα. Αφαίρεσε το εσώρουχο μου και κατευθείαν μπήκε μεσα μου δυνατά. Μπαινω-βγαινε μεσα σιγά σιγά και ύστερα αρχισε να αυξάνει ρυθμό. Βογκιτα ευχαρίστησης έβγαιναν απο το στόμα μου αλλά και απο το δικο του. Μπήκε μεσα μου με πολύ δυναμη και έμεινε εκει, ακίνητος. Η ανάσα μου βάρυνε "Δεν τελειώσαμε." έσκυψε και μου ψιθυρισε ενος παράλληλα βρισκόταν ακόμα μεσα μου. Με γρήγορη κίνηση βγήκε απο μεσα μου και με γύρισε ανάσκελα. Μου άνοιξε τα πόδια και μπήκε ξανά πιο μεσα απο ποτέ! Με τόση δύναμη. Με πόνεσε στην αρχή αλλά ο πόνος γρήγορα μεταμορφώθηκε σε ευχαρίστηση ξανά. Μπαινω-βγαινε μανιωδώς ενω ταυτόχρονα με φιλούσε σαν να μην υπάρχει αύριο. Τα νύχια μου γατζωθηκαν στην πλάτη του σκίζοντας του αργά και βασανίστικα το δέρμα. "Ευη.." είπε σιγανα καθώς έδειχνε να το απολαμβάνει. Σταμάτησε να κουνιεται ξανά ενω ηταν μεσα μου. Τελειωσε. Βγήκε και αραξε δίπλα μου το γυμνό του κορμί. Εγω ανοιξα το συρτάρι μου και έβγαλα απο μεσα ενα πακέτο τσιγάρα και τον αναπτήρα μου. Τοποθέτησα στα χείλη μου ενα τσιγάρο και πήγα να το αναψω ενω ο Γιώργος με εμπόδισε. "Κοψ'το! Δεν θα σε αφήσω να εθιστεις και εσύ!" λέει και τραβάει το τσιγάρο απο τα χείλη μου και το βάζει στα δικά του. "Δεν με νοιάζει τι λες!" του απανατω δυνατά και βγάζω άλλο τσιγάρο. "Παρατα με να κάνω οτι θέλω." δεν μου απάντησε και άναψε το τσιγάρο του προσφέροντας μου φωτιά για να αναψω το δικο μου. Δεν τον καταλαβαίνω ώρες ώρες. "Τώρα δηλαδή εμείς τι είμαστε;" τον ρωταω ενω απελευθερωνω τον καπνό απο το στόμα μου. "Friends with benefits" μου απαντά και τον κοιτάζω. "Ξέρεις οτι δεν μου αρέσουν οι σχέσεις για αυτο μην ρωτας!" "φυσικά και δεν μίλησα για σχεση" του λέω και σηκωνομαι, τυλίγω το σεντόνι γύρο απο την μέση μου και πλησιαζω την παλκονοπορτα. "Τι επαθες;" μου λέει, "σαν τι να επαθα;" "ε ξέρω εγώ; γιατί σηκωθηκες;" "έτσι, δεν ξέρω!" του απαντώ και πλησιαζω ξανά στο κρεβάτι σβηνω στο τασάκι το τσιγάρο μου και ξαπλωνω δίπλα του ξανά. "Είναι 3:30." "Ε και;" "Δεν θα πας στην θεια σου;" μου λέει ειρωνικά και γελάει. "Χαχα είσαι αστείος έτσι;" του λέω και κλείνω τα ματια μου. Το ίδιο κανει και αυτός.

Συνάντηση Με Εναν ΣταρWhere stories live. Discover now