2

11.1K 284 61
                                    

Sabah gün ışığı gözüme gözüme vurdu harika geç kalmıştım. Derin bir nefes alıp hemen üstüme bir elbise ve sandalet geçirdim. Çantamı alıp bisiklete atladım. Sınıfıma geldim hoca henüz gelmemişti. Masamda zeytinli poğaça ve vişne suyu vardı. Hızlı hızlı yedim. Berke gelip saçımı ovusturdu.
"Of gıcıklık yapma"
Gülümseyip yerine geçti.
"Bana birşeyler almayı kes"
"Sevdiğin şeyleri alıyorum"
"Ben istemiyorum seni de sana ait olan yemekleri de paranla aldığın herşeyi de beni rahat bırak ve dünkü konuşmalarımızı unut"
"Unutmak istemiyorum"
"Ben istiyorum buradan en kısa zamanda gideceğim ve seni unutacağım"
"Çok beklersin"
Sinirle inledim o sırada ayla hoca geldi.
"Evet çocuklar ödevlerinizi verin sonra da sohbet edicez"
Ofladım bu kadın çok çok sıkıcı biri idi. Telefonumu elime alıp mesajlara girdim.
"Seni görmek istiyorum"
"Ne zaman istersen"
"Bugün saat 7 de"
"Anlaştık"
Telefonu kapadım polisi arayacaktım ve beni  almaya geldiği an onu yakalayıp hapise attiracaktim. Öğlen molası olduğu için arka bahçeden gizli gizli kaçıp pizzacıya gittik.
"Bunu bir beyfendi gönderdi ve notla"
"Öğleden sonra derslere girme ve benim için hazırlan aç kalmaman için büyük boy söyledim"
Derin bir nefes aldım. Yemeği yavaşça yiyip telefonumu elime alıp onu aradım.
"Sen neden evde hazırlanacağım"
"Sana öyle dedim ve yapmanı istiyorum"
"Peki bu senin gerçek sesin mi?"
"Evet beğendin mi"
Kısık sesle güldü neden kalbim bu gülüş ile teklemisti. Hızlı hızlı ilerledim.
"İsmini bilmek istesem yalnış mı olur"
"Hemde çok yanlış olur akşama kadar bekle şimdi eve git ve üstünü değiştir bu giysi o kadar kısa ki seni eve kapatmak istiyorum ona göre giyin"
"Ne sen benim giyimime karışamazsın"
"Çok güzel karışırım güzellik"
"Of peki bir seferlik"
Eve doğru bisikletim ile gittim.
"Of of beyfendi için hazırlanmak vardı"
. Polisi arayıp hızla üstüme giyeceğim şeyleri seçtim güzel bir duş aldım. Ardından kapalı olan pembe mor arası kısa kollu elbisemi giydim. Sahil yolunda parka oturdum. Arabanin biri durdu.
"Kaya bey sizi bekliyor"
"Peki"
Araca bindigim an bir anda beni kendine çekti yüzünü görmek istiyordum.
"Bırakır mısın?"
"Asla"
"Yüzünü görmek istiyorum"
Gülümsedi ardından yüzünü tamamen gösterdi. Simsiyah saçları çok koyu kahverengi nerdeyse siyah olan gözleri vardı ben tehlikeyim diye resmen bağıran bir havası vardı üstünde siyah bir kot pantolon ve bordo bir gömlek vardı.
"Çok güzelsin"
Kokumu içine çekti. O anda bacağıma bir anda giren sancı ile inledim.
"Üzgünüm güzelim"
Gözlerim kapanırken polisleri düşündüm nerede olduklarını sanırım kendi tuzağıma kendim düşmüştüm.

Gözlerimi açtığımda kahverengi bir yatakta uyandım. Etraf da oda gibi kahverengi idi. Yanımda duran yemekleri yedim çok açtım avlandığım için kendime küfür ediyordum.
"Uyandın mı uyuyan güzelim"
"Sen"
Tehlikeli bir sırıtış dudağında peyda olunca ona baktım.
"Güzel olduğunu hep biliyordum ama bu kadar güzel olduğunu hiç düşünmemiştim."
Eli saçlarıma gidince kendimi geri çektim.
"Beni beni uyuttun seni pislik ne yaptın nasıl geldim benim okulum ailem var eve gitmek istiyorum bırak beni"
"Sence seni bırakır mıyım ben o kadar zaman sonra hemde seni asla bırakmayacağım aptallık etme ve bunu anla bu ev yeni evin bu giysiler bu eşyalar ve ben senin yakında evleneceğin adamım"
"Bu asla olmayacak"
"Olacak olmasını ben istiyorum özellikle olacak"
"Buna izin vermem evlenecek olan kişi benim memur benim kararıma bakar senin kararına değil"
"Aksine bana bakacak çünkü parayı ona veren kişi ben olacağım"
Tehlikeli bir sırıtış ile bana baktı.
"Şimdi birlikte huzurlu bir uyku uyuyalım yıllardır seni kollarıma alıp uyumayı hayal ettim"
"İstemiyorum bırak beni"
Kollarımdan sürükledi ve yatağa geri yatırdı sinirle inledim. Beni kollarına aldı ona sırtımı döndüm.
"Şimdi uyuyabilirsin çünkü ben nefes kadar yakınım sana ve o nefes kadar da uzak unutma Melis yakında Melis Demir olucaksin kaya demirin tek sevdiği ve kadını."
Yutkunup gözlerimi yumdum.

Saf Aşk Serisi₪SAPLANTI₪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin