Všichni už odešli kromě Luka. Už asi dvě hodiny sedíme u televize a díváme se na filmy.
"Jdu si pro pití" chtěla jsem se zvednout ale Luke mě srazil zpět do sedačky.
"Já ti tam dojdu. Co chceš?" teď jsem ho srazila zpět já.
"Dojdu si tam sama. A k tomu se potřebuju protáhnout už mě bolí zadek" to poslední jsem asi říkat neměla.
"Nechceš ho namasírovat" ucítila jsem na svém pozadí jeho ruce.
"Ne pokud nechceš ránu elektrickým proudem do rozkroku " mrkla jsem na něj.
"Jo a jak asi?" zkřížil si ruce na prsou.
"Co ti říká název startovací kabely?" usmála jsem se.
"To bys neudělala" trošku znervózněl.
Přiblížila jsem se k jeho uchu. "Myslím že mě znáš už dost dlouho na to aby jsi věděl co dokážu. Takže bych na tvůj názor nesázela velké naděje. Přece jen kdo na základce Taylor dal zapalovač k hlavě když si na ní stříkala lak na vlasy".
Já jsem bývala mrcha. Když mi někdo něco udělal hned jsem mu to dvojnásobně vrátila.Nikdy jsem si nic nenechala líbit. No řekněme že taková jsem pořád takže by si měli všichni dávat pozor.
"Kde máš startovací kabely?" polkl.
"To byl vtip" zasmála jsem se jeho výrazu a šla si pro pití.
"Ty si ze mě budeš dělat srandu" začal mi polibky obsypávat krk.
"Asi jo. Ale tvůj rozkrok ještě potřebuju. Jen až mě podvedeš tak z tebe bude Lukaska nebo Lukinka A z té děvky záchodová deska"napila jsem se Pepsi.
"Už nikdy ti to neudělám. Ani nechápu proč jsem ti to udělal. Ty si zasloužíš kluka který by ti neublížil, takového jaký je Harry a ne já. Už tolikrát jsem ti ublížil a ty jsi pořád se mnou. Zasloužím si trpět zatím co tebe by měl někdo obskakovat a hýčkat jako princeznu" trošku se ode mě odtáhl.
"Klid Lukey. Miluješ mě?" zadívala jsem se mu do očí.
"Miluju tě. Nic na světě mi není cennější než ty"
"A já miluju tebe. I s tím že jsme si ublížily, hádaly se a podobně jsme se vždy zvládly zase najít. Každá naše hádka byla k něčemu dobrá. Bez naší poslední hádky bych zase nezačala jezdit na motorce, neudělala si tetování, nový účes, nepotkala bych Jacka a tak ani Sam a Ronyho, teď bych tady neměla Ronyho. Sice by se nestalo to s tím že jsem "umřela" ,ale zase díky tomu jsme se daly dohromady" všechno na sebe krásně navazovalo.
"Máš pravdu" usmál se a políbil na čelo.
"Jsi můj talisman co mi nosí štěstí tím že mi pošle utrpení " zasmály jsme se tomu přirovnání.
Někdo zazvonil tak jsem šla otevřít. Byli tam kluci z 1D.
"Ahojte kluci. Pojďte dál" všichni vešli dovnitř.
"Máme ti vyřídit od holek že příjdou asi až večer domů nebo až zítra a od San že máš zítra přijít do studia"
"A proč mi to neřekla sama?" podívala jsem se na Harryho který mi to oznamoval.
"Protože hned utekla spět k ní s Michaellem"
"Tak to vše vysvětluje" ti dva se daly rychle dohromady.
"Ahoj Harry" přišel k nám Luke.
"Ahoj Luku. Už jsme zase v pohodě?"
"Jasně bro" objaly se.
"Aspoň že tak. A zkus jí ublížit a nepřežiješ " ukázal na něj Harry.
"Neboj" Harry se otočil že půjde za ostatníma do obýváku,ale Luke ho ještě zastavil.
"Harry?"
"No?" otočil se zpět.
"Ha ha je moje. Už je jenom moje a nikdy ti jí nedám. Ha ha" začal si to prozpěvovat a tančit.
Harry se jen trochu zasmál a odešel. "Tak tohle od tebe bylo docela dětinské Hemmingsi" uchechtla jsem se.
"Ani ne " plácl mě přes zadek.
Rozešla jsem se rychleji, ale ne do obýváku,ale do garáže.Z tama jsem vzala náhradní plně nabitou autobaterii a startovací kabely. Hned jsem s tím šla do obýváku kde byli všichni i Luke. Ale ten seděl ke mě zády. "Luku, ty jsi mě plácl po zadku?"
"Jo lásko" otočil se na mě.
A úsměv mu poklesl. "Kim polož to. Já nechtěl , prosím nedělej to" skrčil se k Louisovi na gauč.
"Budeš mít lekci a jen to lehce kopne" šla jsem pomalu k němu.
"Ne nedělej to , ne ne ne ne ne prosím. Omlouvám se!" zakřičel.
"Páni Luke Hemmings se omluvil" ozval se Liam.
"Konečně" usmála jsem se a odešla to vrátit na místo.
Když jsem se vrátila Luke seděl zpět na svém místě. Nikde už nebylo volno tak jsem si chtěla sednout na opěradlo vedle Harryho.
"Sedni si na mě" ozval se Harry.
"Ne!" vykřikl Luke a strhl mě na sebe.
"Páni proč ti tak bije srdce" bylo to jako když vás někdo večer lekne.
"Protože mám z tebe infarkt" trochu nepříjemně zavrčí.
"No tak to si sednu teda na Harryho když ti tak vadím" hned mě objal okolo pasu a pevně mě držel.
"Nikam nejdeš. To mi ještě vynahradíš"přitulil se ke mě.
Trošku jsem se na něm zavrtěla protože se mi sedělo trochu nepohodlně a taky protože jsem věděla že se to Lukovi bude líbit.
"Já se z tebe zblázním" zašeptal mi do zad tak abych to slyšela jen já" musela jsem se sama pro sebe v duchu pochválit.
ČTEŠ
Stay with him II. (R5 - 5SOS)
FanficPráce architektek je bavila.Všechno se ale zhroutilo jako domeček z karet když se vrátily do Sydney.Po tom všem co si myslely se změnilo během jednoho momentu.Stačí aby ublížili ti nejcennější lidé co máte a je konec.Tohle zažily holky v první knize...