10.rész

235 24 1
                                    


Ahogy megfordultam egy értetlen, egy csodálkozó és egy álmos szempárral néztem farkas szemet.

-Baba mi volt ez?-kérdeze Andy, szerintem teljesen jogosan lesokkolódva.

-Anyuci miért ölelget téged az aki bántott is?-nyújtotta karjait felém Stel.

-Anyuci nagyon fáj a kezem a pocim!-pityergett Dave Andy bal karjában mert jobban Stella-t tartotta. Első az volt hogy Stella-t átvettem.

-Életem hozd Dave-t a konyhába és adj neki egy fél fájdalomcsillapítót összetörve kanálban.-adtam ki az utasítást a férfinak aki mögöttem állt.

Miután megcsinálta amit mondtam és Dave-val lenyelette Ő újra elszenderedett de most már Stella is álmos lett ezért Andy felvitte mind kettő gyerekünket és lefektette Őket. Miután leért akkor már a másik négy jómadár is vissza ért a nem tudom honnan.

-Unatkozóóóóóm!!-terpesztett Ash a kanapénkon és itt toppant be Adam és Mark....komolyan kezdem azt hinni hogy buzik és együtt vannak.

-Adam te buzi vagy?-kérdeztem egyetlen bátyám miközben megöleltem Őt is és Markot is de lehet hogy Őt túl sokáig öleltem mert Andy kb. három perc után diszkréten köhögni kezdett.

-Életem mi a baj? Kapar a torkod? Van mézes cukorka a szekrényben!-néztem rá amolyan „ne féltékenykedj" tekintettel.

-Hahade szellemes valaki....-forgatta szemit és szerintem bedurcizott.

-Miért lennék buzi?-kérdezte közben Adam.

-Mindenhova Markal mászkál mint valami rossz buzi! Ja és ettől eltérve Juliet csatlakozni szeretne hozzánk-erre a kijelentésemre hümmögött egy sort és bólintott. Ez könnyen ment, tudja, hogy vele is tervezek valamit.

-Életem gyere ideeeee!-nyújtottam felé kezem de ő csak megrázta fejét és nem moccant a fotelből.-Naaaaaa Életeeeeeem! Kérleeeeek!-ültem ölébe és direkt úgymozdítottam csípőm hogy őt ingereljem.-Baby! Kérek egy csókot!-fordítottam fejétén felém és néztem bele kék íriszeibe. Közeledett felém és hosszú csókotváltottunk és megfordultam a többiek felé aztán átölelte hasam és nem engedte hogy kiszálljak öléből.

-Naaaa emberek mi még kicsik vagyunk ehhez!-takarta CC Ash szemét el péklapát kezeivel.

-Hülye gyerek!-rázta fejét Mark.

-Kérdez-Felelekezünk üveggel?-kérdezte Jake aki elfeküdt a szőnyegen és becsukta szemeit.

-Naná!-és ehhez hasonlók voltak a válaszok de mielőtt elkezdtük volna beesett az ajtón Des és Fau.

-Sziasztok!-öleltem meg őket.

-Halisztok!-intettek a hátam mögött lévő férfi többletnek.-Mit csinálunk?

-Hát éppen üvegezős Kérdez-Felelekezni akartunk-von vállat Jinxx.

-Szupi akkor kezdjük is!-tapsolt Des.

Leültünk egy körbe, ami inkább tojás alak lett, és Ash pörgetett, nálam állt mega pörgő üveg.

-Nos Chat miért pont Andy a kedvenced a bandából?-nézett rám. 

-Nos Ash azért mert ő az életem értelemtlensége és az mert ő a nagy Andy Biersack!-fogtam meg a mellettem ülő férfi kezét és kulcsoltam enyémre.-Az első felét a mondatnak ne vedd magadra!-suttogtam fülébe mire elmosolyodott és adott egy szájrapuszit. Pörgettem és Andy-nél állt meg az üveg.

-Mi a legféltetteb titkod?-vigyorogtam rá. Állát vakatva gondolkodott.

-Három hete ez a zokni van rajtam, mert félek elindítani a mosógépet-ezen a hülyeségen persze mind nevettünk.

Andy pörgetett és Faunál állt meg.

-Meg mernéd csókolni Asht ha ez egy Felelsz vagy Mersz lenne?-nevetette elmagát. Fau elpirult és válaszolt.

-Igen-itt mindenki megtapsolta.

-Akkor hajrá!-intett nekik...ja persze elfelejtettem mondani, hogy Ash és Fau hetek óta oda vannak egymásért de ezt csak ők nem veszik észre.

-Mi a pics...-kezdte Fau de Ash elhallgattatta. Heves csókolózásba kezdtek aminek Andy vetett véget azzal hogy először eltakarta szemimet.

-Naaaaa emberek itt van Chaty is Ő még gyerek-kiabálta viccesen Andy.

-Ugye tudod, hogy akkor most ettől a gyerektől ne várj semmit az ágybant?-szedtem le kezeit szememről és elnevettük magunkat Andy holtsápadt kinézetén.

-Őőőő....Baba tudod nem úgy értette...-nem bírta befejezni mert földre nyomtam és megcsókoltam.

-Én kibírnám....te nem biztos!-cirógattam mellkasát.

-Basszus!-nyögött egyet.

-Ingyen pornót TV-ben szeretk nézni!-kiáltott ránk Ash.

-Én nekem meg nincs olyan csatornám bocsi!-kiáltottam vissza.

-Ez már nem jó nem is a kérdezgetésről a dolog...Andyék mindjárt felmennek lepedőt gyűrni ,ugyan ez lesz Ashékkel csak ők Andynél...mi mit csináljunk?!-nézett ránk Jake.

-Ömm...meg van a Démonok között 2 CD-n-mosolygtam rá.-És még nincs itt az ideje a lepedőgyűrésnek én is megnézem a filmet-kapcsoltam be a TV-t és indítottam is el a filmet....aztán mosolyogva figyeltem Ashéket.-Aztán az ifjú párhasználjon gumit! Nem akarok még keresztanya lenni!-ezen mindenki felröhögötttalán Fau meg Des azért is mert én itt állokhuszonnégy éves anyukaként és mielőtt Andy legelsőnek megfektetett Ők ugyan ezt mondták.

-Köszi Chaty ezt mi is mondtuk és mégis itt van Dave meg Stella!-veregetett vállba Fau majd leléptek.

-Chat nagy baj lenne ha hazamennék? Ricky már vár!-ezt hangosan mondta.-Végre hazaért az utazásból-suttogta nekem.

-Nem baj, persze. Menj csak!-öleltem meg. Miután ő is elment Jinxx meg Jake közölte, hogy lehet itt fognak elaludni. 

-Srácok van kettő vendég szobám csak nyugodtan!-mosolyogtam rájuk és elkezdtük nézni a filmet.

----

Annál a résznél jártunk ahol Valakról van látomása a nőnek és ő a festmény mögül jön elő  és pont akkor hallottuk, hogy valami puffan a konyhába.

-Én oda nem megyek-pánikoltak a fiúk én meg csak szem forgatva szedtem elő pisztolyom a kanapé karfájából és lopakodtam oda a konyhaajtóhoz. Gyorsan kapcsoltam fel a villanyt és léptem be a helységbe. Három maszkos férfit találtam magammal szembe. Rájuk fogtam a pisztolyt.

-Ha valamelyikőtök is megmozdul szétloccsan a feje! Világos?-mondtam nekik unottan mert kicsit sem féltem tőlük.

-Nem is félsz tőlünk?-nézett rám a középen álló.

-Nem, ha tudnád hány embert kínoztam és öltem meg visítvarohannál ki innen!-mosolyogtam rájuk ártatlanul.

-Ki vagy te?-lépett hátra a-nekem-jobb oldalon álló.

-Közöd vagy érdeked tudni?-biztosítottam ki a fegyvert.

-Baba mi tart ennyi ideig?-kiabálta nekem Andy.

-Életem éppen iszok mindjárt megyek-kiabáltam vissza. Ahogy vissza fordultam hozzájuk a középen álló kiverte a kezemből a stukkert, kezét a számra tette és nem engedett. Még azt láttam hogy a másik kettő kiszalad innen de nem tudtam miért. Andy lábon lőtte a maszkos embert és hozzám fordult.

-Elintézzük ezt a szartalicskát és folytatjuk a filmet!-kacsintott rám, láttam ahogy Andy kimegy a konyhából de én nem bírtam, rosszul lettem és szédelegtem.

-Ahndy kérlek ,gyere vissza!-hallottam a lábdobogásokat és hogy Andy megfog, de teljesen elvesztettem az eszméletem de előtte láttam, hogy Jinxx fejbe veri a férfit.
 

BogiB

Újraírva:2020.08.23.


Hazugság a maffiában![Andy Biersack ff.](BEFEJEZETT) //ÁTÍRÁS ALATT//Where stories live. Discover now