...DAR VLAD O PUNE JOS SI SE URCA PE EA SI INCEPE SA O SARUTE...DE CE *CENZURAT* IESTI CU IUBITUL MEU?!dar din greseala spun cu voce tare si ei ma aud.
-Clara nu e cea ce pare...
-ADICA NU PARE CA TE-AI URCAT PE AIA SI AI INCEPUT SA O SARUTI...CINE STIE DE CATE ORI AI FACUT ASTA CU ALTE FETE CAND NU TE VEDEAM!!
-Bine poate ca e cea ce pare...a spus asta mai incet ca sa nu aud eu dar am auzit.
-NE DESPARTIM!!simteam cum o lacrima fierbinte mi se scurgea pe fata.
Am plecat acasa si l-am sunat pe Cristi plangand.
《Convorbire》
-Stiu ce vrei sa-mi spui si eu m-am despartit de Alexandra...Unde esti?
-Unde dracu' crezi ca sunt?Acasa plangand.Te astept in parcul din fata blocului...
-Vin imediat.
《Convorbire incheiata》
M-am prima data si mi-am luat un pachet de tigari si m-am pus sa fumez pe o banca din parc.Deodata il vad pe Cristi enervat:
-Lasa dracului odata tigara aia ca ma enervezi!!
-Nu trebuie sa te enervezi, trage si tu un fum o sa te simti mai bine asa fac de fiecare data.
I-am dat tigara si a tras un fum.A inceput sa tuseasca.
-Cum dracu' poti sa fumezi asa ceva?I-ati si tu daia' electrica ca e mai ok decat astea!
-N-am bani pisi!il i-au la misto pe un ton flower power facand cercuri din fum...
-Nu-mi mai zice asa ca deja is nervos!
-Bine draga, nu mai dramatiza atat!
Termin tigara si mi-a cazut telefonul la cat de stangace is.Cand sa il i-au am dat cap in cap cu Cristi si privirile ni s-au intersectat...APOI M-A SARUTAT!!!Cred ca m-am indragosti!Sarutul a fost asa perfect!Nu am mai simtit pentru nimeni asa...nici macar pentru Vlad...
-Scuze nu trebuia...
-Ba da.Mi-a placut...
-Clara, TE IUBESC!
-SI EU!《LONG KISS》
-Cristi tu de cand ma placi?
-Decand te-am vazut prima data...
-De ce nu mi-ai spus?
-Pentru ca tie deja iti placea de Vlad...am crezut ca nu simti la fel si ca nu o sa mai fim BFF.
-Daca mi-ai fi spus poate ca nu faceam greseala de a mai fi cu Vlad...dar totusi ar trebui sa nu fi suparat pe el...macar de dragul meu.
-Ok.Clara?
-Da?
-Vrei sa fi cu mine?
-Desigur!!!
CITEȘTI
Iubire de la prima vedere_Vlad Munteanu F.f.
FanfictionATENTIE!!! Aceasta carte a fost scrisă acum mult timp așa că citiți pe riscul vostru...ENJOY!!! #greșeli.gramaticale #mie.lene.sa.corectez ACESTA ESTE UN PAMFLET SI TREBUIE TRATAT CA ATARE.Orice asemanare cu viata reala este pura coincidenta. Cla...