sorry sorry sorry ik heb zo lang niet ge upload dus voor degene dit nog leest hier is een hoofdstuk!
xxxxx kyara
-------------------------------------------------
'' oke nog 15 minuten pauze'' zegt simon na een halfuur trainen, ik zie dat harry met liam praat en steeds in mijn richting kijkt ''hey'' zegt maria en komt naast me staan. ''zie je dat, de jongens praten over je!'' ''ja dat merk ik'' zeg ik droog maria negeert mijn opmerking en trekt me mee naar een van de zitplaatsen voor het podium ''kijk harry gaat zingen'' zegt ze, harry pakt de microfoon en roept keihard ''LIAM VINDT DAT MEISJE MET DIE KRULLEN KNAP!!'' en wijst naar mij. maria kijkt me aan ze weet duidelijk niet wat ze moet zeggen uiteindelijk zegt ze maar ''dit is een goeie manier om van je verlegenheid af te komen'' ik kijk haar boos aan ''probeer me niet te veranderen, ik ben wie ik ben verdomme'' ik sta op en ren weg.
de tranen stromen over mijn wangen waar zijn die kut toiletten nou?! ik kijk om me heen en ren naar de kantine opgelucht zie ik de wc's ik ren naar binnen en sluit me op in een hokje, ik barst in huilen uit hoe kon liam nou tegen een jongen die hij net kent nou zeggen dat hij mij knap vindt? ik veeg me tranen af en gooi wat water in mijn gezicht. ik ga naar de kantine ik ga aan een tafeltje achterin zitten, me mobiel gaat af ik heb een sms van liam
hey waar ben je? ik denk dat wij even moeten praten x liam
ik stuur terug:
ik zit in de kantine maar ik heb geen zin in maria, harry of wie dan ook! x
1 minuut later gaat mijn mobiel weer af
geen zorgen schat ik kom alleen dat is wel goed voor ons allebei
ik leg mijn mobiel weer neer op tafel en neem een blikje fris, hoe zal liam reageren? zal hij boos zijn of begrijpt hij het? vast niet hij weet niet wat julian tegen me gezegd heeft en hoe dat overkwam. aan de ene kant was het ook wel lief dat hij me knap vindt maar dan nog ik heb mijn beste vriendin gekwetst, ik moet het goedmaken maar alleen als ze me niet steeds probeert te veranderen.
kort hoofdstuk maar ik ga er gelijk weer 1 uploaden dus don't worry! maar zal ik ook vanaf liams pov schrijven? please comment en vote !
xxx kyara
JE LEEST
zijn naam is liam - a one direction story
FanfictionEr was een jongen een jongen die gewend was om elke dag naar de bibliotheek te gaan. Hij kwam er elke dag en las boek na boek terwijl ik me verstopte achter een kast en naar hem keek. Hij was niet echt populair ik ook niet hij werd juist gepest ik n...