Herkese merhaba! Öncelikle bu bölüm yeni bir bölüm değil. Sadece içimdekileri dökmek amacıyla yazdığım bir teşekkür bölümü. Beni gerçek hayatta tanıyanların hikayemi hiç bilmedikleri ve herşeyi kendi içimde yaşadığım için kendimce içimi dökeceğim buraya. Belki uzun olabilir bu yüzden istemeyen okumak zorunda değil. Ya da sıkılırsanız kapatabilirsiniz valla kızmam jgskjsdkkd
Öncelikle bu hikayeye başlarken hiç büyük umutlarla başlamadım. Amacım sadece vakit geçirmekti ve yazı yazmayı sevdiğim için başladım hikayeye. Bu yüzden başladığım zamanlar kurgu pek planlanmış değildi. Hatta sadece on bölümü falan belliydi ve ben hiçbir zaman 60 küsür bölüm yazacağımı düşünmedim. 25 bölüm olsa yeter diye düşünmüştüm.
Daha sonra işler değişti. Her bölüm yazdığımda aklımda türlü tilkiler döndü, binbir entrika düşündüm kendimce. Başta aklımda sadece Dylan ve Jessica vardı, onlar için yazacaktım hikayeyi ama sonra işin içine Lucy girdi.
Lucy işin içine girince bende değişik şeyler yazmayı istedim. Sıradan bir aşk hikayesi olmasındansa arada küçük oyunlar olsa daha iyi olacaktı. Zaten her zaman entrikaları sevmişimdir. Böyle düşünceler eşliğinde ta altmışlı bölümlere geldik işte. Hatta daha aklımda birçok olay vardı ama onları da katacak yer bulamadım.
Bir süre sonra öyle birşey oldu ki Lucy karakteri benim için en önemliler arasına girdi. Siz sevmediniz belki onu ama ben hikayenin sonuna kadar ona hep bağlı kaldım, çok sevdim onu. Bu yüzden onu hiçbir zaman hikayeden uzaklaştırmak istemedim. Tabi en sonunda gitmek zorunda kaldı, orası ayrı.
İşte bir süre sonra benim için Jessica-Dylan ilişkisinden çok, Jessica-Lucy ilişkisi önemli oldu. Onların tepkileri ve düşünüp yaptıkları her zaman çok önemliydi benim için.
Yine de Dylan karakterini sevmedim demiyorum tabiki. Ben onu da çok sevdim. Hatta bilerek diğer hikayelerdeki gibi kötü çocuk yapmadım onu, içime sinmedi çünkü. Böylesi çok daha iyi oldu emin olun.
Zaten beni bıraksanız ben yüz bölüme tamamlardım hikayeyi, bir sürü oyun kurgulardım yine ama buraya kadarmış. Seneye iki büyük sınavım var,üniversite sınavı.. Onlara şimdiden çalışmaya başlamam lazım. Hatta başladım ama bu hali bile yetmiyor. Bu yüzden burada kesmeliydim artık.
Final bölümü konusunda ise... Biraz tedirginlikle yazdığım ama sonradan içime sinen bir bölüm oldu. Herkese yer vermeye çalıştım. Açık uçlu bir finaldi ama böylesi daha gizemli ve heyecanlı oldu bence. Benim hoşuma gitti yani, umarım sizde beğenmişsinizdir.
Neyse, hikayeye yeni başladığımda herkes gibi destekçim olmasını istedim. Çünkü çoğu zaman kendi kendime yazıp okuduğumu düşündüm. Bu yüzden hikayemin keşfedilmesi için uğraştığım zamanlar oldu, belki oradan gelipte hala okuyanlar vardır.
Daha sonra da bundan vazgeçtim. Hiçbir işe yaramayacaktı, kimseye zorla da okutamazdın zaten. Bu yüzden bende akışına bıraktım. Böyle yapınca birden kendiliğinden yorum ve oy gelmeye başladı. Mesela o ilk yorumları hiç unutmam, düşündükçe mutlu olur ve heyecanlanırım.
Tabi hala büyük bir kitlem yok. Sonuçta bunun için milyonlara ulaşmak lazım. Zaten toplasan yirmi kişi falan vardı sürekli takip eden.
Ben onlarla geldim buraya kadar. Onlar olmasaydı bu kitap asla final yapmazdı. Onların yorumlarıyla yeni bölüme başladım ben, onlardan destek aldım. Tek tek isim vermeme gerek yok. Zaten sürekli takip ettikleri için biliyor onlar kendilerini. Hepsine içtenliğimle teşekkür ediyorum. Siz olmasaydınız, çoktan bırakırdım yazmayı. Sizi tanımadığım, yüzünüzü bile görmediğim halde bir yorumunuz bile havalara uçurdu beni. İyisiyle kötüsüyle düşüncelerinizi belirttiniz, hatta bir dahaki bölüm için olacakları tahmin etmeye başladınız, o kurduğunuz teoriler falan hepsini hayranlıkla okudum. Hepsiyle mutlu oldum. İyiki varsınız! Beni bu yolda desteklediğiniz için hepinize tüm kalbimle teşekkür ederim.
Bu arada bu hikayeme özel bölüm tarzında daha fazla bölüm yüklemeyeceğim. Açık uçlu olduğu için merak ettiğiniz şeyler olabilir, özellikle Lucy meselesi, ama bilerek böyle yaptım. Şimdi özel bölüm yayımlasam hikayenin bütün büyüsü bozulacak. Bundan sonrasını sizin hayal gücünüze bırakıyorum. İkinci kitap diye birşey de olmayacak maalesef. Çünkü yazacak zamanım hiç olmayacak. Elimi ayağımı bir süreliğine çekeceğim buradan.
Yine de buralardan tamamen ayrılmayı düşünmüyorum. İnşallah üniversiteyi kazanırsam buraya geri döneceğim. Yani bir yıl sonra geri döneceğim. Döndüğümde de yine değişik bir kurguyla dönmeyi planlıyorum. Bu kitabımdaki yanlışlarımın hepsinin farkındayım. Bu sefer yeni kurgumda daha deneyimli olacağım inşallah. Zaten aklımda oldukça güzel ve değişik bir kurgu var. Temelleri de atıldı ve sadece yazılması gerekiyor. Yazma konusunda da oldukça kararlıyım. İnşallah o da seneye nasip olur. Sadece biraz sabretmem gerekiyor. İnşallah sizde beni unutmazsanız seneye görüşürüz artık :) Eğer sizde okumak isterseniz sizi de beklerim. Bu kitaptan duyurusunu yaparım büyük ihtimalle.
Kendinize iyi bakın, hepinize tekrar teşekkür ederim tanımadığım halde sevdiğim güzel okuyucular! İyiki varsınız.
Hoşçakalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜRTÜK
Teen FictionÇoğu hikayede masum kızları destekleyip onlar için üzülüp, sevindik.Oradaki sürtük kızlar hiç umrumuzda olmadı.Peki ya hikayedeki başrol bir sürtükse ne olur? İşte sürtük kızımız Jessica.Popülerliği doruklarında yaşayan ve bütün erkekler tarafından...