One Direction:Ameerika Algus.

447 14 0
                                    

Hullunud reaktsioonist 1D bändi esinemistele piisas poistele ja bändi mänežeridele ,et mõista:nad on valmis Ameerika jaoks ja seda kõigest paar kuud pärast seda,kui heauskne band sündis.

2011.aasta novembris kirjutas bänd alla unistuste lepingule USA plaadifirmaga Colmubia ning jaanuaris tuli neile kutse äärmiselt populaarse ''Today Show,,  protuktsentitelt kes soovisid et nad osaleksid progamVeel mis märtsikuus.Posid pidid end näpistama-võis see tõsi olla?Ent polnud see veel kõik - poistele tuli kõne USA poistebändilt Big Time Rush ,kes palus neid endale veebruaris Ühendriikides toimuva ringreisil tarvis appi.BTRil on teisel pool suurt lompi oma Nicelodeoni show ja nad olid juba jõudnud suurte edetabelite tippu,mistõttu 1D teadis , et kutse oli tähtis.Ja siis tuli  veel üks telefonikõne,seekord populaarse USA teismeliste komöödia ,,iCarly''protutsentitelt kes soovisid jaanuaris teha video poistest kui külalisesinejatest.Ameerikas hakkas juba hoogu võtma 1D-deliirium ja nende USA Facebooki lehekülg sai igapäev tuhandeid fänne.Kui poisid maandusid La lennuväljal LAX , et filmida ''iCarly'' stseene,tervitas neid 500 kiljuvat fänni.Veel umbes paarisajal kiljual inimesel daamil õnnestus lipsata ''iCarly,, võtetele et seal veel valjemini karjuda.Selleks ajaks kui poisid veebruaris maandusid Torontos et osaleda Big Time Rush ringreisil oli 1D maania juba tõsiselt  tuule tiibadesse lennanud.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 10, 2013 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

One Direction:Ameerika Algus.Where stories live. Discover now