Meriç

531 25 8
                                    

HİKAYEYİ 2 KİŞİ YAZDIK İKİMİZDE YAYINLIYORUZ (pelinnur14 ile beraber :D). ÇOK FAZLA DÜŞÜNDÜK FALAN FİLAN :DDGS BEĞENİRSENİZ VE VOTELERSENİZ MUTLU OLURUZ. YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN :D (KISA OLDU KUSURA BAKMAYIN GECE 1 DE YAZARSANIZ ÜSTELİKTE MİSAFİRLİKTEYKEN :DSFGDSH)

PELİN H. - ECEM B.

    Ben Meriç.18 yaşında bir genç kızım, müzik benim hayatımın bir parçası ki bu hayatıma yansıdığı için piyano çalıyorum.Ailem bunu destekliyor... En azından ben öyle umuyorum. Ama benim hayallerime umursamıyorlar! Aslında bunları yazarken bile aklıma bir çok soru takılıyor, dedik ya bazen sizi ailenizden koparan şeyler olur. Mesela beni ailemden koparan şey okuldaki müzik öğretmenimdi. Herşey 9. sınıfın ilk müzik dersinde başladı...

    Albert Einstein dediği gibi;

Ben gelecek için hiç bir endişe duymadım. O yeterince hızlı geliyor.

   Gerçekten de öyleydi, müzik hayatıma hızlı bir giriş yapmıştı. Eğer sorarsanız ki müzikten önceki hayatım sadece test çözmek ve çalışmaktan ibaretti. Kısacası inek bir öğrenci hayatım vardı. Herkes benimle dalga geçerdi. İnek imajlı bir kızla kim dalga geçmez ki? Evet; dalga geçilecek bir yanım vardı aslında, hep bir müzisyen olma hayalim vardı fakat kimse buna inanmazdı...Ahh, aslında haklı olabilirlerdi ben ve müzik... Bence sesim güzel ama onlara göre sanki bir eşek anırıyormuş gibiymiş sesim.s.s. Çekemiyolar işte. Okulda ki kızların çoğu popi, mini eteklerini giyiyorlar, makyaj yapıyorlar falan filan. Ama merak etmeyin kızlar yeni bir popi doğucak. Bundan eminim.

 THE BAND PERRY -IF A DIE YOUNG-  '''' 

     Müzik hocamı seviyorum hep benim yanımda. Ailemden bile fazla seviyorum desem hiç abartılı olmaz. Allah'ım lütfen müzik kariyerim olsa okul gerçekten beni konuşur, ama ben sadece okulun değil bütün dünyanın beni konuşmasını istiyorum. Evet bugün günlerden çarşamba. Bugün gerçekten çok cool olmuştum. Saçımın aralarını saç tebeşirleriyle mavi ve mor attım tabiki de saçlarım herzamanki gibi bol bir topuzdu. Salaş bir bluz, altına kot şortumu ve beyaz supralarımı ayağıma geçirip evden dışar attım kendimi ve okula doğru yürümeye başladım. İnanmıyacaksınız ama okulda herkes benden gözlerini alamıyordu. Düşünün benden. Evet bugün herkesin gözü bendeydi, hele o kızlar ahhh sinirden ölüceklerdi inşallah o günleride görücez... Okulda benimle dalga geçen herkes benim yanıma gelip iltifat yağmuruna tutuyorlardı beni. İşte geliyorr!! O demi?? Evet evet kesinlikle o!!! İşte geldi yanıma ölücemm!1!1!!! Çok tatlı yaa böyle bi tatlılık olamaz. O Kerem hoşlandığım çocuk onu her gördüğümde yüzüm kızarır, gözlerim büyür. O da herkes gibi baktı bana... Sanırım onun dikkatini çekmiştim, ne zamandır onu etkilemeye çalışıyordum. Evet artık başardım galiba. Okuldan sonra buluşalımmı dediğinde bugün için Deren ile alışverişe gidiceğimizi hatırladım ve tabiki de hayır dedim sadece çocuğa! Hayır... Ama bunu derken sesim buruk çıktı. O zaman başka gün takılırız dediğinde heyecandan karnım ağrıdı. O okulun en popüler çocuğu. Bütün kızlar ona tapıyor resmen.. Bende seviyorum ama tapıcak kadar değil.

    Sonunda okul bitti! Özgürüm artık. Deren'e söz verdiğim gibi alışverişe çıktık, aslında bu alışveriş değil bir maceraydı sanki. O kadar delice şeyler aptıkki, hayatımda hiç bu kadar eğlenmemiştim. Yarın okul için çok güzel şeyler aldım. Deren'le evlerimiz karşılıklı ve eve varınca ikimizinde macerası sona erdi...

 ********************************************

    Evet dün aldığım kot tulumun içine gri kalın askılı t-shirt'ümü giydim, saçlarımı düzleştirip yandan at kuruğu yapıp mor-gri vanslarımı giydim. Deren'le beraber okula giderken bir evin önünde durdu. Ben yürümeye devam ediyordum. Deren'in bana seslenmesiyle onun yanına gittim, bana okula kuzeninin geldiğini onu beklediğini söyledi. Ben tabii onu kız sandım. Ben telefonla oynarken yanımıza çok şirin bir çocuk geldi. Meğersem Deren'in kuzeniymiş.Okula yeni kayıt yapmışlar. Esnedi, galiba yeni uyanmış. Allah'ım bi insan bu kadar mı tatlı esner?!11!? Aslında okulda Kerem varken Deren'in kuzenine bakmak beni ikilemede düşürse Deren'in kuzenide tatlı biriydi adını öğrendim bide Enis'miş adı adıda güzel çocuğun şimdi.

      Aslında okula giderken eğer onla konuşmak için bir konu bulursam onunla arkadaş olabilirdim ama her an herşeye çalışan beynim şimdi hiçbir şey düşünemez olmuştu içimden kendime "neler oluyor Meriç kendine gel kızım!!!!!!" diye ne kadar da uyardıysam yok olmuyordu Enis ile çok iyi arkadaş olmuştuk ...Aslında bu kadar tatlı bir çocukla arkadaş olmak iyi bişey galiba. Nede olsa o hemen popi olur. "Onun sayesinde bende popi olabilirim" diye geçirdim içimden. Salaklaşma Meriç!!1!1 Sen kendin için arkadaşlarını kullanmazsın.. 

    Kerem'le aynı sınıftayız ama onu sınıfta göremedim. Nöbetçi öğrenci Meriç Göğer'i müdür çağırıyor deyince korkudan ölücektim. Nöbetci öğrencinin arkasından yürürken artık sınıfın dışındaydım. Kapıyı kapatınca biri beni kolumdan çekti, Kerem'miş... Yüzünde biraz utangaç bir gülümseme vardı. Hadi bugün okulu asalım dedi. Tabi ben  "Olmaz!!!1 Sen delirdinmi ?!?!"dedim.. Tabi benden başka ne beklenirdiki? Şaka gibiyim abi, bazen kendimi çok mal hissediyorum aynı onları dedikten sonraki gibi....Aslında benim böyle cevaplar vermeme neden olan bir şey de hala inek öğrenci olayını atlamamış olmam.

            Tamam inek öğrenciyim hala ama bu kadar kuralcı olmam demek tam bi katı kural anne tiplemesi terlik sağ kureşe ile kafaya dank diye geliyo felan hani...Ama Kerem ile gezmek ... ımmmm aslında güzel olabilir çünkü o "popi" hoş popi kelimesinide sevmem her okulda vardır öyle tiplemeler felan filon ama olsun genede biraz ekşın yasıyacaktım.Ama ne ekşın !!!!!!!! diyede geçiriyordum içimden o ayrı ama olsun , okulu asamazdım bu nedenle Kerem'e "okuldan sonra gitseek" dedim o hemen "tabii" dedi çok şaşırmış ve mutluydum sınıfa girdiğimde hoca bile "Meriç hayırdır kızım" diye sormuştu o derece mutluydum anlayacağınız.Bide sizi bizi kaldırsak mı? hoş okuyucuyla yazar(kendimi tatmin etme yöntemimdir üstünlük) arasında siz biz yoktur bence sencede öyle mi???

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 09, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MeriçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin