Pov. Emma
"Emily, wat doe je nu?" schreeuw ik. Maar ze hoort het niet. Ik hoor een harde klap! "Nee!" schreeuw ik. Ik ren meteen naar Emily. Dit kan niet blijf ik maar zeggen. Emily hangt hellemaal onder het bloed. Ik moet iets doen, ik moet de ambulance bellen. Wat is het nummer ook alweer, ik weet het ni meer! Gelukkig zie ik iemand al bellen. Dan komt er een meneer aangelopen. "Wat is er gebeurd?" vraagt de man. "Wel, mijn vriendin is juist aangereden." zeg ik tegen de man. "Heeft ze nog een hartslag?" vraagt hij. Ik haal mijn schouders op, daar had ik nog niet aangedacht. De man voelt haar hartslag en begint meteen te reanimeren. Nee, dit kan tocht niet waar zijn. Ze moet er doorkomen ze is mijn beste vriendin. Ondertussen zijn er al veel mensen bij gekomen. Ramptoeristen denk ik, er is iets ergs gebeurd en ze zijn er meteen. Dan begint alles blauw te flikkeren. Ik had ze nog niet horen aankomen. de dokters schieten meteen in actie, ze lossen de man af. Blijkbaar was die man een dokter. Dan komt er een dokter naar mij toen "wil je meerijden naar het ziekenhuis?" "Natuurlijk wil ik meerijden?" schreeuw ik. Oke, misschien een beetje overdreven maar ik kan haar gewoon niet achterlaten. Ondertussen hebben ze alles klaargemaakt om haar naar het ziekenhuis te brengen. De politie is ook aangekomen en nemen de bestuurder mee naar de combi. Ik haar allemaal meisjes gillen. Ja het is vies er ligt overal bloed. Maar dan zie ik dat ze niet gillen om al dat bloed en dat ongeluk. Nee ze gillen om de bestuurder. Het is de enige echte Niall Horan!!!
Pov. Niall
"Jongens ik ben naar Nandos!!!" roep ik door ons appartement. "Nu weeral?" hoor ik Louis terugroepen. "Ja Louis, ik heb reuze honger en echt zin ik kip." roep ik terug. "Vergeet je hoodie en je zonnebril niet!" roept hij nog terug. "Dankje, was het bijna vergeten." Zonder hoodie en zonnebril kan ik echt niet meer normaal in het openbaar verschijnen. Al die fans die op mij afkom. Ik hou ect wel van mijn fans ze zijn mijn crazy mofo's! Maar soms is het echt te veel en wil ik gewoon over straat lopen zonder te worden lastig gevallen. Ik stap mijn mijn auto in en vertrek naar Nandos. De radio staat aan en story of my life wordt afgespeeld. Het is mijn lievelingslied. Ik mag nu ook eindelijk meer zingen dan in de vorige liedjes. Wanneer het liedje gedaan is ben ik al bijna bij Nados! Plots loopt er iemand op straat. Ik moet alles dichtgooien. Maar het is te laat. Ik raak haar! sh*t, hier ga mijn Nandos! Nee da mag ik niet denken, dat is verkeerd. Ik neem meteen mijn telefoon en bel de ambulance. Ik vertel hun waar het is gebeurd, en ze komen er direct aan. Ik hoop maar dat ze niet dood is. Dan zie ik een man haar reanimeren. Dat kan niet veel goede betekenen. Niet veel later komt de ambulance en de politie ter plaatse. Ik zie nog net hoe ze haar de ambulance indragen, want dan komt de politie. Ik stap uit de auto en ga dan naar de combi. Van overal hoor ik gegil. oh nee dit moest ik er echt niet bij hebben al die schreeuwende fans. ik heb net iemand aangereden hoe kan je dan nog zo gillen? Gelukkig kan ik in de combi zodat het gegil stopt, of ja toch minder wordt. "Vertel eens wat is er gebeurd." Beveelt de politieagent. Ik doe heel mijn verhaal van wat er is gebeurd, en mag ik terug naar huis. Maat in plaats dat ik naar huis rijd, rijd ik naar het ziekenhuis. Ik moet weten of ze het overleefd. Het moet!!!
JE LEEST
Ongeluk (one direction)
FanfictionWat als je schooluitstapje naar Londen toch niet zo goed verloopt? Het verhaal gaat over een meisje Emily ze is 16. Ze gaat met school naar Londen. Wanneer ze in Londen zijn krijgt ze een ongeluk. Zal ze het halen en wie heeft haar aangereden?