^Kaçak ^ Bölüm 2

9 2 2
                                    

Uyandığımda güneş daha yeni doğmuştu Yatağımdan dogruldugumda gördüğüm şey beni sasirtmisti anlam verememistim. Odamda hiç eşya yoktu yatak dışında tabii. Bir tane adam "Abla şunları da alayım az beriye çek" dedi. Kolilerden bahsediyordu. Ve içeriye doğru gittim ne oluyor , ne yapiyorsunuz ? Diye sordum anneme. Annem sakin bir tavırla "Herhalde evi tasiyacagimizi da sana söylemek zorunda değiliz dediği anda ben tam anlamıyla şok olmuştum. Tabii onlara bir şey Desem neye yariyacakti ki zaten. Ve cok sevdiğim yatağımı da götürdüler.
~~~~~♡~~~~~
Tasiyacagimizi eve gelmiştik . Güzeldi açıkçası geniş odalara sahipti. Benim Odamdan daha büyük ve daha güzeldi açıkçası mahalle arasında bir apartmandi . Koltuklar çıkarılmıştı eve ve ben hemen çiftli koltuğa yerleştim. Gözlerimi kapattım ve hafif bir müzik açtım, açtı, açt , aç, a....
#########●############
Uyandığımda tüm eşyalar yerine gelmişti ve ben de odamdaydim. Saate baktığımda saat 11.38 gösteriyordu ne çok Uyumusum dedim . İçeri doğru gittim ve o çocuk sahildeki çocuk koltukta oturmuş annesi olduğunu düşündüğüm kadın annem ile sohbet ediyordu. Annem kızım gelsene deyip beni yanına çağırdı Ben de gitmek zorunda kaldım tabii. bu da benim kızım Rüya dedi. İsmini bilmediğim arkadaş da Rüya güzel isimmiş dedi. O anda nasıl ya nasıl bakışları atıyordum. Ve annem o anda hadi arkadaşın Doruk ' u da al odana götür dedi ben ne yapacağımı bilemeyip maalesef ki odama götürdüm. Girince Doruk güzel isimmiş dedim. Sonra nasıl ya nasıl buldun beni ? Dedim Doruk ise "ben seni bulmadım sen beni buldun Rüyacım. Nasıl yani ? Dedim kısık bir sesle. Bizim apartmana taşınmışsınız dedi. Ne ! Diye bir çığlık attım. Doruk tamam ya abarta ne olacak canım. Senden kurtuluş yok mu ya dedim. Yok yok ☺ dedi. Benden kurtuluş yok. Neyse ben sonra tekrardan gelirim. Deyip odadan çıktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 08, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kaçak Bölüm 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin