*O týden později*
Marinette
Zítra máme jet na 4 dny kempovat.. Jsem ve stanu s Andrianem ( jak nečekané 😂 ) Už moc se těším! Jedeme někam daleko od Paříže.. Prej cesta bude přibližně trvat 1 hodinu....*Den odjezdu*
,,Bude se mi po Vás stýskat. A nebojte pokuď budu mít signál tak Vám budu každý den volat." ,,My to víme Mari... Na tebe se vždy dá spolehnout." Jakmile to moje Mamka dořekla už jsem věděla, že mi budou hodně chybět. Za deset min jsme měli už odjíždět a Andrian nikde... Docela se o něj bojím, ALE najednou mi někdo zakryje oči a já de rychle otočím a vidím tam Andriana. Hned jsme se vášnivě políbili. ,,Ahoj lásko, moc jsi mi chyběla." ,,Ty mě taky." Za posledních 10 min jsme byli porad u sebe a pořád jsme si něco šuškali. ,,Tak děti rozlučte se s rodiči a pojďte do autobusu" řekla paní učitelka. ,,Tak ahoj, bude se mi MOC po Vás stýskat." ,,Nám taky zlatíčko, užij si to tam." Naposledy jsme se objali a já jsem rychle běžela do autobusu. Seděla jsem s Andrianem, před náma Nino s Alyou a za náma Nathaniel s Julekou. Celá cesta proběhla jak nic. Celou dobu jsem si bud povídala s Alyou a Ninem nebo s Andrianem.. Taky někdy přišlo to líbání... Tak proč ne, že? Když jsme už vystoupili do toho kempu tak jsem se nemohla vinadívat. Taková krásná příroda. Ale pak mě vyrušila učitelka, že si máme jít postavit stany.... Asi tak 10 min jsme stavěli stan s Andrianem. Moc jsme se u toho nasmáli :) Když už jsme to měli hotový tak jsem šla skusit zavolat mamce a taťkovi. Naštěstí jsem měla tři čárky tak jsem mohla volat.~ Rozhovor ~ (R - rodiče)
J: Ahoj mami, ahoj tati tak jak de tam máte?
R: Ahoj Mari.. Jo máme se tady dobře akorát nám jenom chybíš a co ty? Už máte postavený stan?
J: Vy mi taky chybíte, ale jinak se mi tady líbí. Jo a máme postavený stan. Už se teším až si do něj lehnu. Jsem docela unavená z tý cesty.
R: Aha tak to jo.... Hele mi už musíme. Máme te rádi. Papa
J: Já Vás taky. Pa.
~ Konec rozhovoru~,,Tak děti vydím na Vás, že jste unavený pro dnešek si bežte odpočinout. Dobrou noc." ,,Dobrou noc paní učitelko" řekli jsme všichni sborovně.
*Večer*
Co nejvíce jsem se přitiskla k Andrianovi......
____________________________________________________________________________Ahoj lidi. Takže doufám, že se Vám kapitola líbila :3 Promiňte mi, že jsem nebyla teď hodně aktivní, ale to jen pro to, že jsem četla různé příběhy, abych z nich dostávala inspiraci. Aby se Vám moje kapitoly ještě víc libili. A chtěla bych se zeptat. Chce úplně novou knihu akorát, že to nebude Fan Fikce o ML ale Romance o nějaký holce a klukovi.. Ale určitě bych v téhle knize pokračovala o tom není pochyb :* Pište to prosím do komentářů :) A tohle bude vše ahooooj.
ČTEŠ
Láska mezi dvěma superhrdiny
ФанфикPíšu pro Vás smyšlený příběh o Kouzelné berušce (Marinette) a Černému kocourovi (Adrien). Příběh se nějak nenavazuje se seriálem! Jsou pouze použité postavy z toho to seriálu a vše co je zmíněné v příběhu je pouze z mé fantazie. 😛 Přeju příjemné...