⌈ THIRD ⌋
⌊ NCT's Taeil & IOI's Doyeon ⌉
⌊ crime, slight!romance story rated by G served in drabble length ⌉
Disclaim: this is a work of fiction. I don't own the cast. Every real ones belong to their real life and every fake ones belong to their fake appearance. Any similarity incidents, location, identification, name, character, or history of any person, product, or entity potrayed herein are fictious, coincidental, and unintentional. Any unauthorized duplication and/or distribution of this art and/or story without permission are totally restricted.
2016 © IRISH Art & Story all rights reserved
Prompt: One step, two steps
██║ ♫ ♪ │█║♪ ♫ ║▌♫ ♪ │█║♪ ♫ ║▌♫ ♪ ║██
In Author's Eyes...
"Kalau boleh, aku ingin memberimu kejutan, Doyeon-ah."
"Baiklah, kejutan apa itu?" Doyeon bertanya. Well, ia adalah kekasih dari seorang Moon Taeil—yang begitu sulit untuk digapai, bagaikan bulan. Dan sekarang, Taeil punya kejutan untuknya.
Taeil tersenyum, dikecupnya kening sang gadis Kim sebelum ia menangkupkan kedua tangannya di pipi gadis itu, menatapnya penuh sayang.
"Mundurlah tiga langkah." Taeil berbisik di telinga kekasihnya.
Menurut, Doyeon merajut langkah mundur dengan hati-hati. Satu langkah ia ambil masih dengan senyuman, langkah kedua, Doyeon jadi sedikit ragu karena Taeil melepaskan kedua tangannya dari wajahnya. Dan dilangkah ketiga—
"Selamat tinggal, sayang. Kejutanku menyenangkan bukan?"
—Taeil mendorong Doyeon hingga jatuh dari ujung gedung tempat mereka tengah berkencan.
FIN
.
.
.
A/N: BUNDA TAEIL, NISTA.
KAMU SEDANG MEMBACA
127 SERIES [finished]
Short StoryBased on prompt from NCT 127's album track. Already posted on https://nctfanfictionindonesia.wordpress.com/ Visit my virtual home https://beepbeepbaby.wordpress.com/ Enjoy!