Evde tek başımayım.Çok sıkıldım.Yarın okulun ilk günü olduğu için heyecanlıyım.Lisede son senem.kapı çaldı.merdivenleri üçer adım üçer adım indikten sonra kapıyı açtım."canım kızım nasılsın?"
"İyiyim annecim sen nasılsın? Sevda ablamın kızı gülçin nasıl olmuş."dedim
Annemin saçları kumral ve gözleri ela olduğu için çok ilgi çekici gözüküyordu.Annem benim için çok değerli.Babam yani adı baba olarak hitap edilen varlık benim gözümde canavardı.Ben daha 3 yaşındaydım.bir gece gitti ve birdaha hiç dönmedi her gece gelmesini bekledim ama i dönmedi gelip birgün bana kitap okur diye bekledim ama gelmemişti işte birgün gelicek diye bekledim ama sadece kendimi kandırmıştım. bir kadın için bizi terk etti."iyiyim kızım.Gülçin de iyi bayılmış sadece endişelenilecek hiç birşey yok."
"Tamam annecim.açmısın birşeyler hazırlıyımmı."dediğimdr annem çok kendine kahve yapmıştı."melek saat geç oldu sen uyu artık yarın okulun var ."
"Tamam annecim iyi geceler"dedim.Merdivenleri çıktıktan sonra odama gelmiştim.evimiz büyük değildi şirin bahçesi ve birde kedim vardı adı mavişti. Gözleri mavi olduğu için adını mavi koymuştum.odam sade bir renkti . Şirin bir evimiz vardı . Annem Durumumuz iyi olduğu için benim çalışmami istemiyordu .