3глава

548 42 10
                                    

Аз си мислех , че ме обича . Колко глупава съм била .
Вече не знаех на каде карам . Виждах замъглено заради толкова плакане . Пред очите ми не спираше да се да се появява гледката как той е върху нея и я чука . Не му ли бях достатъчна ? Дори винаги да се държеше грубо с мен аз винаги бях до него . Като се замисля никой друг освен мен , Ема и Хари не знаеха ,че сме гаджета . Той се срамуваше да каже на другите , че си има гадже , защото не бях от момичета които носят по сто тона грим , с роклички които едвам им покриват задника и които се пускат на всички . Аз бях момиче което , не гримът ме правеше красива , а усмивката ми и не носех къси полички нито се давах като лесна на всички .
Но той погуби моята усмивка . Замения  със сълзи на очите и с болка в сърцето .
Реших да се обадя на Ема и спрях колата . Имах нужда някои да е до мен и да ме подкрепя , а тя беше този човек .
- Ема
Опитах се да скрия , че до преди няколко секунди съм плакала .
- Скай какво става ?
- Ела на нашето място
- Добре след десет минути съм там
Нашето място се казва ,, Морето на спокоиствието " То се намираше в една гора . Общо взето то беше една скала към гледка към небето и звездите . Чуди те се , защо е Морето на спокоиствието като няма море .
Небето е нашето море , а защо ли е спокоиствието ? Защото винаги когато бяхме тъжни отивах ме там . Някак си ни помагаше да се усмихнем отново . Спомням си че го намерихме преди две години когато нашето семейство и неиното  бяхме в тази гора на питник . Аз и тя тичах ме защото се гонехме и така попаднах ме там и реших ме , че това ще е нашето място . Точно сега имах нужда от това място и най-добрата ми приятелка .
 
                                  ****
Вече бях пристигнала седях на скала загледана в небето и чаках Ема . Сетих се нещо и заради това станах до скалата имаше едно дърво преди две години с Ема нарисувах ме едно сърце и вътре пишеше BFF , а от долу под него две букви С и Е .
Още стоеше това на дървото и се сещам , че ако не бях допуснала Хари в живота ми сигорно сега щеше да е по-добър .
Седнах на скалта и се загледах в звездите . И си мислех колко пропиляно време изгубих с Хари Стайлс .
- Скай
Обърнах се и видях Ема затичана към мен .
Вече беше дошла при мен , а аз се изправих .
- Момиче  какво става ?
- Ема той ми изневери .
Прегърнах я и почнах да плача на рамото и .
- Скай успокои се и ми разкажи всичко от начало .
- Добре
Седях ме и почнах да и разказвам всичко какво стана .
                           ****
Вече бях свършила , а Ема беше станала от място то си .
- Ти сериозно ли след като си го видяла да се чука с друга ти е предложил да отидете в стаята му да се позабавлявате ?
- Да
-Още сега ще отида при тоя и ще ги убия
- Стига Ема успокои се
- Не първо ще му отрежа топките след това ще му отрежа пениса и ще го нарежа на малки парчета и ще го хвърля в оганя
- Ема плашиш ме
- Скай той ти е изневерил изпозвал те е през цялото време
- Знам . Аз го обичах Ема . Обичах го .
- Скай не плачи
Тя отново седна до мен .
- Той е  тапак щом предпочита някакви курвички пред теб
- Знаеш ли Ема аз аз го обичах винаги дори когато се държеше с мен като боклук . Мислех си , че ще се промени и един ден ще ми каже ,, Обичам те Скай "
Знаеш ли в тази шибана история аз съм виновна .
Виновна съм , че му позволих да ме тъпче като боклук .
Виновна съм , че му позволих да ме съсипва .
А най-виновна съм , че позволих да се влюбва в него .
- Скай ти не си виновна не ти избираш в кой да се влюбиш,  а сърцето ти
- Благодаря ти , че винаги си до мен Ема дори и в най-трудния момет за мен
- Скай нали за това сме BFF
Отидох до нея и я прегърнах .
- Още ли го обичаш Скай ?
Дали още го обичам ? Не знам но знам едно , че го мразя и , че ще го забравя .
- Не мразя го
- Скай ще намериш момче което не те харесва само заради тялото ти , а заради това което е в сърцето ти и ще те обича много
- Благодаря Ема
- За теб винаги курвичке
Размах се със сълзи на очите .
- Хайде да гледаме звездите
- Добре
Лежах ме там на скалата с часове говорех ме си смях ме се и гледах ме звездите .
И реших , че от тук на там няма да бъда глупавото момиче и , че никога повече няма да позволя Хари Стайлс да мен нарани .

My LordWhere stories live. Discover now