BiSMiLLEHiRRAHMENIRRAHiM...
iNŞALLAH KiTABIMI BEYENiRSiNiZ ŞiMDiDEN OKUYAN HERKEZE TEŞEKKÜR EDERiM
# MULTIMEDYADAKİ ZEYNEPİN YENİ EVİ #
hayat ne kadar garip dimi...baqzı insanlar ne kadar şanslı mutlu kimisi bildigimiz yaşayan ölü ne mutlu olabiliyor ,nede mutlu olmayı başarabiliyor....sizce ben hangisiyim?
Siz şansa inanır mısınız bilmem ama ben şansın Ş'sine inanmıyorm. hayat o kadar zor ve Şansın eline bırakılmicak kadarda değerli ki...
Sevmek sevilmek kelimesi o kadar uzakki bana tatmadıgım bir şeyin mutlulugunu bilmiyorum ve bilmedigim şeyide size anlatamam...
VE bana gelirsek ben bu hikayedeki tek kusurum galiba :) ...
Adım, zeynep yıldız aslında istanbulda yaşiyodum ama bu yıl babamın işleri yüzünden antalya ya taşınma kararı aldık.12 eşit agırlık ögrencisiyim. 2 tane kardeşim var ikiside erkek berke ve doruk..
doruk daha 4 yaşında ve onu herşeyden çok seviyorum o olmasaydı belki de yaşadıklarıma katlanamazdım oda beni çok sever oda babacıdır ama annem babamdan daha çok el üstünde tutar doruğu annemin gözünde bi benim degerim yok...
benden 1 yaş küçük kardeşimin adıda berke . oda 11 sınıf kardeşimle aramdaki ilişki biraz karışık bizim ilişkimiz çıkar meselesine bağlı bir ilişki. benden küçük olmasına rağmen bana karışır. Kendini beyenmiş megolaman nolacak.
zaten kendisini sevmem ilk çocuk ben olmama ragmen annemin berkeyi bu kadar sevmesini anlamiyorum belkide bana verilmeyen sevginin ona fazlasıyla gösterilmesini kıskanıyorum...Bazen keşke berkenin yerinde bende olabilseydim diyorum ama artık alıştım alışmak zorunda kaldım bende onların beni sevmemesine alıştım mecbur bırakılarak alıştırıldım...
Annem. anneme gelirsem biraz durum karışık anlatsam olaydan hiç çıkamam annemle hiç anlaşamam oda beni pek sevmez zaten o hep erkek kardeşim berkeyi tutar benimde onu sevdiğim pek söylenemez...
genelde işi düşünce, sinirini benden çıkarmak için veya benden laf almak istediği zaman bana yakın davranır yoksa hiç alakası olmaz benimle aynı evin içinde iki yabancıyız birbirimize.
annemin mesleği modacı moda atölyesi var ve tanındık modacı. istanbulun bütün sosyeteleri annemin tasarladığı kiyafetleri giyer birtek bu konuda işime yarıyo harelde ama beni hep kendi istediği gibi yetiştirmeye çalışıyor ama başaramıyor...
Ve benim gözümde büyüttügüm oysaki büyümüyecek kadar deqersiz olan babam.
dedim ya size annem berkeci diye bnde babacı olayım bari ama bir şeyi itiraf etmek gerekirse babamla aramizdaki ilişkiyi bende çözemedim ona çözemedi...İnsan küçükken oyun oynarken ayagı takılır düşer ya düşünce anne anne diye ağlar ama ben hiç öyle agladığımı hatırlamıyorum baba diye aqlardım ben. Babam yıldız holdingin başı çok saygın ve değerli biridir istanbulda bütün sosyete tanır tabi annemde modaci olunca ünlerine ün eklediler genelde herkes kıskanarak izler babami o kadar çok başarılı ki...
Ve son olarak size kendimi tanıtayım uzun boylu, beyaz tenli, siyah gözlü , kızıl beline kadar uzanan uçları pembe saçlı, burnunda ve dudaginda pirsingi olan bi kızım.
sag ve sol kolumda dövmeler var ve cok dikkat çekiyor gögsümde I never look back Yazıyor tipimden ve giyiniş tarzımdan tehlikeli oldugum belli oluyor biraz piskopat serseri bi kızım sokak ve kafes dövüşlerine giderim ve birinciliklerim var araba yarışlarınıda çok severim okuldaki veya İstanbul çevresindeki çoğu mekanda tanınırım.
Beni önceden zengin şımarık kendini beyenmiş kiz olarak düşünmeleri kırardı ama artık olmayan sikimde bile degil böyle düşünmeleri hoşuma bile gidiyo...
Yapım olarak sinirli, kolay aglayabilen ama herkezin yanında aglamayan biriyim.
çok duygusalım ama bu duygusal görüntümün altında buz gibi soğuk yüze sahibim önceden böyle değildim iyi kalpli kimseyi kırmayan arkadaş canlısı kendinden çok başkasını düşünen bi insandım ama gerçekleri görene kadar...
ne kadar safmışım oysa ben ne kadar iyi niyetliymişim herkezi kendim gibi sanmıştım ama yanılmışım iyi niyetimi nefrete dönüştüren insanlardan kurtuldum o günden sonrada değiştim zaten kimseye kendimi acındırmadım acımadım da .
Benim canımı yakanın canını sikerim. İnsanlara karşı soğuk davranırım kimseyi yanıma yaklaştırmam beni hayat bu hale getirdi ne olursa olsun kimseye güvenme karşındaki ailen olsa bile
bu hayata tek geldin tek gidersin doğanın kanunu budur kimseye kendini ezdirme bnde 10 sınıfta öğrendim bunu o zamandan bu yana herkezden herşeyden sogudum kendimi herşeyden soyutladım...25 kasım salı 2015 bu tarihi hiç unutmadım...unutamadım o gün yaşadıklarımdan sonra hayata küstüm piskolojim bozuldu kendimden herşeyden tiksindim bakalım bu yeni hayat bana neler kazandıracak eski Hayatımdan daha mı iyi olacak yoksa daha mı kotü insanların aslında sadece nankör olduğunu öğrendim o gün bu gündür gülmem...
önceden Gülünce gamzeleri açan kız şimdi o qamzeleri kimseye göstermez oldu. artık eski zeynep yok o kadar...
benim hikâyemde artik iyi hiçbirşeye yer yok ben siyahın kızıyım..LÜTFEN OKUYUN...
3 SAYFADA KARAKTERLER VARDIR VE HER SAYFADA HKAYE ARASI RESIMLER VARDIR...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK KIZ
General FictionHayatınının en güzel çağlarında yalnız kalan aile sevgisini yaymayan karanlık kızımız zeynep... Babasının tayini yüzünden istanbuldan antalya ya tasinmak zorunda kalır bakalım zeynepi yeni hayatında neler bekliyor olacak