Scharlotte na mě vyjeveně koukala. ,, Cože si? Cože?'' Já se musela jen zasmát. Ten její výraz, když říkala to: Cože - byl k nezaplacení. Málem jsem na ni vyprskla smíchy.
,, No prostě hra!''
,, A o čem? Hele! Ty si v tom balení fakt dobrá...'' Teď jsem se na ni zamračila.
,, Tohle není balení. Tohle je poprava...''
,, Aha, aha a jak jí začneš?'' nad tím jsem se zamyslela. Musí to být nějaký zlomyslný, musí to být krutý, musí to být takový, abych ho od sebe odradila. ,, Hele? Ty se směješ? Tak mi to pověz, já to chci slyšet.'' Já jen zavrtěla hlavou. Tohle bylo tajemství mezi mnou a Andrewem. Muhuhaha. Jenže to jsem ještě nevěděla, do čeho jdu...
***
Záchodky jsou velmi romantická záležitost, věděli jste to? Provozuje se tam pohlavní styk, líbání a mnoho dalších věcí. Já na to přišla dneska. ,, Ahoj...'' Nadskočila jsem a prudce se rozhlédla kolem sebe. Byla jsem opět na záchodě o hodině a koho jiného bych tu měla čekat než jeho?
,, Nazdar... sem nesmíš. Zase budeme po škole. Raději vypadni.'' Vyjekla jsem, ale on se nenechal. přibližoval se dál ke mě.
,, Když to nebude trvat dlouho, tak nás nechytne. Já tedy doufám, že to dlouho trvat bude a dokonce uvažuji nad tím, že nás při tom přistihnou, ale to záleží bohužel na tobě.'' Vůbec jsem nevěděla o čem to ten úchyl blábolil. Byl ode mě však už je pár centimetrů a tak mi to začalo docházet. Z nenadání mě začal líbat.
První momenty?
- líbá fakt úžasně
- používá jazyk?
- co to proboha dělá?
- Ten ÚCHYL!
A náhle facka a odkopnutí. On se začal šíleně smát. ,, Myslel jsem si, že mi jí dáš dřív než po minutě.'' To jsme se jako minutu líbali? Pak se opět ke mě přiblížil. Držela jsem si tentokrát odstup tři metry. Zlomyslně mi pověděl z očí do očí: ,, Můj první tah. Teď jsi na řadě ty...'' A odkráčel.
To já měla být první na tahu...
Překvapená jsem strnula na místě.
Přišla jsem o střelce...
ČTEŠ
Game | CZ
HorrorBojíte se? Ovšem že ne. Je to teprve začátek. Ale upozorňuji vás, že s tímto si není radno zahrávat. Myslela jsem si, že je to jen obyčejný kluk, který dělá problémy. Obyčejný kluk, který je děvkař. Avšak i přesto, co mi prováděl, jsem mu vždycky od...