- Salut, Bianca.
- Salut, Alex. Dar te rog, spune-mi Bie.
- Bine! Spune-mi pe cât te-ai născut?
- M-am născut pe 28 iulie 1997.
- Ok! Următoarea mea întrebare este: ai avut animale de companie?
- Desigur! Am avut câini, pisici, papagali și altele. Mai am și acum dar au rămas la ai mei acasă pentru că m-am mutat la București pentru facultate și nu pot să țin animale în apartament.
- Am înțeles! Ce îmi poți spune despre viaţa ta, despre cum au început postările tale pe YouTube?
- Să vorbim despre YouTube... Îmi cumpărasem o cameră video pentru a pierde timpul. Filmam cu prietenii mei doar pentru a ne distra. Dar într-o zi, pe 2 februarie 2012 am postat un video și uite așa mi-am început cariera de youtuber. În felul acesta s-a născut și dragostea pentru cinematografie, videoblog, într-un cuvânt "YouTube".
- Ok. Și ultima întrebare: ce vrei să le spui fanilor tăi?
- Vreau în primul rând să le spun că îmi doresc ca în continuare să mă urmărească si să se simtă bine când se uită la videoclipurile mele. Și vreau să le urez o vacanţă plăcută(sau ce a mai rămas din ea) și să trăiască fiecare clipă din vacanţă.
- Bine, atunci! Sper să ne mai găsim!
- Desigur! Sper să mai vorbim. Eu trebuie să plec. Pa!
- Pa!
YOU ARE READING
Interviuri Cu Vlogeri
RandomAcestă carte conţine interviuri create de mine cu vlogerii mei preferaţi.