1)Page four koncert med veninden del 1

50 2 0
                                    


Jeg er lige stået op, klokken er 7:00. For skal til koncert. Og jeg vil gerne prøve at stå forrest. Som sagt er jeg lige stået op. Lige nu ligger jeg mig i min seng. Og gider faktisk ikke op, for er mega træt. For igår kunne jeg ikke falde i søvn. På grund af jeg var så spændt på i dag. Men rejser mig nu for har aftalt, med min veninde at møde der over klokken 9:00. Jeg går over til mit skab og finder det tøj jeg skal have på.
(Det på billede)

Jeg gik ud på badeværelse og gik i bad

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg gik ud på badeværelse og gik i bad. Og bag efter tog jeg mit tøj på. Jeg gik ind på mit værelse igen og tog lidt Make ud. Jeg kigger på min telefon og ser jeg har brugt en time. Så der er kun en time jeg skal møde hende der henne. Jeg går ned under og ud i køkkenet. Jeg kigger i køleskabet og tager mælken ud for vil gerne ha havregryn med lidt frugt i. Gik over og satte mig på en af stolene. Min mor er ikke stået op i nu, for hun vil ikke stå så tidlig op. Men jeg spiste op. Og der var kun 15 min til at jeg skal være der. Så jeg skriver til hende

Samtalen
Laura (som min veninde hedder): L
Mig: M

M: hej går nu ❤️
L: okay er der også snart❤️
M: vi ses ❤️
L: ses❤️
Samtale slut

Jeg gik ud, tog min jakke og sko på. " farvel mor vi ses" siger jeg til min mor. Som lige er stået op. Og så er det bare af sted.

Der jeg kom hvor det skulle spille. Så jeg min veninde helt oppe ved døren. Hun må hadet stået der i lang tid. Jeg fik over til hende. "Hej d/n" råber hun der hun så mig. "Hej Laura, har du stået her i lang tid?" Spæger jeg hende. "Ja, men det er det vær" svare hun mig.

Dørene åbner om 5 min og der er mega lang kø. Jeg kan se at der er nogen der er ved at gå hen til døren. Det er nok dem der skal se vores billetter. Der går lidt tid og så begynder de at åbne døren. Jeg har ikke lige set på Klokken, så ved ikke hvad den er. Alle bag ved begynder og skrige. Jeg og Laura går hen og giver billetterne son de kan skande dem ind, eller hvad de nu gør. Vi løber ind og kommer til at stå forrest og i midten. Der kommer mange løbene ind. Det prøver at komme forrest, men det hjælper bare ikke. Der køre lidt musik i mens vi venter. For der er en helt time før de kommer på scenen. Men mens går der nogen og sætter tingene på plads, hvor de skal stå. Mig og veninde taler om hvad vi skal bag efter. Vi var også med en konkurrence, om at vinde backstage og møde dem. Men det afsløre det i en af de sange de synger.

Jeg her er en ny bog skriver stadig på den anden der hedder jonas du må ikke sige farvel til mig

Jeg ved der ikke skete noget spænde men det kommer der i de andre
Gerne skrive hvad i syndes eller er der noget jeg kunne lave om, eller har i nogen ideer

God fornøjelse
Hilsen Laura ❤️❤️

Jonas og d/nWhere stories live. Discover now