Zapada scartaie pe sub picioarele noastre. E iarna grea, as putea spune ca e cea mai friguroasa de pana acum. Viscolul era din ce in ce mai puternic, iar ce e mai rau e ca trebuie sa prindem tranzitul ca sa ajungem acasa. Acum, acum ne aflam in Russia Siberiana. Suntem in apropierea unei paduri, nu mai am nici un ban ca sa ne cazam daca pierdem din nou Transsiberianul care trece si pe acasa, in Ucraina. Ce e mai rau e ca diseara e luna plina, iar ar fi trebuit sa ma transform in fata fratilor mei de aici.
- Beta, mai avem mult? Am inghetat deja si vreau sa ma transform mai repede!
- Uite Alpha, suntem in Russia Siberiana si trebuie sa fim in Ucraina, iar treaba cu transformarea e mult mai complicata decat pare.
Am obosit sa tot ii explic treaba cu transformarea, lupii sau cel putin wolfblood trebuie sa se transforme in ziua cand implinesc 16 ani, iar pentru mine si Alpha ziua aceea e astazi.
- Beta se vede ceva din padure!
- 1. Vine de dupa padure si 2. acela e tranzitul ! Mai avem o sansa !
Am urcat in Transsiberian si ne-am dus la cusete infrigurate. Acolo mai era o femeie cu un aparat foto performant si sotul acesteia. Ma bucur ca sunt ei si nu altii deoarece pe acest tren mai sunt si traficanti care tranzita substante interzise, stiu deoarece nu e prima oara cand merg cu Transsiberian. Linistita imi e intrerupta de acea femeie care sorbea din ceasca sa de ceai calda.
- Nu ati vrea sa facem cunostinta daca o sa calatorim atat impreuna ?
- Desigur! Numele meu e Beta, iar al ei e Alpha, aratand spre ea.
- Wow numele voastre suna ca si clanurile de lupi din Siberia! Spune barbatul
Mdea ... clanul de lupi, aia e familie nu clan!
- Da asa se pare! spune Alpha iritata
- Va rog sa-l scuzati ! Uite, numele meu e Samantha, iar al lui e George. Suntem din California.
- Nu e nici o problema.
Am inceput sa discutam despre aparatul ei foto cand vine controlorul.
- Biletele !
*I-am inmanat biletele*
- Buna Beta! Iar mergi la familie ?
Era Za. Un wolfblood.
- Desigur! Nu pot sa ii las singuri.
- Apropo la multi ani amandurora!
- Multumim!
Din nou linistea s-a asternut asupra noastra. Ma uitam la zapada de afara dorindu-mi sa nu se faca seara. Uneori imi doresc ca unele lucruri care cu siguranta se vor intampla dorindu-mi sa nu se intample. Ma intorc ca sa-mi iau cana cu ceai, o duc la gura inchizand ochii si sorbind din ceaiul de la Za cand sa las cana jos Samantha ne face o poza.
- Ce ciudat aveti ochii rosi in poza asta.
PANICA ! PANICA! PANICA! Ce sa spun e sa fac?