Suli

544 25 0
                                    

Meglepődtünk, de mindenki nagyon jól fogadta. Azt beszéltük, hogy egy hét múlva indulnánk, csak a srácokkal meg kell még beszélni.

-Suliban-

-Hello emberek! -kiabáltam mindenkinek a csapatból. Mindenki ránk szegezte a tekintetét, és Cam pedig lepacsizott velünk.
-Na egy kis figyelmet kérek. Szóval, eddig mi sem tudtuk, de elkéne utaznunk Európába, Magyarországra.
-Mi, de hát itt hagytok minket?-kérdezte Cam.
-Nem, nem ti is jönnétek. Persze, ha akartok.
-Milyen ügyből mennénk oda?- Hayesre pillantottam, aki csak bólintással jelezte, hogy mondjam el.
-Mint kiderült, van még egy húgom.....-és még mondtam volna tovább, de Hayes közbe vágott.
-Nekem nővérem, vagyis csak ikertesóm.-mindenki meglepődötten nézett ránk.
-Na szóval őt anyáék árvaházba tették, és most Magyarországon él. Ezért, semmi másért. Gondoltam, valaki csak el kísér minket.
-Én megyek. Hej!!-mondta mindenki. Aztán elnevettük magunkat Hay-sel.
-Képet kérünk.-mondta Johnson.
-Anya küldött róla képet nekem, tessék.-mondtam és feléjük nyújtottam a telómat.

(Tudom, hogy nem ugyan az, de nem találok róla képeket igy mindig más lesz

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

(Tudom, hogy nem ugyan az, de nem találok róla képeket igy mindig más lesz.- írói-szerk.)

-Barátnőjét is megmutatom.-mondtam miután úgy bámulták a képet, hogy majd kiesett a szemük a helyéről.

(Ez egy másik kép róluk

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

(Ez egy másik kép róluk.)

- Remélhetőleg már kibámultátok magatokat, szóval Nash szerintem elég lesz, még a végén itt élveznének el nekem.Aki szeretne jönni, egy hét múlva indulunk.-mondta Hayes.
-Már bocs, de szerintem mindenki megy.-szólalt meg Mahogany.-Legalább lesz még egy barinőm!!- sikított.
-Yo menjünk órára.

Suli után:

Mindenki beleegyezett abba, hogy oda mennyünk, édes tesvérünkhöz már csak el kell indulni. Na meg összerakodni.

Egy hét múlva:

Itt vagyunk Magyaro.-ban.
Szép hely, csak kicsi. Èppen sétálgatunk, hátha megtaláljuk Ariat, mikor Blake megszólal.
-Nézzétek az nem a legjobb barátnője?
- De, de igen az.-mondtam.
-De gyönyörű!- jelentette ki Hayes.
-Mi?-fordult mindenki hozzá...... "Ez nem komplett" nézéssel?
-Jó igen, jó csaj, csak na. Mégis a nővéred "barinője"!
-Menjünk oda hozzá, hátha tud valamit, amit mi nem.-szóval elindultunk. Mikor oda értünk, megkocogtattam a vállát, mire felén fordult.
-Segíthetek valamiben?- kérdezte meg egy fura nyelven.
-Erre Matt megszólal (szerintem) ugyan azon a nyelven.
-Aha. Can I help you!(Segíthetek valamiben?) ( és most képzeljétek azt, hogy angolul, történik az egész beszélgetés a történetben. Írói szerk.)
-Igen! Bogdán Leilat keresnénk.
-Oh. Várjunk nem ti vagytok a MAGCON?
-De igen!- Cam.
-Úr isten! Nagy rajongótok vagyok. Ohm. Horváth Anna vagyok!
-Akkor megtudod mutatni nekünk hol keressük?
-Tudjátok mit? Ki hívom a parkba.Ott tudtok beszélni vele. De honnan ismeritek.-Különössen szemezett Hayessel. Hm érdekes.
-A húgom.
-A nővérem.-szóltunk egyszerre Hayessel.
-Értem.
-Igen.
-Akkor felhívom!-és telefonált.

Aria vagyis Leila szemszöge:

-Hali! Bogdán Leila vagyok! Van egy testvérem. Imádom!
Két éves, vagyis 14 év a kor külömbség. Sok, de nem baj. A legjobb barátnőm Horváth Anna, és most éppen ő hív.

Tel. Beszéd: L. :Leila, A: Anna

L:-Szia Anna! Mizu?- kérdeztem, miközben mosogattam.
A:-Szia Lei. Csak azt akartam kérdezni, nem- e jössz ki a parkba?- általában angolul beszélünk egymással, mint én a munka társaimmal is.
L:-De persze! Mikor?
A:-Fél óra?
L:-Oké. Szia!
A:Szia!

Sziasztok!
Mivel, hogy igazán régen volt rész, ezért az egyik barátnőm nyaggatására( igen KissAnnaLuca rád céloztam) megírtam, és megígértem neki ,hogy kirakok mégegyet ma. Nem sokára jövök. Hali!

Én És Az Életem!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora