u

116 10 3
                                    

Harry, Ron ve diğer 84 kişiyi gruba ekledi.

Hermione: Herkese selam.

Ron: Hermonie bu kadar kişi telefonunda ne yapıyordu?

Katniss: Sana mı sorcak havuç?!

Harry: Katniss adam ol, bir expelliarmus yaparım buradan oyunlarına uçarsın.

Katniss: Heh, sen uçurana kadar bileğine oku yersin. Sakat filan kalırsın sonra.

Hermonie: Katniss böyle yapma. Onlar benim arkadaşlarım onlara karışamazsın.

Peeta: Katniss seni savunsun tabii, sonra sen gel ona çemkir. Katniss çıkalım bu aptalların yanından.

Peeta, Katniss kişisini grubtan çıkardı.

Peeta, grubtan ayrıldı.

Thomas: Ron, Harry insan olun. Bayanlara kötü davranılmaz. Gelin denginizle dövüşün.

Gale: Dengmiş. Hanımları küçümsemeyin beyler, isteseler şimdiye hepimiz ölüydük. Hele Katniss.. Ah, Catnip. Ah..

Tris: Bence de adam olun. Biz olmasaydık kendi kitaplarınızda fazla kalamazdınız. Korkudan falan eninde sonunda ölürdünüz.

Ron: Kız haklı. Hem ne demiştim-

Ron, Hermione kişisini çıkardı.

Ron: Hermonie olmadan iki gün dayanamazdık.

Ron, Hermonie kişisini ekledi.

Hermione, Peeta ve Katniss kişisini ekledi.

Ginny: Harry yeni geldim. Öyle konuşma yoksa kargalarımla yanına doğru yolculuğa çıkarız.

Malfoy: Kapa çeneni kanı bozuk. Iyy, bir de beni bulanık eklemiş. Anladınız siz çıkıyorum başkası eklesin.

Malfoy grubtan çıktı.

Pansy, Malfoy kişisini gruba ekledi.

Katniss: Hermonie'me laf etme, seni korkak sarı.

Peeta: Beni bu kadar sevmedin, noluyo ya?

Gale: Beni bir zamanlar bundan çok seviyordu. (Kıskan Petek)

Hermonie: Ayy, Katniss aşkımm.

Hermione: Ama ben evliyim.

Ron: Ama o evli!

Peeta: Ama o da evli!!

Dört: Susun lan artık! Benimki evlenemeden gitti.

Tris: Burdayım aşkım.

Kitaplar Whatsapp'taHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin