(sizden nefret ediyorum)

6.1K 306 14
                                    

ZEYNEPTEN DEVAM...

Hayat ne kadar garip demi ne oldum değil nolucam demeli.  2 yıl önceye kadar ne kadar mutluydum, Mutluyduk. taki o güne kadar o iğrenç geceye kadar...

hala aklıma geldiğinde o günde gibi hissediyorum.her aksam kabuslar görerek uyanıyorum bağzen uyuyamıyorum doruğun yanında yatıyorum.

Bunları düşüne düşüne arabamın olduğu yere geldim duvardan atlarken arakamda bıraktıgım sırık napıyo acaba iyi kapak yaptım ama salak kendini bi bok sanıyor. yalan yok çocuk yakışıklıydı. aman bana neyse beni ilgilendirmez.

park ettiğim yerde arabamı buldum ve hemen oraya yürüdüm her yerim ağrıyor iyi kavga ettim ama daha öncekilerin izi geçmeden vücuduma yeni bi iz daha eklendi. arabama atlayıp yeni villamiza sürdüm şimdi herkez yatmıştır. nasıl olsa beni düşünen yok berke varsa olay bitmiştir.

Herkez mışıl mışıl uyumuştur  kendimle konuşa konuşa villaya geldim. villanin bahçesi ortak olduğu için 3 erkek oturuyordu çardakta büyük ihtimal benimle yaşıtlar yada 1, 2 yaş büyükler... Beni farkettiklerinde ilk dik dik baktılar sonra içlerinden biri.

Mert, Hey sen yeni komşunun kızısın galiba tanıştıma memnun oldum ben mert dedi

Bana ne bundan ben tanıştımıza memnun olmadım değişik dedim ve arkama bakmadan eve girdim ama ğirdigime girecegime pişman oldum.

ÇETEDEN DEVAM...

MERT...
Bahçede bizimkilerde oturup ayazı bekliyoduk saat gecenin 4 dü ama beyefendi ortada yok neymiş anlatacakları varmış emregille şakalaşırken bahçeye dirift atarak bi porche 911 girdi.

kullanan kimse çok güzel kullanıyor la pezevenk benden iyi dirift attı len neyse emregille meraktan gelene baktık ki off ne görek...

Allah neler yaratıyor bu ne güzellik bu kizın bu saatte dışarda ne işi var ki psikopat olduğu her halinden belli olan bi kız indi arabadan kızıl saçlarıyla, dövmeleriyle , ve pirsingleriyle bütün dikkati üzerine topladı bu kızsa diğerleri ne lan tam bizim ayazlık bu kız...

bizimkile  baktım onlarda benim gibiydiler şaşıdıkları yüz ifadelerinden belli oluyor aha aha emre ağzını açmış kızın içine düşecek  poyraz desen bizim ağır abi gibi takılan  efendi kızı baştan aşağı bi güzel süzdü baktım bu iş böyle olmicak kıza laf attım

Mert, Hey sen yeni komşunun kizisin galiba tanıştıma memnun oldum ben mert  dedim ama kız bekledigimden de manyak cıktı len

Bana ne bundan ben tanıştımıza memnun olmadım değişik dedi  emre ve poyraz kıs kıs gülerken  tam kıza laf atacaktım ki arkasını dönüp eve girdi ne değişik bi kız la bu...bizimkilerde dönüp

gülmeyin bi be' ota boka herşeye  gülüyonuz kız beni sevdide siz olduğunuz için öyle davrandi pislikler

Emre, ya ya ne demessin mert o yüzden sana uzaylı görmüş gibi baktı demi lan poyraz dedi poyraz emrenin dediğle birlikte anırmaya başladı. resmen dalgaları oldum ya...

KARANLIK KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin