Vždy mi zničí zábavu

90 6 10
                                    

"Ahoj Jacku!" objala jsem se s ním.

"Ahoj Kimi . No nazdar Sam, vidím že jsi ráda s Ronym" pohladil jí po hlavě.

"Spolu jsou v klidu a krásně poslouchají" Jack se na mě nevěřícně podíval.

"Sam poslouchala na slovo?" pozvedl jedno obočí výš.

"Jo. Byla strašně hodná a vždycky poslechla" podrbala jsem Ronyho na hlavě.

"Asi na ní má dobrý vliv. Já jí to musel říkat aspoň dvakrát než poslechla na slovo. Už budu muset jít, ale co si večer někam zajít? Mají tady dnes otevřít nový bar s živou muzikou a prý podávají alkohol ve zkumavkách místo panáků" chvíli jsem přemýšlela a dneska už nic vlastně nemám.

Včera jsem byla ve studiu pomoct jim s choreografií .  Dopadlo to dobře a dneska už nic na práci nemám.

"Fajn. Tak v šest tady ?" mile se usmál tak jako vždy.

"Jo. Zatím" odešel ke i se Sam.

"Dneska vypadáš unavený. Tak snad usneš a budeš tady sám hodný" Už není zas tak malý.

Od doby co ho mám mi jen roste před očima. Všechno už umí sám,ale stejně mě chce všude sebou.

Podíval se na mě takovým kukučem stylu co dělají malé děti 'Neboj už nejsem malý'.

"Rony! Dáme salámek?" natočil hlavu na jednu stranu.

"Co dáme salámek?" zakňučel.

"Chceš?" začal kolem mě běhat.

V kuchyni jsem vzala z lednice dvě kolečka salámu.

"Popros " postavil se na zadní a šikovně poprosil.

"Na. A teď se překul " ukázala jsem mu prstem ještě co má udělat.

Chvilku sledoval ten salám než to udělal.

Od včerejška se mi nikdo neozval. Holky jsou pořád u kluků , ani si mě nevšímají. Je to jako být neviditelné. Včera si jen přišli pro oblečení. Zařvaly na celý barák že jdou ke klukům že si dělají přespávačku a filmoví večer a odešly.

Ne že by se mě zeptaly jestli nejdu taky nebo tak ,ale já se jim nehodlám vtírat nebo se doprošovat aby mě vzaly sebou.

Dneska mi to je fuk jdu se bavit s Jackem a je mi u prdele jestli je tam někdo zabije. I ty knížky co čtu vždycky taková romantika kluk se od holky nehne a bojí se jí někam pustit aby se jí něco nestalo a všude chodí s ním. Za to já se cítím jako kdybych od doby co jsem řekla Lukovi že s ním budu chodit pro něj jen stín.

Prostě , Jo už s ní chodím. Je to moje holka už se o ní nepotřebuju zajímat. čau. 

Asi takhle bych to z mého pohledu shrnula .

....................................................................

Za čtvrt hodiny tu je Jack.Vytáhla jsem si oblečení co mě osobně bylo nejpříjemnější a oblékla se.

Vytáhla jsem si oblečení co mě osobně bylo nejpříjemnější a oblékla se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Stay with him II. (R5 - 5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat