Buna!Sunt Aimee,dar prieteni imi spun Emme.Sunt cam scunda,par castaniu lung si drept,ochii de un albastru deschis spre gri.Am 17 ani.
Astazi este concertul trupei mele preferate,SHOT,dar eu nu am mai apucat bilete,deci nu ma duc.Gandurile imi sunt intrerupte de telefonul meu care suna ca ,,nebunul"de 10 minute.E prietena mea Lara.
'~Conversatie telefon:'~
-Alo?
Lara:Emme ai treaba in seara asta?
-Asi fi avut,dar nu mai sunt bilete.Deci o sa stau acasa.
Lara:Asta voiam sa aud.Deschide usa!
Lara este cea mai buna prietena am mea de la 5 ani.E foarte draguta.E de aceeasi statura ca mine,are parul blond si ochii albastrii.
Cand am deschis usa,a intrat o Lara vesela cu ceva in mana.
-Ce ai acolo?
Lara:Astea draga mea,sunt biletele catre iubirile noastre.
-Sunt pentru concert?
Lara:Dap.Eu plec pentru ca in mai putin de 2 ore incepe concertul.
-Bine.Ne vedem in fata parcului.Mersiii!!!
Lara:Bine.Nu ai pentu ce.
Dupa ce a plecat Lara am urcat in camera pentru a ma pregati.I-am trimis un mesaj scurt legat de concert,fratelui meu mai mare,Andrei.
Am intrat in dus,iar dupa 10 minute de stat in baie,m-am dus la dulap sa aleg cu ce ma imbrac.Am gasit tinuta potrivita.O pereche de blugi scurti,un tricou negru pe care scrie SHOT ,de incaltat am ales o pereche de tenisi albi cu floricele.La make-up am ales sa folosesc doar rimel si un luci de buze roz pal.Am iesit din casa repede si am plecat spre parcul unde se tinea concertul.
Am ajuns acolo in mai putin de 10 minute,si m-am intalnit cu Lara la intrare.
-Hei!!
Lara:Hei!!Pregatita??
-Extrem de pregatita!
Dupa concert am mers in culise pentru a ne intalni cu trupa.
-Buna!spun increzatoare.
-Buna!au spus toti in timp ce se ridicau.Voi sunteti cele care au castigat biletele de la noi?
-Da.Eu sunt Aimee dar puteti sa imi spuneti Emme.Iar ea e prietena mea Lara.
-Incantat de cunostinta ta!vine si imi spune Juno,in timp ce imi i-a mana in a lui,zambind.
Doamne are un zambet de milioane.Iti arde inima.Ochii caprui si superbi.Da...se pare ca(,)constinta mea gandeste ceva bun de data asta.Are mare dreptate.
Pov.autorului:
Lara cand a vazut ca are loc o cunostinta mai spre flirt,a plecat de langa ei si sa dus la ceilalti.
Lara:Se lasa cu indragosteli si sarutari.sune in soapta in cat sa nu o auda Aimee.
Lara:Amorezilor s-a facut tarziu!!!ridica ea tonul incat sa ii intrerupa pe cei doi din zambit si uitat unul la celalalt.
Ai:Da.Scuze!Mi-a parut bine de cunostinta.Noi plecam .
Aimee prov:
Deci nu pot sa cred ca m-am indragostit! Ma intorc cu fata la baieti si le spun pa!
CITEȘTI
Poveste De Dragoste Cu Shot
RomanceEa:O fata simpla cu vise mari. El:O vedeta care nu se astepta sa se indragosteasca de ea! Un concert,o privire,o melodie,o frumoasa poveste de dragoste!!!!