*o dva roky později*
Marinette
,,Ano."
,,Ano."
Dál následoval dlouhý, krásný polibek od muže mých snů a mého srdce.Ano jsou to ty slova ano, na které myslíte... Právě se ze mě stála Marinette Agrestová.
Nechali jsme náš vztah dál se vyvíjet a došlo i na romantické požádání o ruku u jezera na okraji Paříže. Doteď si pamatuji Adrienovu řeč:
,,Marinette, už od svých 17 let ses mi líbila a když jsem měl 19, věděl jsem, že to není jen vzhledem. Jsi milá, chytrá, obětavá, hezká, sice i tvrdohlavá, ale všechno jsou to vlastnosti, které na tobě miluji. Zamiloval jsem se do tebe a už nikdy nikoho nebudu milovat tak jako tebe. Naše láska si už prošla všemi překážkami, od Natha po Hawk Motha a já nedovolím, aby nás někdy někdo rozdělil. A proto se tě teď tady ptám, Marinette Dupein-Changová, vezmeš si mě a uděláš ze mě toho nejšťastnějšího muže na světě?"Jak jste si mohli všimnout, řekla jsem ano.
Vážně jsme si už přešli vším, čím jsme jen mohli.
Dokonce i správou od lékaře, v ten den, co Hawk Moth zmizel...*flashback*
Probudila jsem se a pomalu, ale zhluboka nadechla.
,,Marinette?" zeptal se hlas vedle mě.
Otevřela jsem oči a podívala se na Adriena, který se na mě zářivě usmál.
,,Ahoj." usmála jsem se na něj taky.
Otevíral pusu, že něco řekne, ale otevřely se dveře a dovnitř vstoupil doktor.
,,Aaa... Slečna Dupein-Changová, už jste vzhůru. Jak se cítíte?" zeptal se a přišel blíž.
,,Bolí mě břicho, ale míň, než předtím." řekla jsem.
,,To je dobře. Jen mám pro vás špatnou správu." řekl a nasadil si kamenný výraz na tvář.Nahlas jsem polkla a zmáčkla Adrienovu ruku, kterou držel tu mou.
,,Jakou?" zeptala jsem se.
Doktor se nadechl a pak řekl:
,,Je mi to líto, ale ta látka, kterou jste do sebe dostala, nejen že zabila vaše dítě, ale taky i poškodila váš organizmus. Je mi to líto, ale jste neplodná."*konec flashbacku*
Ano, jsem neplodná a asi nikdy nebudu mít děti. No kvôli Adrienovi to zvládnu, protože on mě miluje i tak.
Což se mu divím. Ale jsem s ním šťastná, takže si nemám nač co stěžovat.Hawk Motha jsme už neviděli. I když nám ve svém posledním dopise nechal vzkaz, že se ještě uvidíme.
Nestalo se tak a my teď můžeme žít svůj život dál. Spolu...
Konec
ČTEŠ
Mafia /CZ/
Fanfic*PROBÍHÁ KOREKCE* Marinette je tiché, nevinné děvče... Ale co když to tak není? Ve skutečnosti je to členka pouličního gangu, který se schází v opuštěné továrně. Adrien je bohatý syn nejslavnějšího návrháře ve Francii, no je i šéf mafie, která dosta...