Azi e viitor, maine e trecut

2 0 0
                                    

Zilele in care mi e dor de fiecare atingere de a ta, de fiecare alintare. De acei ochi de care inca ma indragostesc in fiecare zi, de acei ochi pe care as vrea sa i vad de fiecare data cand ma pun sa dorm si cand ma trezesc, sa ma trezesc langa mine cu persoana pe care inca o iubesc, cu persoana la care tin, acea persoana care mereu ma face sa rad, sa ma simt bine, sa plang, sa traiesc, sa uit. 

Doamne, dor imi e sa te am langa mine, sa ne privim, sa te iei de mine prin banale cuvinte, sa mi spui ca ma iubesti,sa mi faci acele complimente pe care nimeni nu mi le face, sa ma simt asa cum numai cu tine o fac, sa ma faci fericita. 

Azi, iar imi e dor, dar in acelasi timp nu prea, mi e  dor si nu de zambetul tau, mi e dor si nu de mainile tale, mi e dor si nu sa te revad. Azi, azi am stat si m am gandit la tine, mereu o fac, sa nu uiti asta, azi scriu despre tine, sau poate ca mereu voi scrie despre tine, despre noi, despre sentimente, trairi, emotii! Azi scriem despre data de azi, data de maine, data de 29, lunile de toamna, iarna, primavara si vara, apoi reluam de unde am inceput, atatea amintiri, doamne.

Si totusi, 9 august 2016, inca te iubesc, inca traiesc cu gandul la tine, inca ma gandesc la tine, inca ma gandesc la tot ce ne leaga, ce ne a legat, ce ne face sa ne simtit mai aproape unul de celalalt, care ne face sa fim asa atenti, sa ne pretuim si nu chiar, sa fim impreuna pana la sfarsitul vietii, sa traim feiciti, sa fim legati pe viata, sa povestim nepotilor tot ce am facut, cum ne am cunoscut, cand, fiecare zi,seara,noapte, fiecare sarut, fiecare pupic, fiecare atingerem fiecare cuavnt spus, si fiecare poveste. Si totusi, fiind atat de apropiati, fiind atat de atrasi unul de celalt, totusi, nu suntem impreuna. Ne leaga atat de multe.. ne iubim, suferim, si iar iubim, uitam, revenim...

Azi e viitor, maine e trecut!

Azi ne vedem intr-un viitor asa frumos, intr o zi frumoasa de septembrie, o rochie alba, si un domn in costum, azi ne vedem cu cei 2 copii, azi ne vedem inca indragostiti, azi e viitor!

Maine e trecut, maine ne certam, maine ne ciondanim,maine ne iubim, maine uitam, maine ne reamintim, maine e trecut!


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 09, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Si totuși...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum