,,Tak jak se cítíte , Co žebra ,Ta noha přijde do ortezi zítra si pro vás přijdu a sundají vám sádru a dostanete ortézu , bude to chtít rehabilitovat ,.." ,,Dobře , děkuju za informace a nashledanou a hezký večer " odpověděla jsem mu a ve dveřích se objevil Zayn ,, Ahoj ,............
.........................................................................................
,,Ahoj " ,Ahoj" Po navzájemném pozdravení pozvedl tašku , ,... Mám pizzu , něco k pití a ten blok a tužky ,.. ,,Děkujů " ,.. dořekla jsem a věnovala mu ten nejhezčí úsměv které jsem ze sebe dkázala dostat,..
Snědli jsme pizzu a vypili kafe který přinesl ,.. hm po dlouhé době jsem zase napila toho nabuzujícího nápoje ,..Celou noc jsme si povídali , on mi vyprávěl jak se seznámil s kluky jaké to bylo v X-factoru, jaké jsou jeho oblíbené věci , jaký lump byl když byl malý ,.. čím víc si povídáme tím víc mi přirůstá k srdci, cítím se s ním děsně dobře , jako kdyby jsme se znali od plenek , já ,.. prostě to byl hezký pocit si s ním povídat ,.. když dopověděl příběh svého života začal mě zahrnovat miliony otázek ,.. ,,Stef , jaký je tvá oblíbená barva, jídlo , hudba , styl oblečení ,.... Tak jo všechno popořadě, můj nejoblíbenější měsíc je srpen,prosinec a květen , květen protože se v tomhle měsíci narodila Smpra a Srpen jelikož to počasí a všechno kolem ,.. no prostě je to krásný, a prosinec , sama ani nevím , ikdyž všude bílo ,a a hlavně milluju kakao a v zimě když přijdeš domů zmrzlí,.. no to miluju , má nejoblíbenějš barva je purpurová a černá , oblíbené jídlo je pizza a nápoj kakao a cafe , má oblíbená skupina je " při vyslovení ,,One Direction " jsme se Zayn i já začali trošku červenat ,,Doopravdy , jaká je tvoje nejoblíbenější písnička ??" ,,No asi Little things a Story of My Live " usmála jsem se a zahleděla na mé ruce kterými jsem si začala pohrávat ,, No a co dál ? Tak třeba něco o Sempře " Cože !! první kluk tkterý chce vědět něco o mém koni, no vlastně první kluk který semnou normálně mluví aniž by potřeboval pujčit úkol nebo mě urážek jak jsem byla zvyklá No tak smpra je kříženec několika plemen , je úžasná natož že jí jsou jen 4ři roky je spolehlivá a není nijak zlá že b někoho chtěla schodit a ,, začali mi téct slzy po tvářich každá kapka dopadla na přeřinu kterou jsem byla přikrytá ,, Promiň zeptal jsem se na něco co jsem neměl !! " viděšeně se na mě koukal a přisedl si a objam mě , byl to úžasný pocit ,, J-j áá že s-se mi-i d-d-děsně stýská "
Přitiskla jsem se na jeho hruď a znovu vzlykala jako před pár týdny ,, Moc děkuju že jsi tu semnou " potichu jsem zašeptala mezi mými vzlyky ,.. ,,Je to pro tebe hodně těžké a je to moje chyba " ,, Tohle už neříkej ! , není to ničí chyba , ikdyž je vlastně hlavně moje " ,,To není ! " vzal mou bradu a já mu v zápětí koukala do očí ,.. upřel mi slzy a daroval mi krásný polibek ,nikdy nesmí zkončit ,
Zayn's POV
Asi t bude znít divně ale od první chvíle co jsem jí viděl jsem se do ní bezehlavě zamilovat , je tak sttečná, tak krásná,citlivá ,.. bože tak krtásně voní ,.. nebylo to jako s Pezz ona je jiná a já si ,.. prostě jsem se do ní zamiloval , chci jí moc ,. ona ,. grr proč jsem takvej magor,prostě ,.. ona je úžasná ,. má krásné oči, povahu, vlasy , je chytrá , a má krásnou postavu ,.. ona je prostě úžasná , ... A je vidět že když někoho (Sempra ) miluje tak dooprovdy i za všech podmínek , její první věta byla : Kde je Sempra !? , nezajmalo jí že je zmrzačená zajímala jí jenom život její klisny ... o bže říkám si proč jsem vůbec kluky někam tahal a bože je to moje chyba !!,.. musím jí to nějak vynahradit ale ona mě asi nemiluje bože jsem prostě kretén , doktoři mi říkali že jí už zítra pustí,. musím zjistit adresu kde je její kůNˇ, vezmu jí tam ,. a pak zajedem k ní domů vezme s nějaké věci a pojede k nám ,. počkat pokud bude tedy chtít což pochybuji ale ,. no uvidíme ,..
Ten polibek byl úžasný ,teď jsem jí chtěl ještě víc ,. ale odstrčila mě od sebe ,, Zayne ,promiň , j-j-áá nemůžu " sklopila zrak a otočila se nadruhou stranu abych jí neviděl do očí ,, Steffí co se stalo , né já promiň ,.. Říkali mi a tvé mamce že tě zítra pustí '' než jsem se jí zeptal ,prudce se otočila a vykulila oči ,, Cože ??! zítra ! no to je úžasné ,. Můžu tě o něco poprosit že mě odvezeš za Semprou prosím ,..mamka nemá auto a chtěla bych hned za ní s s ,.. " ,,Jasně že tě za ní odvezu " odpověděl jsem a daroval jí úsměv ,, Víš říkal jsem si no,.. je moje chyba že jsi tady a chci se o tebe postarat , tak jsem si říkal no že , " ,,že co ??" vykulila oči a usmála se ,, No ,. " podrbal jsem se ve vlasech ,, no že by jsi mohla bydlet u nás , postaral bych se o tebe aa co vím tvoje mamka pracuje každý den až do večera a ,.. " nastalo trapné ticho , udiveně na mě koukala ,, no já nevím nemyslím si že by to byo nejlepší, a máte hodńě práce a navíc to nepujde ,.. kdo by se o mě chtěl starat , vždyť jsem pro každého vzduch nebo terč posměchu , proč se mi nezasmát na účet, promiň , to doopravdy nepůjde " tak tohle je divné jaká holky by nechtěla bydlet se skupinou 1D ?? no je vidět že je jiná, proto se mi i tak líbí , ,, Ale Steff , prosím , moc já se tebe postarám i o Sempru " ,
Steffanie's POV
On řekl že se postará o mě a Sempru , cože bože tohle je jen sen jen sen ,.. proísm , navíc nevím co na to řekne mamka a navíc ze sebe neudělám nějakou levnou cuchtly která se hned po několika polibkách a po autonehodě k někomu nastěhuje . ,,Zayne , NE , promiň to nepůjde , promiň , a měli by jsme jít spát je dost pozdě, ne dokonce je už ráno ,.. " převalila jsem se na bok a tím mu uvolnila místo na mé postely nebylo to nejpohodlnější ale lepší než ta dřevěná židle tam ,..cítila jsem jak si přeze n´mě přehodil svou ruku, ležela ne mém boku ,.. byl to krásný pocit usíat s někým koho máte rádi ,..
Ráno :
Když jsem se probuďila už tam Zayn neseděl , můj pohled spočinul na mé nejlepší kamarádce Therese , ano má nejlepší kamarádka z cukrárny,. seděla tam a koukala na mě ,, Je ahoj, jak dlouho tu už sedíš ? " promluvila jsem na ní ,, No před asi 15 minutama jsem přišla, seděl tu nějakej exotický kluk , byl sexy , řekla a šibalsky se ušklíbla , nj Ther , vždy myslela dvojsmyslně , je s ní sranda , mám jí děsně ráda, něco jsem ti jménem cukrárny přinesla ,,Jé to je krásný " , byl to malinký dortík a koníkem nahoře ,,Ther moc moc děkuju "
Theres tu byla asi hodinu sotva odešla přihnal se Zayn ,,Tak jdeme balit ! " prohlásil a začal dávat moje věci do takžky, když tam dával můj blok ,,Wow Steff já nevěděl že máš takovýhle talent ten kůň je úžasný , začal listovat a já jsem co nejrychleji jak to šlo vystartovala z postele abych mu ten blok vzala jelikož tam byl nakteslený i on ,,Dej mi to " ne, dal blok rukou nad hlavu ,, Zayne ! Já vím že jsem prcek ale proto toho hned nemusíš využít ! " řekla jsem s úšklebkem ,, ÁÁ tak proto ho chceš vrátit , no ,myslím že tomu moc podobný nejsem " při pronesení těhle slov se děsně smál,. Já jen zakrou tila hlavou a při jeho záchvatu smíchu mu vytrhla blok z ruky , dala ho do tašky a vyndala si věci co my mamka přiesla moje nejoblíbenější ,.. ,, Huš Zayne , šic ven !" ,,A to proč ?? " zeptal se ,, Protože se chci převést ,, šu šup " už jsem ho strkala do zad a vyháněla z pokoje ,,No jo já už jdu "
Začala jsem se převlékat,.. Když v tom najednou , ležel tam jeho mobil, vím neslušné ale to pokušení,,Yes !! " je odemčený ,.. začala jsem šátrat ve zprávách a najednou ,..... bože co !!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tentokrát trošku delší :3 Doufám že se bude líbit a zde se objevuje TerezaKovov za první komentář k tomu pozitivní k mému příběhu, budeš se tam občas objevovat i dále pokud nevadí :) alespoň mám jméno pro mou kámošku :33Buhu moc ráda za komenty a další díl bude asi čtvrtek - pátek :)
!!!Omlouvám se za chyby nebaví mě to po sobě číst, někde jsou písmenka na nesprávném místě nebo gramatická chyba moc se omlouvám :) !!
Adél
ČTEŠ
Story of my life - Sempra- One Direction
FanfictionPříběh o 18ti leté Steffanie která do onenosudného dne bude žít krásný život po boku své vrané klisny,je 1D vino za onen nešťastný osudný den ??!Bude Sempra žít ?