Her yerde onu arıyordum. Ama yoktu. Nereye gidecekti ki? Eve geldim. Kapının önünde bir zarf vardı. Aldım etrafımı göz gezdirdim. Kimse yoktu. İçeri girip zarfı açtım. İçinde CD vardı. CD'yi bilgisayara takıp çalıştırdım. Videoyu açıp izlemeye başladım.
Videoda Aaliya vardı. Ağlıyordu. Konuşmaya başladı." Sultan.... dedi ve derin bir nefes aldı. Telaşlanmıştım. Sinirden titriyordum. Çıldırmış gibiydim. O da titriyordu. Ellerinden ayaklarından bağlanmıştı.
"Sultan....
Bu videoyu izlerken ter içinde kalmışsındır biliyorum. Seni ilk gördüğümde senden ölesiye nefret ediyordum. Ama seni tanıyınca öğrendim içinde bir iyilik meleği olduğunu....
Sen benim kalbimin biricik mafyasısın. O soruyu sorduğunda zor tuttum kendimi "Seni ölesiye seviyorum" demeyi. Şimdi söylüyorum "Seni çok ama çok seviyorum." Elveda kalbimin Sultan'ı Beni sevmeyi unutma bizim aşkımızı bir ömür boyu kalbinde yaşat."dedi. Ve görüntü gitti sonra bir çığlık koptu. Görüntü kesildi. Bağırarak bilgisayarı fırlattım. Delicesine her yeri parçalıyordum. Birden gözüm pencereye takıldı. O geliyordu. Üstündekiler paramparçaydı. Bir hayli yorgun ve bitkindi. Hemen aşağıya indim. Dışarı çıktım bana doğru yürüyordu. Ona koştum. Yere yığıldı. Ona sımsıkı sarıldım. Sırtında bıçak vardı. Şaşırıp kaldım.Yüzünü okşadım. Kendimi toparlayıp ambulansı aradım. "Uyan Aaliya uyan" onu alnından öptüm." Sakın beni bırakma." yavaş yavaş gözleri kapanıyordu.Son bir kez yüzümü okşadı. Hayır hayır bu son olmamalıydı. Bıçağı sırtından çıkarıp şalımı yarasına bastırdım uzun bir oh çekti . " Seni seviyorum. "
dedi. Gözleri kapandı. Hayırrrrr diye uzun uzun bağırdım. Onu kucaklayıp götürebildiğim yere kadar götürdüm. Siren seslerini duymaya başlamıştım. Aaliya'ya baktım. Tekrar gözlerini açtı. Bana uzun uzun sevgiyle baktı. Konuşmaya çalıştı. Elimi dudağına götürdüm. Son gücüyle elimi tuttu ve uzun uzun öpüp okşadı. Sedye gelmişti hemen sedyeye yatırdılar. Gözyaşlarımı sildim.Gözlerimin önünden kayboldu. Götürüyorlardı. Ambulans gözden kayboluncaya dek bakakaldım dudaklarımdan sadece iki kelime çıktı.
"Seni seviyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Mafya
ChickLitOda da kimsenin olmadığına emin olduğumda dışarı çıktım. Yerdeki adamın yaşayıp yaşamadığını kontrol ettim. Ama ölmüştü. Bir şeyler bulabilirmiyim diye dolabı açtım. Dolapta silah ve bir sürü işkence aleti vardı. Silahı aldım işime yarayabilirdi. Da...