Two

57 2 3
                                    



"Wie denkje wel dat Je bent?!!" Riep hij ik keek naar hem met een bitch-wtf-zeg-Je blik.

"Hmm sorry wat zei Je?" Zei ik lachend hij was best wel boos dacht ik Maar I don't care want wow ik haat die sukkel die mag in de hell branden.

"Eruit!!" Riep die ik pakte mijn tas en ging weg ik had echt geen zin in school vandaag dus ik ging mij zo snel mogelijk ziek melden voor dat die hoeren weeral kwamen, ik had geen zin in een vechtpartijtje noujah ik wou liever slapen en sorry voor mijn "taalgebruik" but don't blame me, moest jij elke dag gepest worden en in elkaar geslagen worden Zou Je het zelfde denken.

-

-
Lachend zat ik te stappen, Ja ik zat te lachen! Waarom? Omdat ik geen school had maar ik wist wel wat er Zou gebeuren moest ik thuis zijn ik hoop dat mijn ouders niet thuis zijn pray for me guys.

Ik zag een Ferrari langs mij paseren
Die jongen die erin zat was fucking lekker Oh-my-lord noujah 'lekker'
Je kon hem niet echt goed zien want het raam was maar een beetje open Maar toch wel genoeg om te weten dat die lekker is. Ja jongens give me holly water.

Ik merkte op dat die jongen bleef kijken snel liep ik verder want dit shit was best wel awkward.

-
Toen ik uiteindelijk thuis was deed ik voorzichtig de deur open om te kijken ofdat mijn ouders thuis waren, want moesten die thuis zijn wist ik zeker dat ik nog een blauwe plek derbij krijg. Leuk seg, ruik Je de sarcasme al? Jep de kust is veilig mijn ouders zijn niet thuis. Ik liep direct naar de keuken ik maakte gebruik van alles want zodra mijn ouders thuis komen kom ik mijn kamer niet meer uit, ik pakte mijn eten en liep naar boven ik zette wat muziek op en toen zat ik wat te scrollen door Facebook, Instagram en al die shit. Plots hoorde ik iemand naar boven komen schrokkend verstopte ik me onder mijn deken....

A/N: HELLOOOO GUYSSSS WAT VINDEN JULLIE DERVAN? TELL MEEE, WIE ZOU ER NAAR BOVEN KOMEN???
OH JULLIE KUNNEN HET ME GERUST ZEGGEN ALS JULLIE TYPFOUTJES ZIEN

BYEE X

Depression ft Justin Bieber.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu