INTAILNIREA

509 17 2
                                    

Dupa ce mi-am luat la revedere de la Lara am intrat in casa si direct in camera.Ma gandeam doar la el ...la cat de mult il plac,dar e imposibil sa simta la fel.El e o vedeta,nu ma poate iubi.Gandurile imi sunt intrerupte de telefon.Nu stiam numarul si voiam sa nu raspund.Dar m-am gandit ca poate e Andrei si ma suna dupa alt telefon.Asa ca am raspuns.

~#$@Convorbire telefonica~#$^*

-Da!?

??:Buna Aimee!!

-Tu...De unde ai numarul meu?

??:Dupa ce a zis Lara ca trebuie sa plecati,cand nu erai atenta mi-a dat un biletel cu numarul tau.

-Aaa.Scuz-o,te rog!Asa e ea,mai nebuna.

??:Nu am de ce sa o iert.Nu a facut nimic rau.Si daca nu mi-l dadea ea,il ceream eu.Maine ai treaba?

-Ma intalnesc cu Lara.De ce?

??:Se poate amana intalnirea voastra pentu a noastra?

-Daa.Normal.Nu se supara.

??:Bine,ne vedem maine la 16:30 in fata parcului.

-Ok.Ne vedem maine.PA!

??:PA!O sa ma gandesc la tine!!

Acum chiar mor!!O vedeta ma invitat la o intalnire!!Dar cu de m-a ales fix pe mine dintre atatea fane??Defapt...mai conteaza?Maine am o intalnire cu un membru din trupa Shot!!!am luat perna si am tipat in ea de fericire.
Nici nu mi-am dat seama cand am adormit;doar am auzit-o pe mama cum striga de pe scari.
Mama:Neata!Emme!Trezeste-te.
-Mm.Cat e ceasul?
Mama:Aproape 13:00.
-Cat???O,Nu!Nuuu!
Mama:Ce s-a intamplat??
-Trebuie sa ma duc la mall cu Lara.Nu puteam sa ii spun despre el.
Mama:Oookk!!
-Ma duc sa imi fac un dus si sa incep sa ma pregatesc.
Mama:Bine te astept jos la micul-dejun.
-Defapt,mama,nu imi e foame.Si oricum mancam in mall.
Mama:Bine.
Dupa ce m-am scapat de mama,am intrat in dus.Dupa 15 minute de relaxarea,am iesit,m-am uscat si am inceput sa ma imbrac.Am ales :

Sper ca e bine ce am ales

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Sper ca e bine ce am ales.Nu vreau sa ma fac de ras la prima intalnire.

Poveste De Dragoste Cu ShotUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum